Seiska: Pettääkö Roope Saraa?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salmisen-outo-naisruletti-vietti-yo…
Kohta taitaa olla Sara Sofian kanssa sinkkuna valloittamassa maailmaa.. :D
Kommentit (408)
Saran pitäisi viedä ex-poikaystävä yöksi yhteiseen kotiin kun Roope ei ole kotona. Sanois että ollaan oltu yhteisillä keikoilla; sehän selittäisi yhteiset yötkin.
Mitä jos nämä Sofia & Sara yhdessä tehtailevat näitä seiskajuoruja, että nämä lähimmäiset ovat mukana näissä koska miten muuten tälläisiä salakuvia saadaan ja kaikki nämä Tyga-juorut jne. Koska seiska varmaan maksaa hyvin ja taas ainakin Sofia menossa/mennyt ulkomaille, oli viimekin viikolla joten jotenkin tuo jatkuvasti ravaaminen on kustannettava?
Asuin aikoinaan Torniossa ja olin jonkun verran tekemisissä Saran kanssa mun työn merkeissä. Ihan herttainen tyttö, mutta auttamattoman yksinkertainen tuppisuu. Elää jossain ihan omassa maailmassaan, ei ole oikein mitään mieltä mistään. Oli sovitustilanteissa todella ahdistavaa, kun ainoa ulosanti oli "Ok" tai "Onks tää ok?"
Minua taas huvittaa, etteivät ihmiset ymmärrä, että seiska on suomen luotettavimpia lehtiä. "Uutiset" kys. lehdessä ovat täyttä roskaa, mutta totta.
Seiska ei ole kokoonsa nähden juuri tuomioita saanut, julkisen sanan neuvosto ei ole juurikaan puuttunut... Lehti ei yksinkertaisesti levitä perätöntä tietoa, vaan nimenomaan tuntevat lain ja yksityisyydensuojan ja käyttävät huippu lakiosaamista varmistaakseen selustansa. Mitään perätöntä ei julkaista, vaan heillä on aina todistajia jutuilleen, kuvia, silminnäkijöitä, tekstiviestijä, sähköposteja jne.
Miksi Mari kielsi olleensa Roopen luona? Tätähän ihmetteli itse Sarakin, kun Roope oli kuitenkin asian myöntänyt. Hieman huvittavaa sekin, että Roope oli selvästi Saralle selitellyt paikalla olleen miehiä, ehkä jopa soitellut kavereilleen uuden alibin ja sen jälkeen soittanut vielä _lisäyksen_ Seiskan toimitukseen, että jatkoilla oli muuten myös miespuolisia henkilöitä. Perus tavisjätkä saa missin -kuvio. Pakko kokeilla, että vau mitä kaikkea muuta sitä vielä saisikaan.
Toivottavasti sara ja sofia eivät tee itse näitä otsikoita. Sopineet et vuorotellen tekevät toisistaan otsikot ja seiska maksaa uuden matkan.
Any publicity is good publicity. Kaikki kolme julkkistyrkkyjä ja exhibitionisteja. Haluavat vain ja ainoastaan sitä yhtä:julkisuutta. Se koukuttaa pahemmin kuin mikään.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas huvittaa, etteivät ihmiset ymmärrä, että seiska on suomen luotettavimpia lehtiä. "Uutiset" kys. lehdessä ovat täyttä roskaa, mutta totta.
Seiska ei ole kokoonsa nähden juuri tuomioita saanut, julkisen sanan neuvosto ei ole juurikaan puuttunut... Lehti ei yksinkertaisesti levitä perätöntä tietoa, vaan nimenomaan tuntevat lain ja yksityisyydensuojan ja käyttävät huippu lakiosaamista varmistaakseen selustansa. Mitään perätöntä ei julkaista, vaan heillä on aina todistajia jutuilleen, kuvia, silminnäkijöitä, tekstiviestijä, sähköposteja jne.
Yks mun perhetuttu sanoi samaa, on itse yhden toisen ihan erityylisen lehden toimituksessa töissä. Aika monestihan nuo seiskan "keksityt" jutut on osoittautuneet todeksi.
Melkein säälittää toi Sara - yhden kortin varaan pelannut homman, ja ihan aidosti taitaa olla Roopee ihastunut. Nyt kun on Veitolat,Enbusket ja kuitenkin tosi upeita vieraita pääsee R haastattelemaan - niin tätä taustaa vastaan S on vähän.... nätti tyttö. R toki itsekin " hieman sivistymätön" - kuten se ex-maikkaripomo asian ilmaisi.
Vai niin että pihtaa , no silloin on hyvä miehen saada korvaavaa. Roope on taiteilija ja nuo ovat nk taiteilijan vapauksia.
You can't the cake and have the cake! Sitäköhän Saara haki kakkujutullaan - jospa olikin älykästä huumoria ja ironiaa lohkaisussa
Piti sanomani:
You can't eat the cake and have the cake!
Sitäköhän Saara haki kakkujutullaan - jospa olikin älykästä huumoria ja ironiaa lohkaisussa[/quote]
Seura tekee kaltaisekseen - nuoren ihmisen kannattaa hakeutua hyvään seuraan
Vierailija kirjoitti:
Etkö todellakaan huomaa ristiriitaa tässä omassa tekstissäsi? Seiska on luotettava, koska lakimiesarmeija perkaa sen juttuja? Eiköhän enemmänkin ole niin ettei näitä lakimiehiä tarvittaisi, jos jutut olisivat totta.
Ei, vaan Seiska tekee juuri näin: vihjailee pettämisestä muttei suoraan väitä mitään ja on siten turvassa. Ja vaikka koko tämä yövieras-väite olisi täysin keksitty tai perustuisi virheelliseen ilmiantoon, Seiskalle ei seuraisi mitään, nimenomaan koska he eivät syytä mistään ja koska väärä tieto ei ole rikos
Mielenkiintoista katsoa illan EVS. Veikkaan että Sara on siellä joko vieraana tai istuu yleisössä. Kaikki on ok, ainakin näennäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin että pihtaa , no silloin on hyvä miehen saada korvaavaa. Roope on taiteilija ja nuo ovat nk taiteilijan vapauksia.
Vai taiteilija..
Sukusuhteilla päässyt sinne sun tänne ja kun jalan oven väliin sai niin onkin yhtäkkiä jokapaikassa kyllästymiseen asti, kuten muutkin "hassunhauskat" tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salminen-myontaa-yon-BB-Marin-kanss…
Roope kommentoi
Mikä hemmetin Mari PRINSESSA :D
se on sen virallinen keskimmäinen nimi. Postas kuvan kerran jostain virkatodistuksesta someen.
Niin on virallinen. Kun se ihan itse aikuisiällä sen halusi yhdeksi viralliseksi nimenkseen lisätä. Oikeasti, aikuinen ihminen haluaa olla "Prinsessa". Kyllä tässä jää Saran mahdollinen tyhjäpäisyys kirkkaasti toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mari kielsi olleensa Roopen luona? Tätähän ihmetteli itse Sarakin, kun Roope oli kuitenkin asian myöntänyt. Hieman huvittavaa sekin, että Roope oli selvästi Saralle selitellyt paikalla olleen miehiä, ehkä jopa soitellut kavereilleen uuden alibin ja sen jälkeen soittanut vielä _lisäyksen_ Seiskan toimitukseen, että jatkoilla oli muuten myös miespuolisia henkilöitä. Perus tavisjätkä saa missin -kuvio. Pakko kokeilla, että vau mitä kaikkea muuta sitä vielä saisikaan.
Missä Mari on puhunut tästä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Joku keskustelija heitti täällä, että ehkä Sara on pihdannut ja nyt kaikki jauhavat sitä täällä totuutena
Hullua miten ihmiset ottaa Seiskan juorun näin tosissaan...kellekään ei tule mieleen, että ehkäpä kyseessä onkin ihan ja vain vaikka kaveruus..nyt esimerkiksi.