Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako työhaastattelussa sanoa olevansa vela?

Vierailija
21.05.2017 |

Ei ainakaan tule poissaoloja lapsen takia. Vai kuulostaako tyhmältä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä saa kysyä haastattelussa. Mutta olen kyllä itse sopivassa välissä sanonut, että olen lapseni jo tehnyt ja ovat jo yli 10v. Siis jos sen on saanut luonnolliseksi osaksi sitä mitä puhuu. Lisääntymisikäisenä naisena antaa etumatkaa muutenkin, niin kyllä käytän tilaisuuden hyväkseni, jos sellainen tulee. 

Vierailija
82/83 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija varmaan kysyisi että "Mikä helvetin vela?".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla sanomatta. Olen myös huomannut että lapset tuntuvat lisäävn uskottavuutta myös ammatillisesti. Siis että esihenkilö voi todeta että sinulla on normaali elämänkulku kun mainitset sivulauseessa jotain lapsista. Velat taas vaikuttavat helposti epävakailta ainakin nuorempina.

Olisi kiva tietää että miten lapsien saaminen parantaa kenenkään pätevyyttä työssään? Onhan monet päiväkodin opettajatkin lapsettomia ja siltä osaavat erittäin hyvin työnsä, jopa paremmin kuin vanhemmat itse.

Ihanaa itsevarmuutta, että päiväkodin työntekijät osaisi homman paremmin kuin vanhemmat. Olen ollut molemmilla puolilla. Lapsettomana luulin tietäväni paremmin kuin vanhemmat. Lapsen saatuani ymmärsin, että en aina tiedäkään. Toki on vanhempia, joilla on kaikki täysin hukassa. Mutta on myös vanhempia, jotka hoitavat hommansa ihan ok, mutta joku lapseton pk:n työntekijä ottaa tikun nokkaan, koska on eri mieltä.

Nykyisin olen ihan eri hommissa, mutta kyllä näissäkin perheellisyys on etu. Perheellisillä naisilla on usein ihan älytön kyky multitaskata asioita ja saada niitä valmiiksi vaikeuksista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän