Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän sohva haisee ihan miehen perseeltä! Mikä avuksi?

Vierailija
17.05.2017 |

Miten saan hajun pois? Olen yrittänyt kaikkeni, mutta mikään ei toimi. Tämä siis 2 vuoden sohvalla löhöämisestä ja piereskelystä.

Olen miestä torunut, että ei saa enää sohvalla piereskellä, mutta kun ei usko niin ei usko. Mikä avuksi?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää sama ketju oo jo ollut täällä

Kiva, kun löytyi taas.

Monilla on sama ongelma, joten löytyy jokaiselle sopiva neuvo.

Vierailija
62/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu h. oro, pese se pillu välillä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pihalle

Kun pakkaset alkaa, niin molemmat.

Sopivan tuuletus-pakastuksen jälkeen on miellyttävää nostaa olkkarin kunniapaikalle nuo kaksi raikastunutta kestokalustetta.

Vierailija
64/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma, mies makaa sohvalla ja pieree. Olen kieltänyt että noin ei vaan voi tehdä, mutta pieree silti, illasta toiseen. Ensi kesänä on vielä rippijuhlat, en tiedä miten paskan hajun saa pois sohvasta. Vinkkejä? 

Vierailija
65/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi tuollaista miestä.

Tässä ketjussa hajuaisti on pääosassa.Visuaalisesti saattaa tämäinen mies olla hyvinkin kuranttia tavaraa. Silloin sitä mielellään kokeilee ensin muut keinot.

Luopuminen on aina raskasta, olipa sitten kysymyksessä sohva tai sohvalla tuoksuileva mies.

Vierailija
66/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen ite aina nurkan taakse pierasemaan kimeän pierun tiukasta neitsytpepustani🤭

Vierailija
67/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko se teidän auton kuskin penkki myös yhtä perseeltä?

Tässä tapauksessa suosittelen poikkeamaan Motonetissä, ja ostamaan 5 purkkia "upholstery foam" ainetta, ja kyllästämään sohvan 3 purkilla. Tämän jälkeen annetaan kuivua, ja imuroidaan. 2 purkkia käytetään siihen kuskin penkkiin.

Kannattaa saman tien ostaa 10 purkkia, jotta teillä on seuraava käsittelykerta valmiina.

Jos ottaa saman tien vaikka 2 laatikkoa, niin jostain voi ehkä saada paljousalennusta.

Vierailija
68/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim päiväpeite siihen sohvan päälle, jonka voi pestä vaikka kerran viikossa.

Ja mies pesee sen pierurätin itse, tietenkin.

Vierailija
69/74 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nahkasohva, on paljon helpompi siivota.

Vierailija
70/74 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppaa sohvatyynyt ja jätä yöksi ulos pakkaseen. Suihkuta ne sen jälkeen kauttaaltaan hajua poistavalla puhdistusaineella (esim. Sanytol tekstiilinraikastin) ja painele se siivoussienellä kankaaseen. Anna kuivua. Jos haju ei ole vieläkään lähtenyt, hae avioeropaperit.

Vierailija
71/74 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripottele sohvalle runsaasti ruokasoodaa ja anna vaikuttaa yön yli tai pari päivää. Sitten imuroit ruokasoodan pois. Toimii myös koiraperheen sohvalla.

Ei toi varmaan toimi. Se mies käy pieremässä tuohon ruokasoodaan. Ei ole mahdollista antaa vaikuttaa pari päivää.

Vierailija
72/74 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei auta kuin kuunnella Kalevauvan biisiä Sohva haisee perseeltä. Myös Mies söi lapsen vanukkaat ja Vantaa kannattaa kuunnella.

Vierailija
73/74 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama ongelma, mies makaa sohvalla ja pieree. Olen kieltänyt että noin ei vaan voi tehdä, mutta pieree silti, illasta toiseen. Ensi kesänä on vielä rippijuhlat, en tiedä miten paskan hajun saa pois sohvasta. Vinkkejä? 

Älä pese. Voit esitellä vieraille teidän asuntoa/taloa, ja kun tulette sohvan luokse, kerrot ihan suoraan, että tässä on meidän isännän pyhä pierusohva. Saattaa haiskahtaa, mutta isännälle sohvalla piereminen on lähes uskonnollinen riitti, joka pitää toistaa joka ikinen ilta. Ja tulepas nyt maistamaan tuota suklaakakkua!

Vierailija
74/74 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peset sohvan ja siirrät paikoilleen juhlapäivän aamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi