Tiedätkö olevasi rakastettu?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja tunnen että en ole.
No voi. Ootko yksinäinen sinkku?
Tiedän, että en ole millään tavoin rakastettu. Rakkaus aina väistää minut.
Miten mä nyt oletin, että jokaista joku rakastaa. Tyhmä olen. T:ap
Kyllä minua lähisukulaiset rakastavat, ei epäilystäkään. Ja varmasti olen tärkeä monelle ystävällenikin. Eipä paljon silti lohduta, kun kaipaisin elämänkumppania.
Tiedän, ainna ei tunnu siltä. Muksu kiukuttelee, itseä väsyttää, mies antaa omaa tilaa vetäytymällä vaikka mieluummin haluaisin halauksen. Silti tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ainna ei tunnu siltä. Muksu kiukuttelee, itseä väsyttää, mies antaa omaa tilaa vetäytymällä vaikka mieluummin haluaisin halauksen. Silti tiedän.
Ihanaa. Totahan se on. T:ap
Minä olen onneksi saanut tuollaiset kaipuut tapettua itsessäni. Ehdoton ei liha-olennoille!
Tulipa tästä alakulonen ketju. Älkää itkettäkö mua. T:ap
Mä olen onnekas, sillä tiedän ja myös tunnen olevani rakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa koira. Se rakastaa.
Älä viitsi.
Välillä. Kehenkään ei voi kuitenkaan luottaa niin olisi parasta vaan rakastaa itse itseään.
Tiedän ja tunnen että mies rakastaa. Tuskin kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen onnekas, sillä tiedän ja myös tunnen olevani rakastettu.
Hyvä, etten olekaan ainoa onnekas. T:ap
En ole koskaan tuntenut oloani rakastetuksi eikä kukaan ole sanonut rakastavansa
Tunnen vaimon rakkauden päivittäin. Halailemme, tanssimme ja puhumme paljon yhdessä. Iltaisin hän käpertyy syliini sohvalle. Näen myös, että pieni tyttäreni rakastaa minua ja minä rakastan häntä. Isäni sanoo minulle myös pari kertaa vuodessa, että rakastaa. Olen todella onnekas. M29 ja latino
Tiedän ja tunnen että en ole.