Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö jos tyttäresi alkaisi seurustella venäläisen miehen kanssa?

Vierailija
18.05.2017 |

Mitä mieltä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty, jos se on kunnollinen ja rehti mies ja kohtelee tytärtäni kunnioittavasti ja ovat suhteessaan tasa-arvoisia. Pätee kaikkiin kansalaisuuksiin. 

Vierailija
2/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kunhan vaan ei aikoisi heti muuttaa Venäjälle.

En näe asiassa mitään pahaa tai väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kunhan kohtelee tytärtäni kunnolla. Pätee kaikkiin miehiin ja naisiin.

Vierailija
4/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei, jos eivät muuta Venäjälle.... olisi kiva, jos pysyisivät helposti käytävällä etäisyydellä.

Mutta tosiaan, ei kansallisuus ole minulle mikään mörkö. Osaan tehdä eron venäläisten yksilöiden ja Putinin ulkopolitiikan välillä ;-)

Vierailija
5/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, ei kaikki venäläiset ole mitään karvahattu päässä heiluvia vodkamiehiä. On olemassa ihan tavallisia keskiluokkaisia, yliopistokoulutettuja venäläismiehiä. Osa jopa diggaa Suomesta ja muutenkin ihailee länsimaita. 

Vierailija
6/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tyttäreni seurustelut tai seurustelemattomuudet ole minun hyväksynnästäni kiinni. 

Vierailija
7/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Kaverini venäläinen avomies on yksi mukavimmista ihmisistä jonka olen tavannut. On asunut jo monta vuotta Suomessa ja on hyvässä duunissa.

Vierailija
8/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Igor on uusrikkaita tai hyvin toimeentuleva gangsteri, niin siitä vaan. Köyhälistö on njet njet.

Vierailija
9/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa olisi ongelma paitsi heille, jotka uskovat lehtien venäjän vastaista propagandaa. 

Vierailija
10/10 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon töitä paljon venäjällä ja tavannut paljon fiksuja venäläismiehiä, enkä panisi yhtään pahakseni, jos tyttäreni sellaisen kanssa seurustelisi. He pitävät tosi hyvää huolta perheistään ja kunnioittavat vaimojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan