Patti sääressä??
Minulla on pieni herneenkokoinen kova patti sääriluussa säären puolivälissä. Onko kellään muulla ollut? Mikä tuo mahtaa olla?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuo kovuus mietityttää.
Minulla oli pehmeä suurempi patti, mutta se oli vaaraton rasvapatti. (Panikoin ja poistatin yksityisesti)
Lisään, että juuri samassa kohdassa.
Syöpähän se sellainen on, jalan anputointi eessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kovuus mietityttää.
Minulla oli pehmeä suurempi patti, mutta se oli vaaraton rasvapatti. (Panikoin ja poistatin yksityisesti)
Minulla tuo patti on aika kovan tuntuinen, "muljuu" kun yrittää tunnustella, eli on liikkuva patti.
Ap
Liikkuvuus on hyvä merkki, mutta kaikki patit tarttisi aina näyttää lekurille.
Muun muassa vaarattomia ganglioita voi tulla sinne tänne, täysin älyttömiinkin paikkoihin.
Onko alustassa kiinni vai saatko koko patin otettua otteeseen?
Googlaa dermatofibrooma ja katso onko saman näköinen. Niitä on ihonvärisiä, tummempia ja punertavia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kovuus mietityttää.
Lääkäriin! Itselläni se oli syöpä. Sattumalta satuin nypläämään sitä kun katsoin leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Syöpähän se sellainen on, jalan anputointi eessä.
Minulla on jalka tallessa, mutta siitä lähti pala pois. Olen nyt terve.
Minulla on olkavarressa isohko patti. Pari kertaa ohi mennen näyttänyt lekurille, joku rasvapatti taisi olla. Ei liiku. En ole vielä kuollut ainakaan. Ollut siinä noin 15v.
Vierailija kirjoitti:
Onko alustassa kiinni vai saatko koko patin otettua otteeseen?
En saa otettua, koska patti "karkaa" otteesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kovuus mietityttää.
Minulla tuo patti on aika kovan tuntuinen, "muljuu" kun yrittää tunnustella, eli on liikkuva patti.
Ap
Rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa dermatofibrooma ja katso onko saman näköinen. Niitä on ihonvärisiä, tummempia ja punertavia.
Tämä patti ei ollenkaan näy ulospäin, se on vain ihon sisällä.
Ap
Joku oli jossain vanhassa keskustelussa kirjoittanut: "Minulla on molemmissa säärissä ihon alla pieniä kuin riisiryynejä jotka liikkuvat kun niitä sormella työntää. Ne ei varsinaisesti ole kipeitä mutta koko säären alueella on kosketus arkuutta. " Juuri näin kuvailisin tuota omaa pattia, mutta niitä on tosiaan vaan tuo yksi, ei useita.
Ap
Tuo kovuus mietityttää.