Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Että mulla on aivovamma. Oon ihan ok näköinen, hoikka ja urheilullinen. Moni luulee että noudatan tiukkaa ruokavaliota vaikka todellisuudessa syön muroja päivälliseksi koska pää on niin jumissa ettei pysty tekeen muuta. Moni ajattelee että oon vaan tyhmä, niinkuin väsyneenä olenkin. Kun latinki loppuu ja kovalevy on täynnä ei vaan pysty mihinkään, 404 aivoja ei löydy. Kaverit tietää mutta töissä en oo kertonu. Edellisessä kerroin ja sain lempinimen ”vammainen”. Aina kun kerron vammasta niin vastaus on ”kyllä mullakin jumittaa ja unohtelen asioita kokoajan”. Joo, se on normaalia mutta se, että se rajoittaa elämää paljon ei oo. En voi olla sairas ku en näytä siltä. Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä.
kairailen ja korkkailen uusia tyttöystäviäni myös b rapusta kok se on tiukkaa ja mukavaa
tullut nussittua kavereiden vaimot ja avecit
Olen pohtinut lopettavani päiväni ja käveleväni junan alle. Siitä on jo vuosia, lapset oli silloin pieniä. Olin niin väsynyt. Ei uskoisi minusta. Olen perhetyöntekijä.
Olen ihan tavallisen oloinen perheenisä. Minulla on hyvä työ ja perhe ja vaikutan mukavalta kaverilta.
Kuitenkaan kukaan ei arvaa, että aina iltaisin tulen tänne AV-palstalle alapeukuttamaan parhaita juttuja. Kommentoin ilkeästi niitä keskusteluja, joissa ihmiset avautuvat ja saan siitä mielihyvää. Kyllä se lämmittää slipoverin alla kun saa tölväistyä yh-mamman hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos selviäisin rangaistuksetta listisin monia ihmisiä. Osan siksi että ovat pahoja, osan siksi että heidän mielipiteensä ovat niin kaukana faktasta kun on mahdollista.
Ohoo ja sinäkö et paha olekaan - kyllä olet, jo noilla puheilla!
Ja luulenpa, että sinun faktasikin voi olla täyttä fiktiota.
Minä puolestani toivoisin, että täällä olisi joku 'siivooja' , tyyliin 'LEON'- elokuva. Kun ei mitään roistoja rangaista, vaikka mitä tekevät, niin voitaisiin kansalaiskeräyksellä rahoittaa vaikka vain 1 siivooja, joka hoitaisi homman, koko maan alueella.
Että mä oon aina onnesta mykkyrällä, kun konnat listii toisiaan....aina on 1 vähemmän.
Joudun tekemään valtavasti psyykkistä työtä sen eteen, etten koko ajan varastelisi jotain. Varastelin vielä pitkään täysi-ikäistymisen jälkeenkin. En koskaan mitään isoa tai kallista, mutta pakkomielle viedä jotain pientä on todella voimakas. Suurimman osan olen vienyt kirppareille, koska en ole kehdannut pitää tai viedä takaisin. Tyypillisiä juttuja, joita olen varastanut: Yksittäiset kolikot, pyyhekumi, avaimenperä (ei avaimia), kynä, pääsiäismunasta saatu muovilelu, irralliset napit ja niin edelleen. Kerran abc-tyyppisessä ravintolassa tarjoilija unohti sen värillisen muovihommelin pöytään, sen missä lukee tilauksen numero ja jonka tarjoilija vie aina mukanaan ruoan tuotuaan. Vein sen mukanani ja koin aivan valtavaa tyydytystä siitä.
Rakastan vauvoja ja taaperoita niin paljon, että en pysty selittämään sitä tunnetta!!!
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä yli kymmeneen vuoteen kuin vain itse itseni kanssa.
Tuo näkyy aika usein valitettavasti päälle vaikkei itse uskoisi kun peilistä takaisin katselevaan on tottunut. Ei ehkä kertavilkaisulla mutta kyllä etenkin naiset aistivat faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä yli kymmeneen vuoteen kuin vain itse itseni kanssa.
Tuo näkyy aika usein valitettavasti päälle vaikkei itse uskoisi kun peilistä takaisin katselevaan on tottunut. Ei ehkä kertavilkaisulla mutta kyllä etenkin naiset aistivat faktat.
Näetkö myös sen, kuinka usein he masturboivat, kun kerran näkijä olet?
Vierailija kirjoitti:
MInussa on erittäin paljon sosiopaattisia piirteitä.
Olen erittäin korkeasti koulutettu henkilö terveydenhoitoalalla.
Yritätkö pitää niitä piilossa työympäristössä ja ystävien/sukulaisten kesken? Kommentoiko kukaan niitä koskaan?
Olen tehnyt useita ulkomaan reissuja yksin.
Olen sosiaalisesti arka ja ujo.
Huvittelen kirjoittamalla älyttömiä viestejä tänne.
Olen ollut yli 40 v aviossa. Kaikki luulevat minua tosi kunnolliseksi perheenäidiksi ja tosi omistautuvaksi pelkästään perheelle. Totuus on se, että minulla on ollut koko ajan pidempiä ja lyhyempiä seksisuhteita menossa. Työpaikalla en ole koskaan sortunut suhteisiin, vaikka mahdollisuus on ollutkin.
Seksisuhteet ovat kestäneet osa pidempään ja osa lyhyempään. Muutamista suhteista on jäänyt pysyviä ystävyyssuhteita. Tämä on minun oma salainen pahe, jota kukaan ei arvaisi. Mutta näillä mennään, kenenkään ihmissuhteita en ole hajoittanut, en myöskään omaani.
Toinen paheeni on alkoholi. Sitä otan määrävälein ja olen siitä riippuvainen. Tosin osaan sen salata tosi hyvin. Toisinaan huolestun itsekin ja pidän muutaman viikon tauon lipittelyssä. Isäni kuoli reilut 50-vuotiaana viinaan, joten geeniperimä on kohdillaan.
Ulkoisesti olen joka päivä täysissä meikeissä, pitkät kynnet ja hiustenpidennykset yms. Näytän ulkoisesti ikääni nuoremmalta ja freesiltä. Totuus on se, että salaisuuksia on vaikka muille jakaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vedän viikottain 3-4 kertaa ihan kunnon kännit. Olen aika sekaisin aamuisin. Addiktiota löytyy myös seksiä kohtaan ja sitä on saatava jatkuvasti. Oikeastaan olen baareissa helppo tapaus vaikka vaikutankin kristilliseltä hiirulaiselta. Minulla on tylsät jutut ja tylsistyn myös itseni seurassa.
N31
Kuulostat ihan yhdeltä mun tuttavalta. Pari vuotta meni niin, että ajattelin hänen lähinnä virkkaavan kotona patalappuja ja laulavan virsiä kirkkokuorossa. Aika yllätys oli että hänen käyttäytymisensä sekä alkoholin että miesten suhteen onkin erittäin aktiivista. On silti yhä edelleen erittäin tylsän oloinen juttuseurana, vaikka tiedänkin hänen vetävän alkoholia kuin sieni ja kaatavan miehiä kuin heinää. Miehet tuntuu tykkäävän.
Olen suht. vaativaa työtä tekevä insinööri ja jotkut pitävät älykkäänä, mitä tosin en ole, keskinkertaisuus vain. Televisiosta katson vain hääpukuohjelmia, sinkkuillallista yms. täyttä hömppää. En ikinä katso mitään dokumentteja, eikä alani ohjelmat kiinnosta yhtään. En katso edes uutisia.
näytän kiltiltä naapurin tytöltä, mutta vedän röökiä salaa...
Olen mummoikäinen nainen. Olen myynyt kaksi laitonta asetta.
Olen alkoholisti.