Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole niin raskasta henkisesti, kuin hoitovapaa

Vierailija
19.05.2017 |

Mulla neljä lasta joista pienin vuoden. Jäin hoitovapaalle. Jatkuva henkinen paine, en kehtaa nukkua, en syödä, en ostaa itselle mitään, en vaatia mitään. Musta on tullut lasteni ja mieheni palvelija, kodinhoitaja.
Vauva valvottaa öisin mutta en kehtaa jäädä aamulla nukkumaan kun mies lähtee töihin kello 6.00, nukun liian vähän. Päivästä toiseen siivoan, laitan ruokaa, pesen pyykkiä, passaan.
Päälle kuuntelen valitusta kuinka tämä ja tuo on tekemättä ja syyllistystä siitä kuinka miehellä on niin raskasta töissä.
Olen ihan loppu. Haluaisin töihin mutta tiedän että en saa omilla töilläni katettua edes päivähoitomaksuja, toisekseen minulle jäisi työvuorojeni sumplinta koululaisen ja eskarilaisen ja päikkyläisten viennissä.
Tämä on ihan kamalaa ja korvaus on pieni.

En suosittele kenellekään.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla ainut jonka mielestä ap:n ongelmat ovat itse aiheutettuja ja ppäänsisäisiä? Eli hän on itse asettanut itselleen liian korkeat vaatimukset omasta toiminnastaan. "En kehtaa nukkua", eikö tuo ole juurikin oma valinta ja ainakin etusivu syyttää miestä..? Miksi?

Eihöhän tuo ole molemminpuolista. Itse aiheutettua ja sitten vielä kelvoton mies. Itse olen kotiäiti. Just jäätiin petiin onnellisesti nukkumaan aamulla kun mies lähti. Koti ei ole tip top eikä ruoka valmiina kun mies tulee. Oletan myös että vaihtaa vaippaa ja osallistuu kotitöihin kotona ollessaan. Rahastakaan ei ole ongelmaa koska meillä on yhteiset rahat, itsellänikin on varallisuutta muuta kuin kotihoitotuki.

Aloituksesta ei käy mitenkään ilmi että mies olisi kelvoton.

Ketjusta käy ilmi, että mies osallistuu perheensä elämään vain jatkuvalla valittamisella, huutamisella ja syyllistämisellä. Minun kirjoissani sellainen mies on kelvoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän