Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2061/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaivelen nenää. Ja se, et mul on ihan hirveä pöheikkö. Ikinä uskois. En vaan jaksa.

Vierailija
2062/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 50- kymppinen mies, vähintään keskituloinen, asun omakotitalossa, kesämökki on, pari autoa, harrastan liikuntaa jne eli kaikki asiat ihan hyvin. Mutta kukaan ei tiedä että olen nuorena ollut vankilassa talousrikoksista, tehnyt asuntomurtoja, varastanut autoja, mopoja jne eikä sitä että olen ryypännyt välillä viikon putkeen.

Ehkä ihan hyväkin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ajaa auto korkeissa koroissa

Vierailija
2064/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan pilveä silloin tällöin rentoutuakseni. Tätä ei juuri kukaan tiedä, sillä harrastan polttelua ihan itsekseni kotosalla.

Vierailija
2065/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut mielisairaalassa, ja kukaan ei varmasti tajua että olen tismalleen yhtä hullu kuin silloinkin kun olin pakkohoidossa.

Vierailija
2066/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on ollut dysfasia.

Dysfasia= puhekielen vaikeus

Vierailija
2067/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sinulla on edelleen. Ei se mihinkään katoa.

Vierailija
2068/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä en jaksa elää, hymyilen kaikille olen ystävällinen ja lopulta haluan vain kuolla :)

Vierailija
2069/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä en jaksa elää, hymyilen kaikille olen ystävällinen ja lopulta haluan vain kuolla :)

Niin ja tämänkin käytöksen opettelin muista ja kirjoista :) kiva ja käytännöllinen oppi :) :)

Vierailija
2070/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut potkut eri töistä kolme kertaa.

Vierailija
2071/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tämänkin käytöksen opettelin muista ja kirjoista :) kiva ja käytännöllinen oppi :) :)

Enkä mä edes halua kuolla vaan t a p p aa mutta kun en voi sitä tehdä toivon että muut kuolee ja hymyilen koska senhän ole oppinut, ole ystävällinen ja hymyile :)

Vierailija
2072/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mut on lapsena myyty lapsikauppaan :) ja hyvitetty 100€ hymynaamaan beibe mitä nostasit itses! Ota itseäsi niskastasi kiinni. :)

Vierailija
2073/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut asunnoton nelisen vuotta.

Vierailija
2074/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mun paras ystävä on kuollut huumeisiin. Se ainoa todellinen ystävä.

Vierailija
2075/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen raavas mies ja olen töissä miesvaltaisella alalla duunarina. Minulla ei ole ikinä ollut naista ja siitähän kaverit ovat jaksaneet heittää vitsiä ja ovat asiaa tosissaan ihmetelleetkin. Eräs nainen yritti kerran pikkujouluissa iskeä minua mutta en lämmennyt. Siitäkös työkaverit riemastuivat ja alkoivat leikillä heittää jotain homoläppää ja nauroin mukana. Todellisuus kuitenkin on juurikin se, että olen homoseksuaali ja niin syvällä kaapissa kuin vain voi olla. En ikimaailmassa kehtaisi tunnustaa asiaa kenellekään, enkä usko että sitä oikeasti on kukaan arvannut, kunhan vain vitsailevat. Esitän vain aina, että jostain syystä kukaan nainen ei ole aiheuttanut minussa mitään kolahdusta, vaikka oikea syy on se ettei naiset voisi vähempää kiinnostaa, eivät ole ikinä kiinnostaneet eivätkä tule koskaan kiinnostamaan. En koe tarvetta harrastaa seksiä tai ”ruokkia” homoseksuaalisuuttani mitenkään, ehkä tavallaan kiellän koko asian itseltänikin vieläkin vaikka se on ollut minulle selvää jo niin kauan kuin muistan. Lapsuudenperheeni on melko takapajuinen ja homovastainen, kuten tämä pieni paikka jossa asun, puhumattakaan työpaikasta. En tule ikinä olemaan täysin oma itseni avoimesti ja se vain täytyy hyväksyä.

Ihan järkyttävää tekstiä! Vieläkö pitää nykypäivänä olla kaapissa ja näivettää itsensä henkisesti? Onko mahdottomuus että muuttaisit suurempaan kaupunkiin, jossa tapaisit ihmisiä ja löytäisit itsellesi kumppanin? Rohkeutta sinulle tehdä muutos elämääsi ja hyvää kesän odotusta!

Vierailija
2076/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että mun paras ystävä on kuollut huumeisiin. Se ainoa todellinen ystävä.

ja että se oli mun syy. Sitä ei monikaan tästä hymyilevästä ihmisestä tiedä. Näin se kuitenkin oli.

Vierailija
2077/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sinulla on edelleen. Ei se mihinkään katoa.

Hyvä sinun on minulle päteä, kun et edes tunne minua. Ja toiseks... kyllä tosta vaivasta voi päästä eroon.

Vierailija
2078/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen lapsuuteni pyörinyt huume ja ihmiskaupan ympäröimänä. Siksi tiedän. Liikaa.

Vierailija
2079/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on kamala ripuli lol

Vierailija
2080/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut paljon irtosuhteita elämäni aikana ja dominan roolissa. Olen perus "naapurintyttö" ja vaikutan ulkoapäin sellaista, etten harrasta mitään sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan