Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2301/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma 69 kirjoitti:

Olen ihan tavallisen oloinen perheenisä. Minulla on hyvä työ ja perhe ja vaikutan mukavalta kaverilta.

Kuitenkaan kukaan ei arvaa, että aina iltaisin tulen tänne AV-palstalle alapeukuttamaan parhaita juttuja. Kommentoin ilkeästi niitä keskusteluja, joissa ihmiset avautuvat ja saan siitä mielihyvää. Kyllä se lämmittää slipoverin alla kun saa tölväistyä yh-mamman hiljaiseksi.

Selvästi piilo homo.

Vierailija
2302/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin nuorempana ahkerasti itsepuolustuslajeja, eräässä lajissa sain mustan vyön. Sittemmin kuntonyrkkeilin useamman vuoden, harrastin myös kick-boxingia. Pudottaisin yhdellä hyvällä osumalla useimmat itseäni isommat äijät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on miljonääri.

Vierailija
2304/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran psykoosissa hypännyt jokeen, kun piti päästä paholaista karkuun.

Vierailija
2305/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että päällepäin näkee, mutta saan kausittain rajujakin paniikkikohtauksia, jos elämäntilanne on muutenkin stressaava. Muuten koen olevani mieleltäni terve. Tätä ei tiedä suurin osa läheisistänikään.

Vierailija
2306/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh... kuulostaapa raskaalta tavalta elää, pitää tuo esirippu kaiket päivät 😟

quote=

TiuTou]Olen ollut yli 40 v aviossa. Kaikki luulevat minua tosi kunnolliseksi perheenäidiksi ja tosi omistautuvaksi pelkästään perheelle. Totuus on se, että minulla on ollut koko ajan pidempiä ja lyhyempiä seksisuhteita menossa. Työpaikalla en ole koskaan sortunut suhteisiin, vaikka mahdollisuus on ollutkin.

Seksisuhteet ovat kestäneet osa pidempään ja osa lyhyempään. Muutamista suhteista on jäänyt pysyviä ystävyyssuhteita. Tämä on minun oma salainen pahe, jota kukaan ei arvaisi.  Mutta näillä mennään, kenenkään ihmissuhteita en ole hajoittanut, en myöskään omaani.

Toinen paheeni on alkoholi. Sitä otan määrävälein ja olen siitä riippuvainen. Tosin osaan sen salata tosi hyvin. Toisinaan huolestun itsekin ja pidän muutaman viikon tauon lipittelyssä. Isäni kuoli reilut 50-vuotiaana viinaan, joten geeniperimä on kohdillaan.

Ulkoisesti olen joka päivä täysissä meikeissä, pitkät kynnet ja hiustenpidennykset yms. Näytän ulkoisesti ikääni nuoremmalta ja freesiltä. Totuus on se, että salaisuuksia on vaikka muille jakaa :)[/quote]

Vierailija
2307/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vauvoja ja taaperoita niin paljon, että en pysty selittämään sitä tunnetta!!!

tuo taapero-sana....on jotenkin kummallinen ja luotaan työntävä. Usein sen nähdessäni jään sitä sanana pyörittelemään. Sen kummemmin siitä selvää saamatta.

Vierailija
2308/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mummoikäinen nainen. Olen myynyt kaksi laitonta asetta.

Minä puolestani olen 'löytänyt'eräästä vanhasta rakennuksesta sota-aikaisen konepistoolin. Toin sen sieltä pois, mutta myöhemmin panin palasiksi kulmahiomakoneella ja vein metallinkeräys laatikoihin, eri paikkoihin, muun pikkuromun seassa.Olen samoin 'mummo'ikäinen, 68v. nainen.

Vierailija
2309/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.

Ei kai kukaan tiskille enää korttia heitä, sehän laitetaan siihen lukulaitteeseen..

Vierailija
2310/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiuTou kirjoitti:

Olen ollut yli 40 v aviossa. Kaikki luulevat minua tosi kunnolliseksi perheenäidiksi ja tosi omistautuvaksi pelkästään perheelle. Totuus on se, että minulla on ollut koko ajan pidempiä ja lyhyempiä seksisuhteita menossa. Työpaikalla en ole koskaan sortunut suhteisiin, vaikka mahdollisuus on ollutkin.

Seksisuhteet ovat kestäneet osa pidempään ja osa lyhyempään. Muutamista suhteista on jäänyt pysyviä ystävyyssuhteita. Tämä on minun oma salainen pahe, jota kukaan ei arvaisi.  Mutta näillä mennään, kenenkään ihmissuhteita en ole hajoittanut, en myöskään omaani.

Toinen paheeni on alkoholi. Sitä otan määrävälein ja olen siitä riippuvainen. Tosin osaan sen salata tosi hyvin. Toisinaan huolestun itsekin ja pidän muutaman viikon tauon lipittelyssä. Isäni kuoli reilut 50-vuotiaana viinaan, joten geeniperimä on kohdillaan.

Ulkoisesti olen joka päivä täysissä meikeissä, pitkät kynnet ja hiustenpidennykset yms. Näytän ulkoisesti ikääni nuoremmalta ja freesiltä. Totuus on se, että salaisuuksia on vaikka muille jakaa :)

Viimeinen kappale vesitti koko jutun. Täydet meikit, pitkät kynnet ja hiustenpidennykset juurikin viittaavat siihen, mitä harrastelet. Jos olisit ollut joku harmaa hiirulainen, niin silloin kukaan ei olisi uskonut, että käyt  vieraissa ja juopottelet salaa.

Vierailija
2311/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese hampaitani.Henki haisee ku ravihevon pyllynsilmä kisan jälkeen.

Terveisin Pepsodentti.

Miksi sinä tiedät miltä ravihevosen pyllynsilmä haisee kisojen jälkeen? :O

Vierailija
2312/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuntuu, että minua pidetään jotenkin pienituloisena vaikka varallisuutta on niin paljon ettei tarvitse töitä tehdä. Käytän aina siistejä, uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita, kroppa on timmissä kunnossa kun on hyvin aikaa treenata. Kaulasta ylöspäin näytän varmaankin normi setämieheltä ja päälakikin kaljuunttuu mutta näillehän en itse mitään voi. Kaupoissa tuntuu, että myyjät alkavat esittelemään aina jotain hinnat alkaen malleja. Opastan heidät sitten itse oikeille osastoille. Sitten kun kassalla heitän tiskille platina-Amexin niin alkaa pikkuhiljaa putoamaan, että setämiehelläkin voi olla massia.

Ei kai kukaan tiskille enää korttia heitä, sehän laitetaan siihen lukulaitteeseen..

Ja sitten kato setämies heräsi..

Vierailija
2313/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika älykäs. En nyt mikään nero, mutta kuitenkin paremmassa päässä normaalijakaumaa. Ylipainon ja karsastuksen takia tuntemattomat ihmiset joskus suhtautuvat kuin hidasälyiseen. Se on minusta huvittavaa.

Vierailija
2314/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peräisin niin kaoottisista kotioloista että vasta koulussa opin esimerkiksi sen, että vessassa käynnin jälkeen pitää pestä kädet. Vanhempia ei paljon kiinnostanut lapset tai niiden kasvatus.

Vierailija
2315/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että olen ruvennut iltaisin roikkumaan vauvapalstalla ja odottelen tiettyihin ketjuihin uusia kommentteja. Onneksi kommentointi sulkeutuu klo 23. Pääsee nukkumaan.

Vierailija
2316/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh... kuulostaapa raskaalta tavalta elää, pitää tuo esirippu kaiket päivät 😟

quote=

TiuTou]Olen ollut yli 40 v aviossa. Kaikki luulevat minua tosi kunnolliseksi perheenäidiksi ja tosi omistautuvaksi pelkästään perheelle. Totuus on se, että minulla on ollut koko ajan pidempiä ja lyhyempiä seksisuhteita menossa. Työpaikalla en ole koskaan sortunut suhteisiin, vaikka mahdollisuus on ollutkin.

Ulkoisesti olen joka päivä täysissä meikeissä, pitkät kynnet ja hiustenpidennykset yms. Näytän ulkoisesti ikääni nuoremmalta ja freesiltä. Totuus on se, että salaisuuksia on vaikka muille jakaa :)

Perheenäidiksi joka ollut yli 40 vuotta naimisissa. Eli vähintään n. 60 vuotta olet ja myöhään tehnyt lapsia ilmeisesti.

Kuule, ketään ei kiinnosta. Olet jo ns vanha paska. Kauneutesi oli ja meni, et sitä taida tajuta.

Vierailija
2317/2821 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rietasta irtoseksiä nuorten miesten kanssa. Joo-o olen  tylsähkön ja kiltin näköinen ope.

Vierailija
2318/2821 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias perheellinen mies. Kaksi lasta, liitto ok, varallisuus ok, vakituinen työ.

Olen käyttänyt elämästäni noin 25 vuotta kannabista lähes päivittäin. 

Vierailija
2319/2821 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutun ihmissudeksi joka toinen tiistai.

2320/2821 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneestani löytyy swastika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi