Miksi mä en koskaan löydä mitään kultakimpaletta
Ärsyttää! Mulla menee aina kaikki pieleen tai ainakin oon aina huonompi muita. Tuntuu että kaikki muut onnistuu elämässä paljon paremmin. En koskaan voita missään arpajaisissa edes mitään. En ole kateellinen luonne mutta itekseni aina mietin että olisin ansainnu parempaa. Harmittaa kun muut kertoo onnestaan. Esimerkkinä. Olin menossa naimisiin, mies päätti ettei haluakaan ja tuli ero. Työkaverit 2kpl eros samaan aikaan suunnilleen. Nyt tilanne on se, että toinen heistä on onnellinen sinkku, menee ja tulee miten haluaa. Itse inhosin olla yksinään. Toinen työkaveteista tapas miehen jolla on vaikka mitä. Suon hänelle kyllä kaiken onnen mutta silti harmittaa kuunnella matkoista ja romanttisista viikonlopuista. Itselläni on myös mies. Ollaan onnellisia mutta pakko myöntää että "huonomman " sain kun työkaveri. Miehellä on koulut kesken eikä mitään omaisuutta. Muutti luokseni mukanaan pelkkä urheilukassi. En välitä rahasta mitta silti harmittaa.
Jään aina kaikessa huonommaksi kun muut :(
Kommentit (26)
No jos olet tyytymätön niin sitten sun pitää muuttaa asioita. Ala asettaa tavoitteita ja tehdä töitä. Pistä ruokavalio remonttiin ja ala kuntoilla että pääset mallin mittoihin. Eroa miehestä ja ala etsiä uutta tai opettele onnelliseksi sinkuksi.
Millä perusteella olisit muka ansainnut parempaa ja miksi joku parempaa saanut tuttusi ei olisi sitä ansainnut, vaan mieluummin sinä?
En ole kateellinen luonne mutta itekseni aina mietin että olisin ansainnu parempaa.
Suon hänelle kyllä kaiken onnen mutta silti harmittaa kuunnella matkoista ja romanttisista viikonlopuista.
Ollaan onnellisia mutta pakko myöntää että "huonomman " sain kun työkaveri.
En välitä rahasta mitta silti harmittaa.
ihan hyvä mies, harmi vaan sanoa että työkqverilla on Oikeasti parempi.
En ole kateellinen enkä ahne, mutta... kirjoitti:
En ole kateellinen luonne mutta itekseni aina mietin että olisin ansainnu parempaa.
Suon hänelle kyllä kaiken onnen mutta silti harmittaa kuunnella matkoista ja romanttisista viikonlopuista.
Ollaan onnellisia mutta pakko myöntää että "huonomman " sain kun työkaveri.
En välitä rahasta mitta silti harmittaa.
ihan hyvä mies, harmi vaan sanoa että työkqverilla on Oikeasti parempi.
Eli et ole ymmärtänyt mitään, mitä sinulle on tässä ketjussa sanottu.
Jos alkaa vertaamaan omaa elämää muihin, ei ikinä ole tyytyväinen. Aina löytyy se kauniimpi ja hoikempi nainen, jollakin on rikkaampi ja romanttisempi kumppani jne.
Se Kreikkaan treffit sopinut kumppani voikin olla pettäjä, joka osaa kyllä kohdella naista kuin prinsessaa mutta uskollisuudesta ei voi puhua jne. Tyrmäävän kaunis nainen voi kärsiä sairaudesta tai elämä heittää vain pinnallisia, ulkonäköön keskittyviä miehiä jotka rakastuvat kauniiseen kuoreen mutta ei toisen persoonaan, ja suhteet sitten aina lopulta kaatuvat siihen. Kaikilla on omat vaikeutensa.
Toisaalta, jos esim pulleutesi harmittaa, niin valittamisen sijaan voit sille asialle oikeasti itse tehdä jotain, jos asia vaivaa. Ala laihduttaa ja kuntoilla, ja panosta ulkonäköösi; käy kosmetologilla ja satsaa naiselliseen ja tyylikkääseen pukeutumiseen. Jos kumppani ei tyydytä päästä toinen irti. Miksi olet suhteessa mieheen jota et rakasta? Jos etsit rikasta miestä miksi otit köyhän? Epäkypsää valittaa omista elämänvalinnoista. Mieti aidosti mikä sinulle on tärkeää, kaikkea ei voi saada, ei muutkaan saa.