Meidän sohva haisee ihan miehen perseeltä! Mikä avuksi?
Miten saan hajun pois? Olen yrittänyt kaikkeni, mutta mikään ei toimi. Tämä siis 2 vuoden sohvalla löhöämisestä ja piereskelystä.
Olen miestä torunut, että ei saa enää sohvalla piereskellä, mutta kun ei usko niin ei usko. Mikä avuksi?
Kommentit (74)
hajusta miehen perse haluttuun hajuun, ja sohvan hajukin muuttuu
Oiskohan tässä ketjussa vinkkejä sille mammalle jonka mies haisuttaa lakanat.
Sohvan eliminointiin bensaa ja tulitikut...tai miksei saman tien koko kämpän. Aloita kokonaan alusta jossain muualla ilman tunkkaista pierun hajua.
Ootko kysyn mieheltä haiseeko oma perseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on mm. äitini sohvan käynyt jo myrkyttämässä taannoin vuosien aikana. Jouduttiin uusi sohva mummolle ostamaan, kun miehen pierut haisee vaan niin h*lvetin pahalta.
AP
Asiahan ei minulle kuulu, mutta miks hitossa miehesi on käynyt pieremässä äitisi sohvan pilalle? Joku pidätyshäiriö? Vai onko todella niin estottomat välit anoppiin, että sielläkin voi rupsutella ihan estottomasti?
Mies vois lisäksi tsekata ruokavalionsa kuntoon. Hyi saatana.
😂😂😂
Ajatelkaa noiden hajujen takia en istu yleisille kangastuoleille. Bussissa on myös inhottava käydä plyyssille istumaan.
Tuikkaa se suoraan tuleen.
Tiedät kyllä kumpi.
Pese se syväpuhdistusaineella ja hanki höyrypaine puhdistin.
Ja laita aina paksu kangas sille sohvalle ja tuoleille.
Jos olet tuon kirjoituksen kanssa järjissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Esim päiväpeite siihen sohvan päälle, jonka voi pestä vaikka kerran viikossa.
Mun ex kohteliaasti kääri peitteen pois oman perseensä alta ennen kuin istui alas, kun koetin tätä vinkkiä. :D Meinasin räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Uuden sohvan osto ja ero
Ero jonka jälkeen omaan kotiin uusi sohva. Ja jos omaan kotiin tulee joskus uusi mies niin uudella miehellä tulee olla hyvä hygienia ja rutiineina päivittäinen peseytyminen niin kuin normiväestöllä.
Vierailija kirjoitti:
Hei ihan tosi.
Se hygienia kuntoon miehelle, sano että päin sohvaa ei pierrä vaan se perse nostetaan siitä jos on pakko päästää. Voi että minkä luolamiehen olet itsellesi löytänyt.
Tekniikkalaji, nähkääs.
Amatöörit vain pilaa urheiluympäristöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden sohvan osto ja ero
Ero jonka jälkeen omaan kotiin uusi sohva. Ja jos omaan kotiin tulee joskus uusi mies niin uudella miehellä tulee olla hyvä hygienia ja rutiineina päivittäinen peseytyminen niin kuin normiväestöllä.
Olin haisulieksän jälkeen itse aivan neuroottinen hermoraunio. Pelkäsin, että kaikki tapaamani miehet löyhkäisivät ja kulkisivat käytännössä uloste housuissa. Mm. juuri sohvaa suojelin kuin mielenvikainen. Meinasinkin itkeä onnesta, kun ensimmäinen deittikumppani vuoden jälkeen olikin hyväntuoksuinen ja huolehti hyvin hygieniastaan.
Miksi ihmiset eivät käy paskalla jos heitä pierettää?