Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai tuntemaan oloni mitättömäksi:(

Vierailija
17.05.2017 |

Oon ollut pari päivää ihan kipeä pahastamielestä... Oksettaa ja on surullinen olo :(

Mies johon olen kovasti ihastunut ja ollaan tapailtu paljon kysyi multa eräs ilta, että pitäiskö hänen ottaa eräs toinen nainen yökylään...
Kuulemma nainen oli itse kysynyt, voiko tulla. Mies vielä kertoi kuinka nainen on hänestä viehättävä, mutta seksi on kuulemma huonoa...!! Miksi ihmeessä kertoo mulle tämmöstä?
Laittoi mulle vielä sen naisen kuvan :(
Tosi nätti nainen onkin kyseessä. Itselle tuli hirveä alemmuuden tunne.

En enää pysty tapaamaan miestä, tunnen itseni ihan tyhmäksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin tökeröitä miehiä olla? Ilmeisesti voi..

Mä ottaisin etäisyyttä ja äkkiä mies kaveritasolle. Sanot vaan et tajusit tosta keskustelusta, että te ootte miehen kanssa vaan kavereita ja se selittää sen mitä oot ihmetellyt, miks kemiat on alkanut niin nopeesti tuntumaan siltä kuin olisitte sisaruksia. Et voidaan nähdä kavereina joo kun kummallekin sopii (siis sulle ei sovi, sun pitää päästä tosta törkimyksestä ja aivopieruilijasta irti ja eroon) mutta seksi on niin last season. Ja vähän et ei todellakaan kannata tyytyä huonoon seksiin, sä olisit valmis pureen toisen jalkas poikki et saisit edes kerran pitkästä aikaa hyvää seksiä. Ja jos toi tyyppi tarjoutuu niin hörähdät höhöhö hei nyt oikeesti, mä oon tosissani. Eiköhän se siitä palaa maan pinnalle jos oot jämäkkä.

Vierailija
2/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin etäisyyttä ja äkkiä mies kaveritasolle. Sanot vaan et tajusit tosta keskustelusta, että te ootte miehen kanssa vaan kavereita ja se selittää sen mitä oot ihmetellyt, miks kemiat on alkanut niin nopeesti tuntumaan siltä kuin olisitte sisaruksia. Et voidaan nähdä kavereina joo kun kummallekin sopii (siis sulle ei sovi, sun pitää päästä tosta törkimyksestä ja aivopieruilijasta irti ja eroon) mutta seksi on niin last season. Ja vähän et ei todellakaan kannata tyytyä huonoon seksiin, sä olisit valmis pureen toisen jalkas poikki et saisit edes kerran pitkästä aikaa hyvää seksiä. Ja jos toi tyyppi tarjoutuu niin hörähdät höhöhö hei nyt oikeesti, mä oon tosissani. Eiköhän se siitä palaa maan pinnalle jos oot jämäkkä.

Kyllähän niitä Porvoossa on paljonkin.

Vierailija
5/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole herkkis prinsessa joka pahoittaa mielensä jostain ihan olemattomasta.

Olette ilmeisesti kavereita eikä mitään muuta.

Eikö se ole hyvä että puhuu suoraan ?

Vierailija
6/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teille kelpaakin. 

Huono miesmaku. Saaliisi on joku MGTOW-tyyppi, joka nöyrän pesän varmistamiseksi yrittää loukata mahdollisimman paljon ja törkeästi. 

Vierailija
7/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
8/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olet ihastunut, mutta mies pitää välejänne kaverillisena? Näinkö? Sitten tämän ehkä joten kuten ymmärtää... Jos kuitenkin tapailette ihan muusta syystä, kuin kaveruudesta, niin aika hemmetin törkeää.

Vierailija
9/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5.

Todellinen pelimies ei todellakaan pilaisi mahdollisuuksiaan varahoitoon.

Tai sitten se äärimmäisen epätodennäköinen skenaario, mies on täydellinen psykopaatti, joka metsästää aloittajan kaltaisia kynnysmattoja. Mutta siinäkään yhtälössä en ymmärtäisi mitä mies siitä hyötyisi?

Vierailija
10/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua ystävänä?

Vierailija
11/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahastamielestä

alemmuuden tunne

Miksi?!

Vierailija
12/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kertonut, että suhde olisi jotain muuta kuin kaveritasoa? Ap kertoi ihastuneensa, eikä olevansa miehen kanssa parisuhteessa saatika edes tapailusuhteessa.

Vierailija
13/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet selvästi hänen silmissään kaveri, ei se muuten tuollaista puhelisi. Jos se "testaa" sua niin on toki lapsellinen. Asioista pitäis puhua suoremmin. Eli otat etäisyyttä ja hän pinkoo takaisin jos kokee tehneensä virheen

Vierailija
14/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän tuon miestyypin.

Itsekin vastaavanlaista olen tapaillut. Kuvittelin että vakavastikin. Tajusin että miehellä oli asiasta erilainen käsitys kun löysin kylppäristään vieraan hammasharjan ja pitkän hiuksen lakanoista. Myös muista naisista puhuminen, vertailu ja mun latistamiseni ("sun pitäisi kyllä urheilla enemmän", "sun silmät on jotenkin tosi pienet", "X:llä on sellainen ja sellainen vartalo" jne) sekä sellainen kylmä-kuumakohtelu (välillä oli tosi rakastava, huomioiva ja hellä, ja välillä taas äärimmäisen tyly ja huomioimaton jääpuikko) kuului kuvioon.

Koin nuo toiset naiset kiristyksenä ja vihjailuna, että hänellä kyllä on heti ottajia jos minua ei enää kiinnosta. Jälkikäteen ajateltuna mies oli todella huonoitsetuntoinen ja epävarma, koki alemmuudentunnetta kanssani, pelkäsi jatkuvasti että minä petän häntä.

Hammasharjan ja hiuksen jälkeen mun fiilikseni ymmärrettävästikin viileni enkä enää voinut kuvitella mitään oikeasti vakavaa hänen kanssaan, pikkuhiljaa keksin enemmän ja enemmän tekosyitä ja vähensin yhteydenpidon hänen kanssaan minimiin. Mies yritti kyllä soitella ja halusi tavata, mutta en vaan enää pystynyt. :(

Vierailija
15/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis enemmän kuin kavereita. Tapaillaan usein, soitellaan aina jos ei nähdä, vietetään öitä yhdessä... Joku voisi kutsua sitä kait seurusteluksi!

Pitkään mietin, että mitä miehelle sanon. Tänään otin yhteyttä ja kerroin, että meidän välit voi tästä eteenpäin olla vain kaverilliset.

En olisi uskonut, että joku voi olla noin törkeä :( ihan uskomatonta!

Onneksi mulla on kivojakin miehiä elämässäni :)

Vierailija
16/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tiedän tuon miestyypin.

Itsekin vastaavanlaista olen tapaillut. Kuvittelin että vakavastikin. Tajusin että miehellä oli asiasta erilainen käsitys kun löysin kylppäristään vieraan hammasharjan ja pitkän hiuksen lakanoista. Myös muista naisista puhuminen, vertailu ja mun latistamiseni ("sun pitäisi kyllä urheilla enemmän", "sun silmät on jotenkin tosi pienet", "X:llä on sellainen ja sellainen vartalo" jne) sekä sellainen kylmä-kuumakohtelu (välillä oli tosi rakastava, huomioiva ja hellä, ja välillä taas äärimmäisen tyly ja huomioimaton jääpuikko) kuului kuvioon.

Koin nuo toiset naiset kiristyksenä ja vihjailuna, että hänellä kyllä on heti ottajia jos minua ei enää kiinnosta. Jälkikäteen ajateltuna mies oli todella huonoitsetuntoinen ja epävarma, koki alemmuudentunnetta kanssani, pelkäsi jatkuvasti että minä petän häntä.

Hammasharjan ja hiuksen jälkeen mun fiilikseni ymmärrettävästikin viileni enkä enää voinut kuvitella mitään oikeasti vakavaa hänen kanssaan, pikkuhiljaa keksin enemmän ja enemmän tekosyitä ja vähensin yhteydenpidon hänen kanssaan minimiin. Mies yritti kyllä soitella ja halusi tavata, mutta en vaan enää pystynyt. :(

Kyllä! Juuri tätä olen itsekkin kokenut :D

Eräänkin kerran, kun olin hänen luona yökylässä, löysin sängystä oman hiuslenkkini. Siitä sitten pokalla kysyin, että kenenhän tämä on ;) mies vastasi tyynenä suoraan, että varmaan sen viimeviikonloppuisen naisen joka yöpyi hänen luona!

Ap