Sami Hedbergin keikalla olleet raivostuivat
Iltasanomien mukaan Sami esiintynyt 20 min jonka jälkeen Pete Parkkosen show tunnin. Muun muassa Hedbergin kotisivuilla olleessa mainoksessa ei mainintaa Parkkosesta. Mitä mieltä?
http://www.is.fi/viihde/art-2000005219966.html
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Eikä oo mitään ristitiitaa. Ite en menis Samin keikalle, mutta ymmärrän sen jos joku on sen halunnut nähdä, ja olikin peteparkkonenshow.
Ehkä, mutta täällä on paljon kommentteja, joissa tuo ristiriita on.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin kattomassa Hedbergia lasten kanssa silloin 365 kiertueella Hartwallilla. Oli mukuloiden eka standup ja viihtyivät.
Itse en ole Sami fani, mutta avoimin mielin ajattelin olla. Olihan sillä pari hyvää vitsiä. Mua silloin jo ketutti se, että Samin pitää niitä laulu"taitojaan" esitellä joka välissä. Siellä oli taas se hänen standup tyypeistä muodostettu bändinsä ja esittävät kasarihittejä epävireisesti. Korpes. Onneksi niitä tuli vaan muutama.
Kaveri kävi vuosi sen jälkeen uudestaan Samin areena keikalla ja silloin vitsejä oli ollut vartin verran ja biisejä yli tunnin. Se olisi ollut karmeeta.
Sen jälkeen päätin, etten enää mene Samia kattomaan. Vaan jos esim Apollossa on muiden muassa, niin ok.
Vaikka Parkkosesta tykkäänkin, niin tulishan tuollaisesta keikasta kusetettu olo, vaikka pää asia olisi ollut, ettei Sami ainakaan itse laula.
Huh, kertoo kyllä Samin juttujen tasosta jotain se, että mukulatkin viihtyy.
No siinä kyllä on ristitiita, jos joku sitä pitää huonona ja silti menee keikalle. Ihan sama kun monet sanoo vihaavansa jotain tv sarjaa, mut silti tietää ja kertoo mitä joka ikisessä jaksossa on tapahtunut ja mikä ärsytti. Onko sitä pakko katsoa jos ärsyttää, vai eikö vaan viitsi myöntää, että sarjaa tulee seurattua? Jospa tässä on kyse samasta, nyt kun pettyi Sami Hedbergin keikkaan, niin ei voi myöntää pettymystä, vaan nyt haukutaan että sen jutut on ihan paskoja, eikä se koskaan hyvä ole ollutkaan.
Kaksi kertaa ollut Hedbergin keikalla.
Eka kerta vuosia, vuosia sitten, kun hän aloitteli - oli hauska ja aito.
Sitten tuo 365 -kiertue - toisti samoja juttuja kuin silloin vuosia aiemmin ja jäi kyllä pahasti teollisen rahastuksen maku. Samana päivänä oli hänellä 3 keikkaa, joista keskimmäisessä olin kuulolla ja artisti oli selvästi jo väsynyt, ja meni enimmäkseen homma joopa, joopa, just nii -toisteluksi ja silmien pyörittelyksi.... varsinaista keikkaa taisi olla max. 40 minuuttia, muuten vaan keekoili siinä lavalla.
Ei tartte enää keikoilleen kyllä mennä, mennyt maku koko tyypistä. Nämä otsikot eivät yllätä - eikö tuo "artistin" omahyväinen vastaus FB:ssäkään....
On tainnut kus nousta piähän pojalla..... nöyryys ja kova työnteko on kaunista, ei itsensä toistaminen ja rahastus. Kansa ei ole ihan niin tyhmää kuin miksi hän nyt sen arvioi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tajua. Hedberg on mielestänne paska, mutta keikoille silti mennään ja katsotaan Youtubesta. Tässä on nyt joku ristiriita.
Massat tekevät mitä markkinamiehet haluavat. Oli kyseessä sitten Hedberg tai Arman niin tietyltä porukalta katoaa järki täysin ja mennään massojen perässä vaikka jyrkänteeltä alas.
Mitästä helvettiä, onko minua huijattu lippujen oston kanssa ? Onko muut maksaneet nuin vähän minuun verrattuna ?