Suostuisitko tapaamaan exäsi uuden
jos tämä ehdottaisi? Oletuksena hyvät välit exään ja kuviossa lapsiasi mukana, jotka asuvat exän ja tämän uuden luona.
Kommentit (23)
Tottakai haluaisin tietää, millaisen ihmisen luona lapseni asuvat. Suotta sä sille uudelle naiselle olet mustis koska syytön se siihen on että rakastui eromieheen.
No me toki nähdään perhejuhlissakin
Olen tavannut exäni uuden. Kiva ihminen on. Uuteni exää en vielä. Ja on kyllä hieman vastenmielisen oloinen, mitä nyt sivusta oon seurannut. En välttämättä niin haluaisikaan tavata.
Vierailija kirjoitti:
En
Miksi et?
Ehdottaisin itse tapaamista koska haluaisin nähdä minkälainen nainen asuu mieheni ja lasteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin itse tapaamista koska haluaisin nähdä minkälainen nainen asuu mieheni ja lasteni kanssa.
Miehesi? Kyse oli exästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut kanssani naimisissa ja saanut lapsia. Uusi on pelkkä tyttöystävä.
Exäni kaikki uudet olen tavannut, heitä on riittänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusikin voi olla naimisissa ja "miehelläsi" ja tällä voi olla uusia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusikin voi olla naimisissa ja "miehelläsi" ja tällä voi olla uusia lapsia.
Kyllä minä tietäisin jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on katkeroittanut sinut noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on katkeroittanut sinut noin?
Miten niin? Suostuisin tapaamaan, ja vastasin kun joku kysyi miksi käytin sanaa mieheni.
Jos se olisi se sama munahaukka, joka vikitteli miestäni vuosikausia kun vielä olimme naimisissa, niin ei. Voisin toki tavata hänet vittuillakseni rankasti, mutta hyviä suhteita ei ole tiedossa.
Tietenkin. Miksi ei? Ja kutsuisin myös esim. lasteni valmistujaisiin yms. Aikuisia tässä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi se sama munahaukka, joka vikitteli miestäni vuosikausia kun vielä olimme naimisissa, niin ei. Voisin toki tavata hänet vittuillakseni rankasti, mutta hyviä suhteita ei ole tiedossa.
Vikittelijä ei se syyllinen ole, vaikka toki hieman moraaliton (mies toki varmaan haki häneltä empatiaa ja kertoi, miten kärsii vaimonsa kanssa). Syyllinen on mies, joka olisi voinut sanoa kiitos ei, mutta ei sanonut.
Olen tavannut. Se oli itsestäänselvää siinä vaiheessa, kun he muuttivat yhteen ja uusi alkoi olla enemmän tekemisissä lasten kanssa. Samalla tavalla exä tapasi nykyisen mieheni. Ja olen tavannut mieheni exän ja tämän uuden puolison.
Tottakai. Haluaisin tutustua ihmiseen joka viettää aikaa lapsieni kanssa. Muutenkin ex saa jatkaa elämäänsä eikä hänen naiskuviot minua haittaa
En