Luetellaan vain istumatyötä sisältäviä ammatteja
Luetellaan vain istumatyötä sisältäviä ammatteja.
Olen tällä hetkellä opettaja, mutta töistä ei meinaa tulla mitään seisomisen ja liikkumisen vuoksi. Sairastan vaikeaa endometrioosia.
Kiitos
Kommentit (24)
Tuotantolinjalla jonkun koneen käyttäjä, nappien painelua.
Koodari. Istumatyötä ja monet meistä saa tehdä 100% kotoa etänä, kuten minäkin.
IT-työt pääsääntöisesti, ellei ole joku lähitukihenkilö tai palvelinsaleissa liikkuva tyyppi. Eli kaikki muu supportti + ylläpito ja koodaus ja muu kehitystyö. Ja tässä sitten usein ongelmaksi tuleekin juuri se, että istuu koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi pitää oppitunteja istuen? No, mutta vastaan kysymykseen. Olen kääntäjä ja istun koneeni äärellä liikaakin.
Ei se oikein käytännössä ole mahdollista. Kiertelen luokassa ja autan oppilaita. Myös esimerkiksi liikunta- ja käsityötunneilla tulee seistyä pari tuntia putkeen.
Ap
Bussikuski,asiakasneuvoja,puhelinmyyjä,istumatyöläinen:)
Psykologi, psykiatrinen sairaanhoitaja polilla...
Kotiäiti
Lto
Hoitajat
Kaikki vaan istuvat persiillään, vetävät kahvia ja pullaa, suu käy jatkuvasti.
T. Juokseva Insinöri
ei luetella
....tylsää , boooooring
Humanististen tai yhteiskuntatieteellisten alojen tutkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi pitää oppitunteja istuen? No, mutta vastaan kysymykseen. Olen kääntäjä ja istun koneeni äärellä liikaakin.
Ei se oikein käytännössä ole mahdollista. Kiertelen luokassa ja autan oppilaita. Myös esimerkiksi liikunta- ja käsityötunneilla tulee seistyä pari tuntia putkeen.
Ap
Mulla oli alakoulussa, no hieman iso kokoinen opettaja...ja oppilaat meni hänen luokseen kun tarvitsivat apua.
Istumatyö on vihoviimeinen vaihtoehto endometrioosia sairastavalle. Istumatyö tappaa terveenkin ihmisen.
vain istumatyötä sisältäviä ammatteja.
rittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista!
Ap
T. Trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen nähnyt sellaisia tuoleja, joissa on renkaat alla. Satulatuoliksiko sitä kutsutaan.? Sillä voi rullailla pulpetilta toiselle.