Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämää -sarjan ärsyttävimpiä asioita/ kohtauksia

Vierailija
21.05.2017 |

Luetellaan tänne kohtauksia jotka ärsyttää ko sarjassa.

Itseäni ärsyttää ainakin Carrien kiljahdukset.

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien tanssiliikkeet. Siinä naisessa ei ole tippaakaan seksikkyyttä ja aina menee yhtä pieleen kun yrittää keikistellä viettelevästi.

Vierailija
62/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja tuntuu nykyään vanhanaikaiselta.

Esimerkiksi suhtautuminen homoseksuaalisuuteen. Äärihetero Samantha, joka kiihottuu isoista peniksistä, alkaakin yhtäkkiä suhteeseen naisen kanssa. Tämä on yksi yhteen sen vanhan harhaluulon kanssa, että homoseksuaalit ovat heterosuhteisiin kyllästyneitä irstailijoita, jotka etsivät jotain uutta ja säväyttävää.

Charlotten heittäytyminen kotirouvaksi avioliiton vuoksi tuntuu oudolta. Hänhän piti työstään. Kai se on amerikkalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihon istuminen autossaan. Se jalka siinä toisen päällä ja ärsyttävä laahaava puhetyyli "Olen niin menestynyt ja vaikutusvaltainen mies"

Vierailija
64/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun Aidan kehuu Catherine Zeta Jonesia kuumaksi Carrien kanssa tv.tä katsellessaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi kehua jotakuta kuumaksi omalle kumppanilleen. Mikä pointti?

Ihan noaalia keskustelua,jos puolisoilla om terve itsetunto.Minulla ei ollut nuorea,en voinut vuosiin katsoa leffoja,joissa oli Uma Thurman,koska mies kommentoi häntä kerran "mä antaisin koko elämäni,jos saisin suudella tota"

😅

Vierailija
65/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon kritisoitavaa ollut tällä palstalla aiemminkin, että pistää miettimään miks koko sarjaa edes katsotte

Me saamme hirveän sarjan katsomisesta masokistista nautintoa 😆

Vierailija
66/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiho on tosiaan charmikas mies mutta minuakin ärsyttää välillä se yliampuva niin menestyneen rikkaan miehen rooli ja sitä myötä macho olemus.

Vierailija
67/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Carriellä on rahaa shopata jatkuvasti? Miksi aina mennään taksilla?

Zazazuu oli kyllä hirveä jakso.

SATC on nousukauden sarja, tehty 1998-2004 kun tulevasta lamasta ei ollut tietoa ja freelancereille maksettiin hyvin.

Tottakai sarja oli fantasiaa, mutta tuolloin jossain määrin uskottavaa sellaista. Free toimittajien ja esim valokuvaajien palkkiot olivat Suomessakin korkealla tuolloin.

Silloin oli SATCin high life irmelit, nyt Broad Cityn pilveä polttelevat, roskaduuneja tekevät, metrolla matkustavat kaverukset.

Vierailija
68/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Aidan kehuu Catherine Zeta Jonesia kuumaksi Carrien kanssa tv.tä katsellessaan. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi kehua jotakuta kuumaksi omalle kumppanilleen. Mikä pointti?

Ihan noaalia keskustelua,jos puolisoilla om terve itsetunto.Minulla ei ollut nuorea,en voinut vuosiin katsoa leffoja,joissa oli Uma Thurman,koska mies kommentoi häntä kerran "mä antaisin koko elämäni,jos saisin suudella tota"

😅

Mä en kysynyt onko se sun mielestä normaalia tai haittaako sua. Kysyin mikä pointti. Mä en oikein jaksa uskoa että kukaan tuollaisista millään tavalla ilahtuisi. Tuntuu olevan muotijuttu nykyöön suvaita oman kumppaninsa ilkeätkin puheet ettei vaan saisi pirttihirmun leimaa.

Vierailija
69/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅

Minäkin saan mennä panemaan jotakuta muuta kuin kumppaniani. Jos kumppanini ei sitä kestä niin vika on hänen huonossa itsetunnossaan.

Vierailija
70/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sarja. Erityisesti sarjan naiset itsekeskeisiä ja kapeakatseisia. Toisaalta jos koko sarjan ajattelee parodiana -> toimii, draama-komediana -> järkyttävää p*skaa ylinäyteltynä. En voi käsittää miten edelleen vaan ihmiset sitä jaksaa telkkarista vahdata

Vierailija
71/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Carriella on uusi muka täydellisen ihana miesystävä ja Carrie jää sille kiinni sängyssä tupakka suussa murtamassa auki jotain miehen lukossa olevaa laatikkoa. 

Toinen yhtä rasittava kohta kun karkuuttaa Aidanin koiran ja juoksee muka tuntitolkulla sen perässä sateessa. 

Vierailija
72/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅

Minäkin saan mennä panemaan jotakuta muuta kuin kumppaniani. Jos kumppanini ei sitä kestä niin vika on hänen huonossa itsetunnossaan.

Sinusta siis jonkun julkkisen ulkonäön kommentointi ääneen on verrattavissa muiden panemiseen?Mielenkiintoinen logiikka.

Joku kysyi "pointtia".Eihän siinä ole mitään sen syvällksempää takana,katsotaan yhdessä telkkaria ja jutellaan ohjelmasta.

Jos kokee puolison julkkisten kommetoinni loukkaavana, kannattaa varmaan ottaa asia puheeksi.Minusta s on vain juttelua,pointtia ei ole.

Vierailija
73/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiho on tosiaan charmikas mies mutta minuakin ärsyttää välillä se yliampuva niin menestyneen rikkaan miehen rooli ja sitä myötä macho olemus.

Olen niiiin eri mieltä tuosta Kihosta, alusta asti ihan hirveä eltaantunut ja limainen ukko! Ei ollut missään vaiheessa uskottavaa, että miksi Carrie vaihto Aidanin siihen niljakkeeseen. Fyysisesti parina Carrie ja Kiho näyttivät siltä, että siinä olivat tytär ja iskä, ei matchannut :/

Vierailija
74/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kaikki kohtaukset missä Miranda puhuu suu täynnä ruokaa (melkein joka jaksossa!)

-sccccRUNCHieeee!!

-1. elokuvassa se jäätävä assistentti, mulkoilee vaan suu auki kokoajan

-Carrie manoloissaan tallilla Charloten kans ja valittaa kun hevosenpaskaa menee korkkareihin

Å

Se hevosenpaskajuttu oli järjettömän ärsyttävä,kuka menee korkkareissa tallille? !😕

Vierailija
75/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha pettää Smithiä Richardin kanssa ja Smith odottaa alakerrassa ja lähtevät yhdessä kotiin.

Vierailija
76/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niiiin eri mieltä tuosta Kihosta, alusta asti ihan hirveä eltaantunut ja limainen ukko! Ei ollut missään vaiheessa uskottavaa, että miksi Carrie vaihto Aidanin siihen niljakkeeseen. Fyysisesti parina Carrie ja Kiho näyttivät siltä, että siinä olivat tytär ja iskä, ei matchannut :/

Carrie ja Big kuuluu yhteen, Aidan ei sopinut sille yhtään. Liian kiltti nössykkä tylsä tavismies, Bigissä sentään charmia, karismaa ja seksikkyyttä.

Vierailija
77/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandr Petrovsky. Alusta loppuun yök.

Vierailija
78/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli loogista,Aidan on kunnollonen,aviomiesmatskua.Carrie taas on draanaqueen,jonka mielestä maailma pyörii hänen ympärillään.Kihon kanssa Carrie saa olla itsekäs kun toinenkin on,ja saavat kunnon draamaa aikaiseksi,toisin kuin kiltin Aidanin kanssa.

Siitä tuli mieleen uusi ärsytys,kakkosleffan kohtaus jossa Carrie suuteli Aidania ja kehitti asiasta hirveän.kriisin,oli typerä ja teennäinen.

Vierailija
79/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mihin katosi Mirandan ystävä Skipper, jota Carrie ekoissa jaksoissa deittaili? Ei frendejä tuolla tavalla dumpata.

- Se miten Carrie kohteli pettämisen anteeksi antanutta Aidania kun tämä teki remonttia Carrien asunnolla ja kun Carrien läppäri hajosi, toinen yrittää auttaa ja Carrie vaan rage, aargh.

Vierailija
80/179 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexandr Petrovsky. Alusta loppuun yök.

Niin on,mua ärsytti erityisen paljon kohtaus,jossa Carrie jätti hänen kunniakseen järkätyt juhlat väliin,kun Alexandr "tarvitsi" Carrieta,lopulta Carrie haahuilu yksin koko illan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi