Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Hedbergin keikalla olleet raivostuivat

Vierailija
21.05.2017 |

Iltasanomien mukaan Sami esiintynyt 20 min jonka jälkeen Pete Parkkosen show tunnin. Muun muassa Hedbergin kotisivuilla olleessa mainoksessa ei mainintaa Parkkosesta. Mitä mieltä?
http://www.is.fi/viihde/art-2000005219966.html

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, että onkohan Samilla sama "hauskan miehen syndrooma", kuin useilla muilla koomikoilla.

Eli ovat irl masentuneita, ahdistuneita, päihteiden väärinkäyttäjiä jne.

On raskasta olla aina hauska.

Tämä muuten menee yleensä toisinpäin, eli masentuneet ihmiset alkavat tehdä stand uppia. He tavallaan löytävät synkistä asioista hauskemmat puolet, sekä osaavat kääntää surulliset asiat hauskoiksi. Se stand-up siis tavallaan auttaa heidän masennukseensa ja se on yksi syy miksi monet alkavat tekemään sitä. Vähän niin kuin henkilökohtaista terapiaa.

Vierailija
42/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin raivoissani, koska 20min Hedbergiä on ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että Hedberg on jatkuvan kiertämisen ja hauskuuttamisen jäljiltä väsynyt ja lähellä loppuunpalamista. Jos vitsejä on keksitty vain 20min edestä, se kyllä on huolestuttavaa. Sillähän oli se 365 keikan vuosi vastikään. Tauko voisi tehdä hyvää!

Vierailija
44/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään menisi katsomaan jotain Sami Hedbergiä?

Vierailija
45/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkosta käy vähän sääliksi, koska aika ikävää vetää keikkaa yleisölle, joka ei häntä tullut katsomaan ja sitten vielä turhautuneisuus tapahtuneeseen tekee heistä vieläkin ynseämpiä. Toivottavasti siellä kuitenkin valtaosalla oli hauskaa ja nämä valittajat ovat vähemmistö.

Jos keikkaa markkinoidaan Hedbergin showna ja miehen pätkien väliin tulee kaksi 30 minuutin musiikkiesitystä ja vielä tauko, niin onhan tuo aika ikävästi muodostettu show. Olisivat edes vuorotelleet lavalla, niin ei olisi ollut nuo musiikkitauot niin pitkiä. 

Vierailija
46/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Hedbergin fani itsekään, mutta kyllähän tuo harmittaisi, jos vastaava tilanne olisi jonkun oman suosikin keikalla. Varsinkin, jos asiaa on markkinoitu etukäteen nimenomaan sen suosikin nimellä/suosikin nimi selvästi isommalla julisteissa kuin sen toisen.

Ja Pete Parkkonen on vielä niin satunnainen lisäesiintyjä, miksi ihmeessä juuri hän?

Tietysti voi olla, että lavan taka tapahtui jotain ja sen takia Hedberg ei voinut syystä tai toisesta jatkaa ja Parkkonen yritti paikata, mutta silloinkin olisi voinut vaikka spiikata asian yleisölle, joka olisi voinut sitten valita, että jääkö kuuntelemaan vaiko ei.

Vierailija
47/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Pete on joutunut vetämään täyden keikan yllättäen. Jokun syy siihen on, että Sami ei ole palannut lavalle ja Pete jatkanut keikkaa jotta yleisön ei tarvitse lähteä alle tunnissa.

Tuosta olisi pitänyt mainita välispiikissä. 

Vierailija
48/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku menee katsomaan Sami Hedbergiä niin häntä sopiikin vedättää. : D

Vierailija
49/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mainoksia keväällä ja ajattelin, että onpa mennyt erikoiseksi tämä maailma. Minun nuoruudessani ei olisi tullut mieleenkään mennä koomikon keikalle ylipäätään. Yritin hahmottaa, ketkä olisivat kohdeyleisöä, mutta en keksinyt. Ihmettelin, miten homma yleensä kannattaa.

Ennenhän tv:ssäkin oli ihan hyviä huumoriohjelmia, mutta nykyään taso on heikko.

Vierailija
50/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa sataa, sataa...

Ainoa mikä on varmaa tässä maassa, teet sitten mitä tahansa tai et tee yhtään mitään :D

Vierailija
51/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg on täysi kupla. Yleisö nauraa hermostuneesti kun ei oikein tajua mille nauraisi. Keisarin uudet vaatteet - ei ole mitään mille nauraa...

Vierailija
52/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedberg on kyllä raivostuttavan huono. Siis oikeasti, onko hän todellakin hauska??

Muuten hyvä koomikko, mutta ei ole hauska.

Pidin hänestä kun ei ollut näin suosittu. Nyt on tapahtunut se, että naamaan ja olemukseen väsyy kun sitä tulee joka tuutista. Samilla on hyvät jutut mutta aika muuntautumiskyvytön hän loppupeleissä on.

Sami on todella lahjakas ja tarpeeksi nöyrä.

Vierailija
53/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin tyhmä että ostaa liput Sami Hedbergin keikalle niin ansaitsee kaiken paskan. Tyypin paskat jutut näkee halutessaan ilmaiseksi youtubesta.

Ansaitsee?

Aika omituinen näkökanta sinulla.

Tuolla tavalla ajatellen sinä ansaitsisit Ari Koivusen tunnin soolokeikan sen sijaan että menet katsomaan Nightwishia (ihan vaan siksi koska minä en pidä Nightwishista).

Näkeehän niitäkin Youtubessa.

Vierailija
54/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kattomassa Hedbergia lasten kanssa silloin 365 kiertueella Hartwallilla. Oli mukuloiden eka standup ja viihtyivät.

Itse en ole Sami fani, mutta avoimin mielin ajattelin olla. Olihan sillä pari hyvää vitsiä. Mua silloin jo ketutti se, että Samin pitää niitä laulu"taitojaan" esitellä joka välissä. Siellä oli taas se hänen standup tyypeistä muodostettu bändinsä ja esittävät kasarihittejä epävireisesti. Korpes. Onneksi niitä tuli vaan muutama.

Kaveri kävi vuosi sen jälkeen uudestaan Samin areena keikalla ja silloin vitsejä oli ollut vartin verran ja biisejä yli tunnin. Se olisi ollut karmeeta.

Sen jälkeen päätin, etten enää mene Samia kattomaan. Vaan jos esim Apollossa on muiden muassa, niin ok.

Vaikka Parkkosesta tykkäänkin, niin tulishan tuollaisesta keikasta kusetettu olo, vaikka pää asia olisi ollut, ettei Sami ainakaan itse laula.

Vierailija
55/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami hedberg oli tosiaan parhaimmillaan sillon kun sen näki ensimmäisiä kertoja, myös eka hartwallin keikka oli upea spektaakkeli, kävimme katsomassa 365 keikan joka oli pettymys. Ei lähelläkään yhtä upea kun ensimmäinen hartwallin keikka. Samaa toista kun ensimmäisillä kerroilla eikä hirveästi mitään uutta. Luulisi että 365 olisi se upea spektaakkeli kun teki maailmanennätystä. Ensimmäisellä hartwallin keikalla oli monia julkkisesiintyjiä, musiikkia, trampoliinilla pomppivia kääpiötä , aasi sekä hieno tulishow. Ärsyttävää nähdä Samin naama nyt kaikkiallan), nöyryys hävinnyt esiintyessä

Siis sinun mielestäsi "trampoliinilla pomppivat kääpiöt" ovat jotenkin hauskoja?? Kas kun ei kääpiön heittoa. Täysin sairasta.

Vierailija
56/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni täällä haukkuu että on paska jne, mutta yrittäkääpä itse olla parempia koomikkoja. Noniin. Siinäpä se oli. olette vieläkin paskempia. Ja mitä tulee Parkkoseen niin ei ilmeisesti osattu arvostaa laadukasta musiikkia.

Suomalaisillahan on tunnetusti huono musiikkimaku ja eivät tajua edes vitsejä.

Vierailija
57/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, mihin Hedbergin supersuosio perustuu. Onko hänellä hauskoja juttuja? Itse en ole koskaan kuullut.

Vierailija
58/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, mihin Hedbergin supersuosio perustuu. Onko hänellä hauskoja juttuja? Itse en ole koskaan kuullut.

Minä en taas ymmärrä tätä suomalaisten stand up koomikkojen haukkumista. Tuntuu, että haukutaan ihan vain siksi, että näytettäisiin itse jotenkin sivistyneemmiltä. Olen minä katsonut ulkomaalaisia huippukoomikoita ja pienempiäkin nimiä ja samanlaista juttua sieltäkin löytyy. Ei Hedberg paras stand up koomikko ole, mutta ei hän huonokaan ole. Ainakaan silloin kun aloitteli ja oli vielä tuore. Hän on hauskan näköinen ja hän osaa esittää juttunsa hauskasti. 

Sen ymmärrän jos ei tykkää stand upista, enkä minäkään varsinaisesti sen ystävä ole, mutta Hedbergin haukkuminen on mielestäni aika lapsellista ja antaa usein aika typerän kuvan haukkujasta. 

Vierailija
59/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BUWxAA0AEAG/?taken-by=samihedberg

Ovatko paikalla olleet samaa mieltä? Miten tuo kuulostaa niin eriltä mitä katsojien väitteet :D

Vierailija
60/87 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sekä Samista että Petestä. Harmi, etten päässyt eilen keikalle. Täälläkin kaikkein kovimmat arvostelijat eivät varmasti olleet itsekään paikalla eilen. Päätä pitää kuitenkin aukoa ja arvostella, vaikkei tiedä mistä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme