Hyväksyisitkö jos tyttäresi alkaisi seurustella venäläisen miehen kanssa?
Kommentit (10)
Tietysti, kunhan vaan ei aikoisi heti muuttaa Venäjälle.
En näe asiassa mitään pahaa tai väärää.
Tottakai, kunhan kohtelee tytärtäni kunnolla. Pätee kaikkiin miehiin ja naisiin.
Mikä jottei, jos eivät muuta Venäjälle.... olisi kiva, jos pysyisivät helposti käytävällä etäisyydellä.
Mutta tosiaan, ei kansallisuus ole minulle mikään mörkö. Osaan tehdä eron venäläisten yksilöiden ja Putinin ulkopolitiikan välillä ;-)
Tietysti, ei kaikki venäläiset ole mitään karvahattu päässä heiluvia vodkamiehiä. On olemassa ihan tavallisia keskiluokkaisia, yliopistokoulutettuja venäläismiehiä. Osa jopa diggaa Suomesta ja muutenkin ihailee länsimaita.
Eipä tyttäreni seurustelut tai seurustelemattomuudet ole minun hyväksynnästäni kiinni.
Miksei? Kaverini venäläinen avomies on yksi mukavimmista ihmisistä jonka olen tavannut. On asunut jo monta vuotta Suomessa ja on hyvässä duunissa.
Jos Igor on uusrikkaita tai hyvin toimeentuleva gangsteri, niin siitä vaan. Köyhälistö on njet njet.
En ymmärrä mikä tuossa olisi ongelma paitsi heille, jotka uskovat lehtien venäjän vastaista propagandaa.
Olen tehnyt paljon töitä paljon venäjällä ja tavannut paljon fiksuja venäläismiehiä, enkä panisi yhtään pahakseni, jos tyttäreni sellaisen kanssa seurustelisi. He pitävät tosi hyvää huolta perheistään ja kunnioittavat vaimojaan.
Tietty, jos se on kunnollinen ja rehti mies ja kohtelee tytärtäni kunnioittavasti ja ovat suhteessaan tasa-arvoisia. Pätee kaikkiin kansalaisuuksiin.