Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan niin paljon miespuolista työkaveriani

Vierailija
18.05.2017 |

Asiaa ei auta se, että ollaan päivittäin tekemisissä. Hän on naimisissa ja minua reilusti vanhempi.. Minä taas olen 23v nainen ja sinkku.. Mitä teen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat vaan sitä pimppaa, peppua ja otat suihin niin mies on sinun.

M41

Nolaisin kuitenkin vain itseni jos alkaisin vihjailemaan jotain. Sitten hävettäisi nähdä sitä töissä.

Vierailija
2/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan miespuolista työkaveria.Oon huomannut et hänellekin on tunteita mua kohtaan.Meillä on tosi paljon yhteistä.Harmi vaan et molemmat ollaan perheellisiä tahoillamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään mietin miltä ois tuntunut laittaa käsi vastapäätä olevan työkaverin treenatulle vatsalle tai painautua sitä vasten.. oih.

Vierailija
4/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan huomannut mun ihastumisen. Olen ihan erilainen tämän seurassa ja välillä musta tuntuu, että mieskin on seurassani erilainen kuin muiden työntekijöiden.. Silti en uskalla vihjata mitään.. En kestä kun ajattelen sitä koko ajan!

Vierailija
5/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa ei auta se, että ollaan päivittäin tekemisissä. Hän on naimisissa ja minua reilusti vanhempi.. Minä taas olen 23v nainen ja sinkku.. Mitä teen?

Oletko minä? Olen tismalleen samanlaisessa tilanteessa, mutta en tiedä miehen siviilisäätyä...

Vierailija
6/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että koska tämä on niin piinaava tilanne niin tehdään tästä loppu? Minä aijon ottaa huomenna askeleen eteenpäin, on se sitten suuri virhe tai ei...

Vierailija
7/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et mitään muuta paitsi kun kirjoitat tänne.

Vierailija
8/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, että koska tämä on niin piinaava tilanne niin tehdään tästä loppu? Minä aijon ottaa huomenna askeleen eteenpäin, on se sitten suuri virhe tai ei...

Mitä aiot tehdä? 

Vierailija
9/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä? 

Aijot

Vierailija
10/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riski

Vierailija
11/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron hänelle huomenna mitä ajattelen...

Vierailija
12/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeesti, että se on "aijot"?

Vierailija
13/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen jonnekin tyhjään huoneeseen. Lukitset oven ja avaat hänelle haarovälisi ja anelet panemaan.

Vierailija
14/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet sen jonnekin tyhjään huoneeseen. Lukitset oven ja avaat hänelle haarovälisi ja anelet panemaan.

Kaikissa huoneissa on ikkunat valitettavasti niin, että ohikulkevat työntekijät näkee kaiken.. Mitä voisin sanoa huomenna? Jotain pientä vihjailevaa?

Vierailija
15/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveripa vietti viime yön mun luona :) Ei siinä paljon nukuttu.

Vierailija
16/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveripa vietti viime yön mun luona :) Ei siinä paljon nukuttu.

olette molemmat sinkkuja?

Vierailija
17/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä juttu haaveilun tasolle.Muutenkin moraalitonta yrittää ukkomiestä,mutta lisäksi arveluttavaa alkaa vehdata työkaverin kanssa. Jos juttu lopahtaa,on töissä sen jälkeen kiusallinen tunnelma.

Vierailija
18/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan miespuolista työkaveria.Oon huomannut et hänellekin on tunteita mua kohtaan.Meillä on tosi paljon yhteistä.Harmi vaan et molemmat ollaan perheellisiä tahoillamme.

Kuin omalta näppikseltä

Vierailija
19/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä juttu haaveilun tasolle.Muutenkin moraalitonta yrittää ukkomiestä,mutta lisäksi arveluttavaa alkaa vehdata työkaverin kanssa. Jos juttu lopahtaa,on töissä sen jälkeen kiusallinen tunnelma.

Tämä. Meillä on vastaava tilanne toimistolla. Johti kahteen hyvin piinaavaan avioeroon, tunnelma toimistolla on kireä ja parillakaan ei enää mene niin ruusuisesti.

Vierailija
20/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveile rauhassa. Parin vuoden kuluttua huomaat, että mies on täys juntti ja olet iloinen ettet koskenut häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi