Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2141/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen neitsyt. No sinänsä "päällepäin" kyllä arvaakin koska olen vastenmielinen ja sosiaalivammainen, mutta säälittävän ja poikkeuksellisen siitä tekee se, että olen 39 vuotias nainen.

-Omistan sijoitusasunnon. Yllättävää siksi, että työskentelen matalapalkka-alalla ja en nyt ole ulkoisestikaan mikään asuntosijoittajan prototyyppi. Saati sitten mentaalisesti, minulla on ollut masennus lapsesta saakka.

Vierailija
2142/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin rikki ja traumatisoinut läpi elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almaz kirjoitti:

Olen täysin rikki ja traumatisoinut läpi elämäni.

Eli siis traumatisoitunut .

Vierailija
2144/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias mies. Hieman ylipainoinen enkä erityisen komea. Olen harrastanut seksiä yli 200 naisen kanssa. Kukaan ei uskoisi jos kertoisin. Osa ollut maksullisia.

Vierailija
2145/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin pahasta raskausajan masennuksesta. Ahdistaa, vihaan kroppaani, mies ei anna seksiä, olen erittäin yksinäinen ja surullinen jatkuvasti. Itken päivittäin piilossa mieheltäni.

Ulospäin ei uskoisi. Olen sosiaalisessa mediassa vaikuttaja, lisäilen kivoja kuvia ja ihmisiä nähdessäni jaksan tsempata.

Vierailija
2146/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa se, ku miul o yksi todella harvinainen ja kallis keräilyversio yhestä videopelistä. :o Tuota ei uskoisi siks, ku oon ollu koko ikäni työtön, elän vaatimattomasti ja oon köyhä. En myöskään pidä sitä esillä, vaan piilossa kaapissa. Joku voisi tietenkin arvata, ku keräilen videopelien keräily- ja erikoisversioita, mut toi o todella harvinainen ku siitä on olemas vain 250 kopiota, nii ei varmaa iha ekana tuu mieleen tollane. Ja en voittanu sitä, vaan ostin sen "käytettynä". M25

Vierailija
2147/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olen vasenkätinen.

Sama täällä, monet kysyneet hämmästyneenä että ”ai ootsä vasenkätinen” xD

En ole kyllä salaillutkaan...

Vierailija
2148/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäin olen kiltti, söpöihin mekkoihin ja neuleisiin pukeutuva sinisilmäinen naapurintyttö. Olen rauhallinen, ystävällinen ja ns. "normaali" kaikin puolin. Sellainen kaikkien kaveri, toimistotöissä, harrastan joogaa ja lenkkeilyä.

Vain hyvin harvat ja valitut tietää, että yksityiselämässäni olen superseksuaalinen, superkinky kyltymätön nymfomaani, olen käynyt poikaystäväni kanssa useissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa ympäri eurooppaa, ja normaaliin seksielämäämme kuuluu monimutkaiset kinbaku-sidonnat, satojen seksilelujen ja -välineiden arkku, ja usein myös parisuhteemme ulkopuolisia ihmisiä. Ja seksiä meillä on 1-2 kertaa päivässä, on ollut viimeiset 5 vuotta kun ollaan seurusteltu ja yhdessä asuttu.

Aijai vähän kuumottaa edes täällä anonyymisti myöntää :D menisi aika monella sukulaisella, kaverilla ja tutulla kahvi väärään kurkkuun jos saisi tämmösiä tietää musta! En usko että KUKAAN voisi kuvitellakaan että minunlaisella ihmisellä on tällainen "salaisuus"...

Vierailija
2149/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavallista harvinaisempi persoonallisuushäiriö, jonka olemassaolon moni kieltää.

Vierailija
2150/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne kuin aloittajalla muttei ihan: rakastan suuhygienistin työtäni ja työssä parasta on potilaiden kanssa rupattelu ja heidän asioiden kuuntelu. Olen saanut hirveästi palautetta empaattisuudestani ja ystävällisyydestäni potilailtani. Mutta oikeasti olen kunnon introvertti, päivän paskin hetki on ruokatauko kun joutuu keskustelemaan säästä työkavereiden kanssa. Työminä on ekstrovertti, ihan eri ihminen kuin minäminä. Kun työkone sulkeutuu haluan että kaikki painuu helevettiin silmistäni

Vierailija
2151/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 16 asuntoa.

Arvo on monta miljoonaa. Kukaan työkaveri ei tiedä. Osa ystävistä tietää. Kirjanpitäjäni on ystäväni, luult hän on ainoa, joka tietää oikean määrän

Vierailija
2152/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan harmiton juttu: olen kokeillut useampia huumeita mutta nykyään juon vain oluita ja niitäkin vain yhdennkerrallaan. Tähän ei liity dramatiikkaa enkä ole käynyt pohjalla tai mitään. Ihan vaan ei huvita enää. Olen myös jonkin verran tutustunut bdsm-seksiin ja kokeillut yhtä jos toista, eikä seksielämä nyt avioliitossakaan ole ihan kesyä ja tylsää.

Uudemmassa työpaikassa tehtiin kuitenkin sellainen tulkinta että koska en juo kuin vähän ja koska en jaksa naureskella tätien pikkutuhmuuksile, nämä elämänalueet ovat minulle aivan vieraita. Kuulin parin rääväsuisimman tädin puhuvan "pastorista" ja luulen että tarkoittivat minua.

Fantasioin joskus siitä että opettaisin tädeille kaiken mitä tiedän seksistä. Olisi tädeillä posket punaisina ja persposket myös.

.

Vierailija
2153/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yllättyvät aina, että minulla on hyvä koulutus ja työ.

Ulkonäöltäni en vaikuta fiksulta. Pukeudun liian mukavasti (huonot vaatteet), poltan tupakkaa, kiroilen ja omistan tatuointeja.

n32

Vierailija
2154/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvää, vaikeaa masennusta ei kyllä voi mitenkään piilottaa tai lokeroida yhdelle elämänalueelle. Kyllä se näkyy. Eli ne, jotka näyttää iloista ja sosiaalista naamaa ei ole kuin korkeintaan keskivaikeasti masentuneita.

Tätä alapeukutettiin kovasti, mutta olen samaa mieltä. Kun olin itse syvimmin masentunut, olin jo laitoshoidossa. Ensin suljetulla ja sitten avo-osastolla ja siitä pikku hiljaa testailemalla paluuta elämään. Kyllä se syvin masennus on sitä, että toimintakyky on mennyt jo ajat sitten.

Vierailija
2155/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut mies ja minulla on lapsia. Tapailen salaa muita miehiä ja annan heidän naida minua.

Vierailija
2156/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen pitkä ja lihaksikas, terve heteromies, olen seksin suhteen täysin kokematon. En ole koskaan edes suudellut naista. Ikää yli 40.

Vierailija
2157/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan se ksiä joka päivä. Mieheni ei, joten elän niin sanotusti puutteessa, kuten omassa nuoruudessani sanottiin. Minua kiehtoo aivan erityisesti esim. sitomisleikit ja raju s ek si, haluaisin kokeilla kaikkea mahdollista. Miestä ei kiinnosta. Katselen p*rnoa monta kertaa viikossa yksin.

Olen ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen perheenäiti.

Vierailija
2158/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu, ja esiinnyn suvaitsevaisena. Tosiasiassa en ole suvaitsevainen, ja äänestän aina persuja, koska työpaikalla niin moni haukkuu heitä.

Vierailija
2159/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kauppa Nykäisystä vuodessa yli kymppitonnin edestä tavaraa. Suomi on kallis maa, ihmettelen miten ihmisillä on varaa maksaa kaupassa ylihintaa joka asiasta.

Vierailija
2160/2821 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt nykyajan puheeseen siitä, että on satoja sukupuolia. Kaikki loukkaantuvat pienimmästäkin inahduksesta ja toiset vielä loukkaantuvat joidenkin toisten puolesta. Kieli täytyy pitää keskellä suuta, ettei vahingossakaan mene käyttämään jotain kiellettyä sanaa tai ilmaisua.

Ulospäin annan ymmärtää olevani suvaitsevainen ja kannustavani ja ymmärtäväni kaikkia. Lähinnä siksi, että olen aika kiltti ihminen enkä kestä ajatusta siitä, että pahoittaisin jonkun mielen. Mutta silti alkaa kypsyttää tämä touhu kun ei siinä ole enää mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi