Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Pettääkö Roope Saraa?

Vierailija
18.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salmisen-outo-naisruletti-vietti-yo…

Kohta taitaa olla Sara Sofian kanssa sinkkuna valloittamassa maailmaa.. :D

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Roope on vaan kyllästynyt Saraan, toki on hienoa panna Miss Suomea, mutta jos sekin kyllästyttää pidemmän päälle. En nyt pidä Roopea mitenkään älykkönä, mutta yritteliäs ja innokas oppimaan uutta jätkä on. Sara taas superrauhallinen, nätti ja hyvä meikkaamaan. 

Vierailija
402/408 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tölkkiperse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska kyllä tykittää aika huolella noita "BB-Mari" uutisia.  Viiden päivän aikana seitsemän otsikkoa.

Onko jo kerrottu miten marin perseessä on ollut siideritölkki? Siis tämä älykkönäätähän itse avautui asiasta BB:ssä.

Googlella löytyy yksi maininta asiasta suoli24-palstalta eikä mitään muuta lähdettä, eli taidatpa puhua paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan eronnu? Saran uusimmassa instakuvassa "the less you care, the happier you"ll be". Vai meinaakohan tolla välittämisellä enemmän tätä median hypetystä..

Vierailija
404/408 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko av-salapoliisit on saaneet selville kuka tää "turkulainen opiskelijakaunotar" on?

Vierailija
405/408 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ku täällä puhutaan Sarasta, niin joko se Roope sen jättää?

Vierailija
406/408 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan eronneet.. uusin seiska juttu ja sieppi poistanut igstä kuvia Roopesta sekä eilisestä kuvastaan poistanut osan tekstiä jossa oli jotain " kodinhoitaja Roope salminen olethan muistanut kastella kukat"

Vierailija
407/408 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara,en tunne sinua henk.koht. mutta pidä ne luottos kunnossa tästä lähtien.Jos Roope on niin urpo,että menettää sinut,hänelle ego on tärkeämpi kuin moraali.Olet kaunis,sanavalmis,hyvä juontaja..etc.mielestäni moraalisi on myös kohdallaan.Älä ota paniikkia kateellisten puheista ja kirjoituksista,heitä varmasti riittää aina. Ja kukapa on parempi kohde kuin kaunis ja vaatimaton lapintyttö.Kunnioita juuriasi  ja ole kaunis oma itsesi! Toivon pitkää uraa sinulle!

Vierailija
408/408 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symppaan Saraa, koska olen itse ollut samantyyppisessä suhteessa.

Mies petti minkä kerkes ja minä kuvittelin oppivani suvaitsevaksi antamalla hänen viettää aikaa ties missä.

Sitten kun kaikki tuli julki ja selvisi, että puolet yhteisistä tutuistakin oli koko ajan tiennyt asiasta, olo oli nöyryytetty.

Varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän