Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämää -sarjan ärsyttävimpiä asioita/ kohtauksia

Vierailija
21.05.2017 |

Luetellaan tänne kohtauksia jotka ärsyttää ko sarjassa.

Itseäni ärsyttää ainakin Carrien kiljahdukset.

Kommentit (179)

Vierailija
101/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä sarjassa on/oli kun sarja alkoi alusta N:n kerran. Edelliset (N-1) kertaa riitti.

Vierailija
102/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien ja Mirandab rumat mieskynnet. Miksi kynsiä ei ole heillä laitettu kuntoon? Sarja on kuitenkin hyvin ulkonäkökeskeinen niin ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotten "I choose my choice I CHOOSE MY CHOICE!"-rääkyminen.

Vierailija
104/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt ärsytys, mutta  en oikein ymmärrä sitä jaksoa, jossa  Carrie ryöstetään ja asiaa tutkiva poliisi ihastuu Mirandaan. Treffeillä Miranda huomaa, että kaikki paikalla olevat naiset tuijottaa miestä himoiten, alkaa tämän vuoksi kännäämään ja juttu jää siihen. Poliisihan on täysin hurmaantunut Mirandasta eikä vilkaisekaan muita naisia. 

Ällötys on se kohtaus, jossa ollaan jossain "intialaisella penishieronta"-kurssilla ja Miranda saa loppuhuipennuksen päähänsä. En pysty katsomaan tätä kohtausta enää.

Vierailija
105/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että sarja on feministinen ja naiset halutaan esittää siinä vapaina ja vahvoina. Mutta miksi siinä sitten pyörii kaikki asiat ja ongelmat miesten ympärillä?? Miksi ei olla keskitytty enemmän vaikka töihin, harrastuksiin ja ystävyyssuhteisiin? Kuvitellaan, että sukupuolet käännettäisiin päinvastoin. Jos miehistä tehtäisiin samantyyppinen sarja, niin tyttöystävillä sun muilla säädöillä ei taatusti olisi niin suurta roolia.

Sinkkuelämäässä sinkkuus ja seksittömyys esitetään jotenkin hirveän kamalina asioina. Ja kaikkien on tietenkin loppujen lopuksi kuitenkin päädyttävä naimisiin - aivan kuin se olisi se elämän suurin maalitaulu.

Vierailija
106/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt ärsytys, mutta  en oikein ymmärrä sitä jaksoa, jossa  Carrie ryöstetään ja asiaa tutkiva poliisi ihastuu Mirandaan. Treffeillä Miranda huomaa, että kaikki paikalla olevat naiset tuijottaa miestä himoiten, alkaa tämän vuoksi kännäämään ja juttu jää siihen. Poliisihan on täysin hurmaantunut Mirandasta eikä vilkaisekaan muita naisia. 

Oikeasti epäuskottavaa, että sellainen komistus iskisi silmänsä Mirandaan. Toinen ärsyttävä kohtaus kun Miranda kulkee homssuisena kadulla ja rakennusmiehet vislaavat ja huutelevat hänelle, josta Miranda närkästyy. Oikeasti tuon näköisille ei vislailla ja jos niin tapahtuisi olisi vain imarreltu.

Vierailija
107/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirandan päätös pitää lapsi. Ainoaana syynä taisi olla '' jos tämä onkin se mun lapsi, jos en voi saada myöhemmin uusia. '' Jotenkin ERITTÄIN epälooginen ratkaisu loogiselta Mirandalta, mutta tämähän taisi olla '' character development '' hetki. Ihmettelin vain kun oli erittäin hyvä ura meneillään jota rakasti, ei varsinaisesti pidä lapsista ja ei ollut yhdessä vauvan isän kanssa. 

Charlotten '' do you know how lucky you are to have me?! Do you know what people think when they see us together?! '' kiljuminen Harrylle veti kyllä sanattomaksi. Ihan kauhea narttu.. mutta Charlotte ja Harry kyllä loppujen lopuksi sarjan tasapainoisin ja hellyttävin pari. 

joo, mun sydän vähä särky, kun se Harry vastas, että "tiedän, mutta en ajatellut sinun ajattelevan samoin" :(

Vierailija
108/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Mihin katosi Mirandan ystävä Skipper, jota Carrie ekoissa jaksoissa deittaili? Ei frendejä tuolla tavalla dumpata.

Mua ärsyttää se, että ollaan katsottu sarja ja silti muistetaan asioita ihan väärin. Skipper oli Carrien kaveri, joka hullaantui Mirandasta.

Ai anteeksi että sain sinut ärsyyntymään :(

:(

Olin jo valmiiksi jostain ärsyyntynyt ja olihan niitä muitakin viestejä, turhan kärkkäästi vastasin juuri tähän yhteen.

Vierailija
109/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

- Se, miten tuossa ystäväporukassa kaikki pyörii Carrien ympärillä. Luulen, että ilman Carrieta esim. Samantha ja Charlotte eivät olisi toistensa kanssa missään tekemisissä saatikka ystäviä.

Minusta tämä on pelkästään plussaa. Jokin yhdistävä tekijä tietysti täytyy olla tai näin erilaisia hahmoja ei olisi saatu tällä tavalla samaan sarjaan. Jossain toisessa sarjassa yhdistävä tekijä olisi voinut olla esim. yhteinen työpaikka, mutta sellaisia sarjoja on jo vaikka miten paljon.

Eiköhän oikeassakin elämässä ole tällaisia epätodennäköisiä ihmissuhteita, jotka ovat syntyneet yhteisen ystävän takia.

Vierailija
110/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien loppuun kuluttama:

And just like that....

Vierailija
111/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koko zazazuu jakso 😠

Kuulostaa hämärästi tutulle... mikä tämä juttu oli?

Vierailija
112/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti epäuskottavaa, että sellainen komistus iskisi silmänsä Mirandaan.

Jaa, mun mielestä tää ei ollut yhtään epäuskottavaa. Ihan "tasavertaisia" mun mielestäni.

Vierailija
113/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koko zazazuu jakso 😠

Olikohan bergerin aikaan, jotain että suhteessa pitää olla "sitä jotain" eli zazazuu. Sit ne sitä veivas zazazuuuu

Vierailija
114/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carrien ja Mirandab rumat mieskynnet. Miksi kynsiä ei ole heillä laitettu kuntoon? Sarja on kuitenkin hyvin ulkonäkökeskeinen niin ihmettelen.

Pitkät ja paksut, maalatut petolintukynnnet edustavat keinotekoisuutta jonka tulee yhdistäneeksi vähemmän intellektuelliin imagoon. Sinkkuelämää-hahmoihin tämmöinen ei siis sopisikaan; Itärannikko, vahvat, älylliset, pohtivat, ja persoonalliset naiset...ei.

Vierailija
115/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti Carrien lapsellisuus kun se pissaleikeistä tykännyt poliitikko jätti sen. Carrien piti sit lähteä kolumnissaan levittämään toisen fetissejä ihan vaan kostoksi.

Vierailija
116/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koko zazazuu jakso 😠

Olikohan bergerin aikaan, jotain että suhteessa pitää olla "sitä jotain" eli zazazuu. Sit ne sitä veivas zazazuuuu

Sit joku tais sanoo jotain tyyliin "thats not a zazazuu, its a zazaeww" xD

Vierailija
117/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt ärsytys, mutta  en oikein ymmärrä sitä jaksoa, jossa  Carrie ryöstetään ja asiaa tutkiva poliisi ihastuu Mirandaan. Treffeillä Miranda huomaa, että kaikki paika

lla olevat naiset tuijottaa miestä himoiten, alkaa tämän vuoksi kännäämään ja juttu jää siihen. Poliisihan on täysin hurmaantunut Mirandasta eikä vilkaisekaan muita naisia. 

Oikeasti epäuskottavaa, että sellainen komistus iskisi silmänsä Mirandaan.

Jaa, mun mielestä tää ei ollut yhtään epäuskottavaa. Ihan "tasavertaisia" mun mielestäni.

Minustakaan eivät olleet tasavertaisia ulkoisten avujen suhteen mutta siitä päästäänkin siihen mielenkiintoiseen seikkaan jonka olen huomannut keskivertoa komeammissa miehissä - he eivät useinkaan kaipaa rinnalleen kaunotarta pönkittämään omaa egoa. Kun on itse jo niin komea että on hyvä olla itsensä kanssa. Rumat ja rikkaat miehet hankkivatkin vierelleen kaunottaren jotta heille tulisi olo että ovat itsekin jotenkin vetäviä.

Vierailija
118/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällötys on se kohtaus, jossa ollaan jossain "intialaisella penishieronta"-kurssilla ja Miranda saa loppuhuipennuksen päähänsä. En pysty katsomaan tätä kohtausta enää.

Sarjaahan alettiin tehdä 90-luvun lopulla ja olen melko varma, että jos tehtäisiin nyt, seksiä ei kuvattaisi enää noin räikeästi. Aikanaan oli uutta ja mukamas rohkeaa ja "raikasta", mutta jos nyt katsoo uusintoja, niin useimmiten vain kiusaantuu, kun koko elämä tuntuu pyörivän miesten ja seksin ympärillä ja seksiasioista kailotetaan suureen ääneen kahvilan pöydässä. Kumppaneitakin lukematon laskematon määrä, eikä sitä juuri kyseenalaisteta. Se ärsyttää eniten.

Vierailija
119/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka-hauska Carrie, jonka persettä kaikki nuolevat, mökkioravarääkäsy, hiusdonitsi onhan näitä.

Vierailija
120/179 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien korostettu hauska heitto-tyyli. Silmät suurina ja naama irveessä ja päätäkin pitää nyökyttää kun heitetään joku naseva läppä toisen sanomiseen. Ja se kun vielä vilkuilee muita tyyliin täältä tulee hauska sivallus. Argh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi