Juttelen lähes päivittäin toisella puolella maailmaa asuvan pojan kanssa
Miten voikin klikata jonkun kans niin hyvin yhteen, että voi puhua oikeastaan kaikista asioista?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä maalainen? onnea hirmuisesti! :D
Israelilainen :D juteltiin varmaan viikko ennen kuin kerroin olevani tyttö. :D
ApJust. Nyt valoja päähän edes hiukan, vakoilijoita on ja voit olla aika kusessa jos lärvit Isänmaasta tietoja. Haloo???? Pyydä nyt edes viranomaisia tarkistamaan heppu ensin! Tietävät edes jos vhingoittamisaietta maahamme. Ellei ole sittenhän kaikki ok ? Ne juuri siviilien kautta toimivat näin!!
Jutteletko sä sitten jostain sotatilan sattuessa tapahtuvasta joukkojen sijoittelusta ja ydinvoimaloitten ovikoodeista jonkun randon nettitutun kanssa? Monet muut eivät tee niin.
Tätä mäkin ihmettelin :D noo. Salaliittoteoriat kunniaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voikin klikata jonkun kans niin hyvin yhteen, että voi puhua oikeastaan kaikista asioista?
Kuvitteletko ulkomailla asuvan kanssa juttelemisen olevan nykyään jotenkin erikoista, hienoa ja mainitsemisen arvoista? Taidat olla aika nuori tai tynnyrissä kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko ulkomailla asuvan kanssa juttelemisen olevan nykyään jotenkin erikoista, hienoa ja mainitsemisen arvoista? Taidat olla aika nuori tai tynnyrissä kasvanut.
Mulla ei edelleenkään ole hirveämmin ollut juttukaveria ja nyt klikkasi toisen aivan erilaisesta kulttuurista ja uskonnosta olevan ihmisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis sama, ite oon alkanu jutteleen päivittäin belgialaisen pojan kanssa ja voi ettääää se on ihana :D
Ja on kiva päästä harjotteleen englannin kielen taitoa, kun sitä joutuu käyttämään
Ilmeesi kun panen kyseisen pojan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kohta se pyytää sulta rahaa että pääsee käymään sun luona. sinne menee rahat ja mitään ei tapahdu
Eiköhän se maksaisi ennemmin mun lentoliput sinne tai omat lippunsa tänne, kun on parempipalkkaisessa työssä kuin minä. :D
Ap
No, toisaalta, vaatimustaso ei ole kovin korkea
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kohta se pyytää sulta rahaa että pääsee käymään sun luona. sinne menee rahat ja mitään ei tapahdu
Eiköhän se maksaisi ennemmin mun lentoliput sinne tai omat lippunsa tänne, kun on parempipalkkaisessa työssä kuin minä. :D
ApNo, toisaalta, vaatimustaso ei ole kovin korkea
ap
Mees nyt muualle siitä.
Ap
Jos poika on Israelissa niin miten se on muka toisella puolella maapalloa?
Eikös meillä ole sama aikavyöhyke? Israel on myös täällä pohjoisella pallonpuoliskolla
Jutteletko sä sitten jostain sotatilan sattuessa tapahtuvasta joukkojen sijoittelusta ja ydinvoimaloitten ovikoodeista jonkun randon nettitutun kanssa? Monet muut eivät tee niin.