Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelen lähes päivittäin toisella puolella maailmaa asuvan pojan kanssa

Vierailija
18.05.2017 |

Miten voikin klikata jonkun kans niin hyvin yhteen, että voi puhua oikeastaan kaikista asioista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä maalainen? onnea hirmuisesti! :D

Israelilainen :D juteltiin varmaan viikko ennen kuin kerroin olevani tyttö. :D

Ap

Just. Nyt valoja päähän edes hiukan, vakoilijoita on ja voit olla aika kusessa jos lärvit Isänmaasta tietoja. Haloo???? Pyydä nyt edes viranomaisia tarkistamaan heppu ensin! Tietävät edes jos vhingoittamisaietta maahamme. Ellei ole sittenhän kaikki ok ? Ne juuri siviilien kautta toimivat näin!!

Jutteletko sä sitten jostain sotatilan sattuessa tapahtuvasta joukkojen sijoittelusta ja ydinvoimaloitten ovikoodeista jonkun randon nettitutun kanssa? Monet muut eivät tee niin.

Vierailija
22/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä maalainen? onnea hirmuisesti! :D

Israelilainen :D juteltiin varmaan viikko ennen kuin kerroin olevani tyttö. :D

Ap

Just. Nyt valoja päähän edes hiukan, vakoilijoita on ja voit olla aika kusessa jos lärvit Isänmaasta tietoja. Haloo???? Pyydä nyt edes viranomaisia tarkistamaan heppu ensin! Tietävät edes jos vhingoittamisaietta maahamme. Ellei ole sittenhän kaikki ok ? Ne juuri siviilien kautta toimivat näin!!

Jutteletko sä sitten jostain sotatilan sattuessa tapahtuvasta joukkojen sijoittelusta ja ydinvoimaloitten ovikoodeista jonkun randon nettitutun kanssa? Monet muut eivät tee niin.

Tätä mäkin ihmettelin :D noo. Salaliittoteoriat kunniaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voikin klikata jonkun kans niin hyvin yhteen, että voi puhua oikeastaan kaikista asioista?

Kuvitteletko ulkomailla asuvan kanssa juttelemisen olevan nykyään jotenkin erikoista, hienoa ja mainitsemisen arvoista? Taidat olla aika nuori tai tynnyrissä kasvanut.

Vierailija
24/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko ulkomailla asuvan kanssa juttelemisen olevan nykyään jotenkin erikoista, hienoa ja mainitsemisen arvoista? Taidat olla aika nuori tai tynnyrissä kasvanut.

Mulla ei edelleenkään ole hirveämmin ollut juttukaveria ja nyt klikkasi toisen aivan erilaisesta kulttuurista ja uskonnosta olevan ihmisen kanssa.

Ap

Vierailija
25/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 

Vierailija
26/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sama, ite oon alkanu jutteleen päivittäin belgialaisen pojan kanssa ja voi ettääää se on ihana :D

Ja on kiva päästä harjotteleen englannin kielen taitoa, kun sitä joutuu käyttämään

Ilmeesi kun panen kyseisen pojan kanssa?

Vierailija
27/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kohta se pyytää sulta rahaa että pääsee käymään sun luona. sinne menee rahat ja mitään ei tapahdu

Eiköhän se maksaisi ennemmin mun lentoliput sinne tai omat lippunsa tänne, kun on parempipalkkaisessa työssä kuin minä. :D

Ap

No, toisaalta, vaatimustaso ei ole kovin korkea

ap

Vierailija
28/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kohta se pyytää sulta rahaa että pääsee käymään sun luona. sinne menee rahat ja mitään ei tapahdu

Eiköhän se maksaisi ennemmin mun lentoliput sinne tai omat lippunsa tänne, kun on parempipalkkaisessa työssä kuin minä. :D

Ap

No, toisaalta, vaatimustaso ei ole kovin korkea

ap

Mees nyt muualle siitä.

Ap

Vierailija
29/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika on Israelissa niin miten se on muka toisella puolella maapalloa? 

Eikös meillä ole sama aikavyöhyke? Israel on  myös täällä pohjoisella pallonpuoliskolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme