Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Pettääkö Roope Saraa?

Vierailija
18.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salmisen-outo-naisruletti-vietti-yo…

Kohta taitaa olla Sara Sofian kanssa sinkkuna valloittamassa maailmaa.. :D

Kommentit (408)

Vierailija
241/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki julkkispettäjät ovat miehiä, kaikki? Miten te jaksatte olla miesten kansss jotka eivät ikinä tule olemaan uskollisia teille?

Varmasti julkisesti kärähtäneitä naispettäjiä on enemmänkin, mutta ekana tulee mieleen Martina Aitolehti ja Kurrin vaimo Vanessa edellisessa suhteessaan. Sabina Särkkä vaihtoi myös lennossa.

+ Anna Puu petti miestään myös. Ja Minna Haapkylän suhde tämän nykyisen naisystävänsä kanssa alkoi, kun oli vielä aviossa. Onhan näitä.

Vierailija
242/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Neverhöörd?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara tasoista hah! Miksi Sara ei kelvannut kenellekään urheilijalle aiemmin?

Eikös se Sara ole puheiden mukaan kelvannut kerran useammallekin urheilijalle?

Vierailija
244/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut mikään Sara Sieppi -fani, joskaan tyyppi ei ole ollut inhokkilistallakaan. Mutta kyllä tässä keississä olen ihan solidaarisuudesta hänen leirissään. Mikä typerä nilkki toi Roope Wotevö. Tommonen mitättömän näkönen maitonaama ei kyllä ikänä tule saamaan enää tuon näköistä naista. Itse EN huolisi, ja mä nyt en ole lähelläkään Saran tasoa.

Ja kyllä ihmisistä on tosi vaikea sanoa niiden älyn tasoa tuntematta ihmistä aika hyvin. Varsinkaan hiljaisista ihmisistä. Puheliaisuus ei ole mikään älykkyyden tae. Mutta olkoon Sieppi nero tai imbesilli tai peräti ihan normaaliälyinen, hän luultavasti EI veisi exäänsä yöpanoksi avopuolison kanssa hankittuun yhteiseen kotiin.

Vierailija
245/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salminen-myontaa-yon-BB-Marin-kanss…

Roope kommentoi

Mikä hemmetin Mari PRINSESSA :D

se on sen virallinen keskimmäinen nimi. Postas kuvan kerran jostain virkatodistuksesta someen.

Niin on virallinen. Kun se ihan itse aikuisiällä sen halusi yhdeksi viralliseksi nimenkseen lisätä. Oikeasti, aikuinen ihminen haluaa olla "Prinsessa". Kyllä tässä jää Saran mahdollinen tyhjäpäisyys kirkkaasti toiseksi.

BB:ssähän mammat aina fanitti "talon prinsessoja". No nyt teillä on tässä sitten ihan virallinen sellainen. 

Vierailija
246/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mari kielsi olleensa Roopen luona? Tätähän ihmetteli itse Sarakin, kun Roope oli kuitenkin asian myöntänyt. Hieman huvittavaa sekin, että Roope oli selvästi Saralle selitellyt paikalla olleen miehiä, ehkä jopa soitellut kavereilleen uuden alibin ja sen jälkeen soittanut vielä _lisäyksen_ Seiskan toimitukseen, että jatkoilla oli muuten myös miespuolisia henkilöitä. Perus tavisjätkä saa missin -kuvio. Pakko kokeilla, että vau mitä kaikkea muuta sitä vielä saisikaan.

Missä Mari on puhunut tästä mitään?

Seiska tavoitti Marin ja kyseli asiasta. Löytyy uusimmasta lehdestä.

"No en kyllä ole edes nähnyt sitä pariin viikkoon." Vastasi Mari, kun Seiska kertoi heille tulleista valokuvista, jossa Mari poistui asunnolta.

Vierailija
247/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TomTom kirjoitti:

Asuin aikoinaan Torniossa ja olin jonkun verran tekemisissä Saran kanssa mun työn merkeissä. Ihan herttainen tyttö, mutta auttamattoman yksinkertainen tuppisuu. Elää jossain ihan omassa maailmassaan, ei ole oikein mitään mieltä mistään. Oli sovitustilanteissa todella ahdistavaa, kun ainoa ulosanti oli "Ok" tai "Onks tää ok?"

Vai yksinkertainen tuppisuu? Mitäs jos onkin introvertti ja ujo. T. Introvertti tuppisuu, vaan kaukana yksinkertaisesta

Vierailija
248/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on ärsyttävä ja kuvittelee itsestään liikoja, hyvä vaan jos sara tajuaa lempata sen

Vierailija
249/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mari kielsi olleensa Roopen luona? Tätähän ihmetteli itse Sarakin, kun Roope oli kuitenkin asian myöntänyt. Hieman huvittavaa sekin, että Roope oli selvästi Saralle selitellyt paikalla olleen miehiä, ehkä jopa soitellut kavereilleen uuden alibin ja sen jälkeen soittanut vielä _lisäyksen_ Seiskan toimitukseen, että jatkoilla oli muuten myös miespuolisia henkilöitä. Perus tavisjätkä saa missin -kuvio. Pakko kokeilla, että vau mitä kaikkea muuta sitä vielä saisikaan.

Lehdessä puhui ja kielsi koko jutun.

Vierailija
250/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska tavoitti Marin ja kyseli asiasta. Löytyy uusimmasta lehdestä.

"No en kyllä ole edes nähnyt sitä pariin viikkoon." Vastasi Mari, kun Seiska kertoi heille tulleista valokuvista, jossa Mari poistui asunnolta.

Ai jännä ku ei mee ees tarinat enää yhteen :D

Vierailija
251/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Roope pettänyt yhtään ketään. Katsokaapa vain, niin porskuttavat yhdessä Saran kanssa jatkossakin shampanjaa siemaillen ja seksiltä tuoksuen

Vierailija
252/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope on ärsyttävä ja kuvittelee itsestään liikoja, hyvä vaan jos sara tajuaa lempata sen

Enkä ymmärrä joidenkin hehkutusta siitä, että olisi erityisen hyvännäköinen, taitaa se pituus korvata muut puutteet ja hyvä niin.

Oliko se 'Tähdet tähdet' -ohjelma, josta Roope ns. ponkaisi julkisuuteen? Ajattelin jo silloin, kun se riekkui lavalla joissain ihme trikoissa selkä kameraan päin, että tuohan näyttää ihan miesmäiseltä naiselta takaapäin, kunnon lantiokin, ei ollenkaan semmoinen V-tyylinen miehinen kroppa. Mutta nythän sillä on aina pikkutakki, varmaan tiedostaa asian itsekin. Vaikka eihän tuo mitään haittaa, kroppa kuin kroppa, mutta mitäs läksi julkisuuteen eli saa sitä sitten arvostella. Ja varsinkin nyt, kun tuntuu  ottavan kaiken ilon irti, minkä julkimona saa. Ja onhan se ihan supliikki juontajana, vaikka sitten korteista lukisikin,  ihan sujuvasti käy.

Vierailija
253/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Marin kiistäminen taputtelee tämän.

Petti Roope.

Vierailija
254/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seiskassa(printti versio) sit se en varmaan minä vaan joku muu(kun kerrottiin että löytyy kuvia)

Vierailija
255/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kuvio, heti kun nainen on poissa maisemista, mies käyttää tilaisuuden hyväkseen ja pettää.

Vierailija
256/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TomTom kirjoitti:

Asuin aikoinaan Torniossa ja olin jonkun verran tekemisissä Saran kanssa mun työn merkeissä. Ihan herttainen tyttö, mutta auttamattoman yksinkertainen tuppisuu. Elää jossain ihan omassa maailmassaan, ei ole oikein mitään mieltä mistään. Oli sovitustilanteissa todella ahdistavaa, kun ainoa ulosanti oli "Ok" tai "Onks tää ok?"

Vai yksinkertainen tuppisuu? Mitäs jos onkin introvertti ja ujo. T. Introvertti tuppisuu, vaan kaukana yksinkertaisesta

No en nyt viitsi tässä alkaa yksityiskohtiin menemään, mutta sanotaan vaikka näin, että ei häikäise älyllään ;-)

Vierailija
257/408 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TomTom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom kirjoitti:

No en nyt viitsi tässä alkaa yksityiskohtiin menemään, mutta sanotaan vaikka näin, että ei häikäise älyllään ;-)

Illan naurut, kiitos. Mascara ja "Erittäin hyvä ellen täydellinen". "Etsin kundii tiukkavartaloista, joka itseään trimmaa, eikä älyllä loista."

Tosin Ropsu ei tuota ehtoa edes täytä.

Peitto korviin ja sorvin ääreen taas huomenna.

Vierailija
258/408 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Sara ja Sofia voivat reissailla yhdessä Dubaihin "hakemaan" niitä Rolexeja ja merkkilaukkuja.

Vierailija
259/408 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut misdi, vaan pitää olla Prinsessa.

Vierailija
260/408 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti tai ei, niin helvetin huonoa pelisilmää Roopelta.

Joutuvat tämmöisen joutavuuden takia suurennuslasin alle. Vai onko tämä amatöörimaisuus suunniteltu juttu? Lööpeissä ja ihmisten huulille pitää päästä joka viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi