Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Painan aika paljon, mutta se johtuu siitä, että minulla on isot luut ja juon paljon vettä. Jotkut tietämättömät sanovat minua lihavaksi vaikka olen oikeasti tavallaan melko hoikka.
Oon jo 45-vuotias , mutta ihmiset luulee mua jatkuvasti 25-vuotiaaksi. Kikakika kika, hihihiii!
Mulla on iso muna, mutta koska oon lihava ja 159 senttiä pitkä, kukaan ei usko sitä.
Olen pitkä ja komea mies.Jostain syystä kukaan ei usko kun näkee.
Varmaan pidetään suht normaalina vaimona ja äitinä. Olen kuitenkin lapsuuteni takia aika sekaisin päästäni. Tunne-elämältäni ajoittain epävakaa, ihmissuhdeongelmia läheisissä suhteissa ja myös pettämistä. Työpaikalla kukaan ei varmaan uskoisi.. Lisäksi olen todella laiska siivoamaan.
Meillä on mieheni kanssa koko ajan tilanne päällä! Siis, ikävällä tavalla! Vihaamme toisiamme ja ehkä olemme vain läheisriippuvaisia, kun edelleen yhdessä ollaan. Meillä on vielä yksi nuori pesästä lähes jo lähdössä... vielä pitää tsempata!!! Kaikki, läheisiä myöten luulee että olemme mitä rauhallisin pariskunta.
Käyn paskalla 3-4 krt päivässä.
Käytän kannabista. Jos olisin lapseton käyttäisin muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kannabista. Jos olisin lapseton käyttäisin muutakin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myynyt seksiä tai itseäni, koska lapsuuden traumani aiheuttivat minulle ylpeyden joka sanoo että et stna ole ole myytävä objekti ja joo moni jäänyt sivuun koska minä haluan tienata itse, vaikka vähän tienaankin ja prseelleen menee koska mitä jos olisin vähän höllännyt ja vaikka opiskellut?
Pohjustetaan tätä moni kuvittelee kun ei käy kättännlssä missään että houkutuksia ei tulisi kyllä tulee, tai ei niitä houkutuksi vaan suoranaisia ehdotuksia, se on typerä ylpeys jota jälkeenpäin miettiii että mitä ihmettä miksi, kun sä oot työ ja opiskelu kelvoton miksi se ylpeys tuli eteen? Kun on pakko ansaita ite ja opiskella ja kasvattaa, moni ajattelee että riman alta oltaisiin menty jos olisi halua tai älyä ollut, ehkä näin mutta kun ei ollut halua. Lopputtulos työkyvyttömyyseläke kun sut on käytetty niin mietit miksi ei ollut rahkeita käyttää muita? Koska ei ole halua ja tätä ei moni tiedä tai ymmärrä, ei itsekkään.
Oli kyllä hemmetin hankala tajuta koko tekstiä. Voisko joku selittää, mitä siinä sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Harjoitan harmaata taloutta eli veronkiertoa niin paljon kuin ehdin ja pystyn. Kuitenkin päivätöikseni olen palkkatöissä taloushallinnossa. Siksipä juuri.
ahaa!
Olen päällepäin kova puhumaan ja nauramaan. Sellainen äänekäs karjalainen. Kuitenkin kun saan olla yksin ja hiljaa viihdyn parhaiten. Rakastan rauhaa ja hiljaisuutta.
Mielestäni homojen ja lesbojen välinen ”avioliitto” ei ole oikea avioliitto. Samoin jos on heteropari on mennyt maistraatissa naimiseen en laske oikeaksi avioliitoksi. Tätähän en sano ääneen😄
Sain Mensan testissä tulokseksi 126. Harmittaa aivan valtavasti, että en yltänyt jäsenyyteen asti:(
Olen duunari, puuttuu yo-tutkinto ja korkeampi koulutus, sain silti käsikirjoituksen läpi kustantajalla.
Oon fiksu ja ihan itte oon tienannut kaikki rahani, en seksillä, vaikka moni dorka huutaa tuolla niin. :-D Ihan PS. kirjuuttamalla, moni tahtoo oikeesti lukea juttuja, minä kirjotan ne.
Provoilen Vauva-lehden keskustelupalstalla
Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. Hyvä että näinkin joskus. Itse tunnen valitettavasti vain surullisia tapauksia, jotka eivät ole selvinneet lapsuuden kauhuista.