Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykymies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään naiselle, kertoo asiantuntija iltiksessä

Vierailija
17.05.2017 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201705162200133676_lz.shtml

Nykymies hännystelee ja peesailee naista ja piiloutuu naisen mielipiteiden taakse. Nykymies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, ei osaa olla suoraselkäinen. Siksi parisuhteet heikkenee ja seksuaalinen jännite niistä hiipuu. Naiset haluaisivat, että mies olisi Mies ja ottaisi kantaa, mutta mies vässyköi. Omankin kokemukseni mukaan näin on. Vaikka anelisin polvillani, että mies sanoisi oman (oikean) mielipiteensä johonkin asiaan eikä vain myötäilisi minua ja minun mielipidettä niin ei, miehestä ei saa mitään irti. Pah.

Kommentit (1120)

Vierailija
61/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, vihdoin on tasa-arvo ylitetty ja naiset ovat nousseet parisuhteissa siihen asemaan,jota miehet ovat hallinneet kautta aikojen. 

niin ja naiset hallitsee edelleen niitä alueita, joita on ennenkin hallinneet.

Vierailija
62/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin kerran suihkuverhon joka soveltui oikein hyvin kylpyhuoneen väreihin.

Exäni näki sen ja seuraavana päivänä siinä oli äkillisesti ihan toinen uusi suihkuverho, joka oli tylsän näköinen kohokuvioitu muovikalvo ja lisäksi se haisi karmeasti kemikaaleille. Siihen se sitten jäi ja se oikean värinen siirtyi varastoon. Haju haihtui jo puolen vuoden kuluttua.

Ihan vain anekdoottina päätäntävallasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen, puhut typeriä.

Todellisuudessa nainen kaipaa rinnalleen tasa-arvoista miestä. Ei diktaattoria, muttei vässykkääkään.

Ei sen kummempaa. Siis ihmistä, joka arvostaa puolisoaan, muttei kuvittele, että puolison arvostaminen ja rakastaminen tarkoittaisi, ettei saa olla mitään mieltä mistään tai omata minkäänlaista oma-aloitteisuutta.

Päinvastoin: tasa-arvoinen ihminen kykenee olemaan itsenäinen ja antamaan muillekin saman oikeuden. Tasa-arvoista ihmistä ei loukkaa se, että puoliso on eri mieltä jostakin asiasta - hänen itsetuntonsa ei vaadi ikuista oikeassaolemista.

Miehillä on nykyään taipumus heittäytyä vaimojensa lapsiksi. "äiti, tuu pyyhkii....!" -asenne on yleinen. Kotona ei oteta mitään vastuuta mistään, ei oma-aloitteisesti tartuta mihinkään. Ja mielipiteitäkään ei vaivauduta miettimään, kas kun nekin on helppo ulkoistaa vaimolle. 

Tämä on juuri näin! Moni mies ei edes tosiaan vaivaudu miettimään mielipidettään jostain kotia / perhettä koskevasta asiasta, koska "kysyn sitten vaimolta sen meidän mielipiteen asiaan". 

Tämä johtuu vain naisten tavasta loukkaantua jos mies on eri mieltä kun mitä nainen luuli/halusi tämän olevan. Koska miehet eivät jaksa kovin kauaa hakata päätään seinään, he alkavat vastailla sen mukaan mitä luulevat naisen haluavan. Tämä toimii niin kauan kunnes siitä jää kiinni. Jotkut miehet ovat liian arkoja arvaamaan tai huonoja päättelemään mitä nainen voisi haluta, joten he lopettavat jopa arvailun ja ulkoistavat mielipiteet suoraan naiselle.

Toinen juttu on tämä tasa-arvoinen suhde. Naiselle sopii todella hyvin, että vastuut jaetaan kunhan hän saa pitää veto-oikeuden päätöksiin. Esimerkiksi lapsiin liittyvät asiat ovat sellaisia, joissa nainen vain tietää/osaa paremmin kuin mies teki mies mitä hyvänsä. Usein myös sisustus ja perheen aikataulut. Mies saa ehdottaa, mutta päätösvalta on naisella.

Vierailija
64/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on siis pakko myöntää, että en ymmärrä yhtään mitä tuo Dunderfelt tarkoittaa sillä, että keskustellaan liikaa, tai mikä on tämä ilmiö mikä nyt tuhoaa parisuhteita. Ja miten siihen liittyy se, etteivät miehet uskalla olla eri mieltä? Samaa mieltä olen kyllä siitä, ettei kukaan, nainen tai mies, halua parisuhteeseen tahdotonta perävaunua.

Minä olen voimakastahtoinen nainen, jolla on perusteltuja mielipiteitä, ja uskallan esittää ne. Uskallan myös johtaa. Vedän puoleeni näitä tahdottomia perävaunuja. Tietyntyyppisiä alistumiseen taipuvaisia miehiä kiehtoo voimakastahtoiset suunnannäyttäjänaiset. Se ei siis ole parisuhteen aikana syntyvä kuvio, vaan liittyy jo parinvalintaan. Johtamista kaipaava mies kiinnostuu johtajanaisesta. Mutta johtajanainen ei osaa arvostaa tuollaista miestä, vaan turhautuu siihen, että mies on kuin tahdoton perävaunu.

Vai johtusko se siitä, että sinä et pysty tasa-arvoiseen 50-50 parisuhteeseen? Sulla on niin vahva henkisen väkivallan käyttö, että miehet eivät halua sinua alkaa vastustamaan vaan myötäilevät.

Jotkut ovat toki ihan puhtaasti kontroilloivia ja manipuloivia parisuhteissaan, mutta täytyy huomioida että ihmisissä on kyllä ihan sukupuolesta riippumatta myös voimakastahtoisempia, tarmokkaampia ja aikaansaavampia yksilöitä. Tällaisille ei luonnollisesti sovi kumppani, joka on hyvin sovitteleva, jahkaileva tai jopa hitaasti lämpenevä. Tuollaisten luonteiden yhteensovittaminen vaatii molemmilta aika kohtuutonta panostamista, ja se epäsuhta käy lopulta raskaaksi molemmille. Voimakastahtoinen tarvitsee suhteeseen toisen samanlaisen, koska ei ymmärrä miksi lopulta joutuu tekemään kaiken toisen puolesta. Se sovittelevampi taas ymmärrä miksi hänen verkkaisuutensa tai jopa välinpitämättömyytensä joissain asioissa on niin raskasta sen toisen mielestä.

Vierailija
65/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quuhyty2 kirjoitti:

Itse hankin kerran suihkuverhon joka soveltui oikein hyvin kylpyhuoneen väreihin.

Exäni näki sen ja seuraavana päivänä siinä oli äkillisesti ihan toinen uusi suihkuverho, joka oli tylsän näköinen kohokuvioitu muovikalvo ja lisäksi se haisi karmeasti kemikaaleille. Siihen se sitten jäi ja se oikean värinen siirtyi varastoon. Haju haihtui jo puolen vuoden kuluttua.

En ymmärrä. Miten se, että toinen omin päin vaihtaa verhon toiseen, tarkoittaa sitä, että sitä ei voisi vaihtaa takaisin? Eihän tuo ole mitään päätäntävaltaa vaan v*ttuilua ja marttyyriksi heittäytymistä. Tavalliset ihmiset puhuvat asioista. "Miksi vaihdoit se suihkuverhon?", "koska en tykännyt siitä toisesta", "ai, minä tykkäsin, ja siinä oli paremmat väritkin", "no vaihda se sitten takaisin, mutta laitetaan sitten toinenkin välillä", "okei".

Vierailija
66/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä että naiset eivät tiedä mitä haluavat. Naiset haluavat vallan kotona, mutta samlla haluaisivat että mies on vahva. Vähän sama juttu kuin vanhempiaan pomottava lapsi, joka on liian suurissa saappaissa ja kokee olonsa turvattomaksi.

Ei mies voi vastuuttaa naista tästä asiasta. Mies kantaa itse vastuun siitä, jos hän ei ole suoraselkäinen tai uskalla sanoa omaa mielipidettään. Älä vetoa siihen mitä naiset haluavat tai naiset eivät halua. Miehen tulee olla mies riippumatta siitä mitä "naiset haluavat".

Miksei voi? Niinhän naisetkin tekevät. Aina tulee haluttomuuteen tai aloitteiden tekemättömyyteen selitykseksi miehen tekemiset tai tekemättä jättämiset. Totta kai miehen tulisi sanoa se oma mielipiteensä, mutta naiset ovat luoneet suhteeseen ilmapiirin, jossa sitä ei kannata kertoa.

Nyt miehet ovat vihdoin oppineet, että useimmiten naisen kysyessä miehen mielipidettä, he haluavat kuulla sen "oikean" mielipiteen. Miksi miehet sanoisivat sen oman mielipiteensä, jos se useimmiten johtaa riitaan?

Siksi, koska joillain miehillä on itsekunnioitusta, eivätkä he alistu a) luopumaan omista mielipiteistään tai b) seurustelemaan kiukuttelevien naisten kanssa.

Vierailija
67/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä että naiset eivät tiedä mitä haluavat. Naiset haluavat vallan kotona, mutta samlla haluaisivat että mies on vahva. Vähän sama juttu kuin vanhempiaan pomottava lapsi, joka on liian suurissa saappaissa ja kokee olonsa turvattomaksi.

Ei mies voi vastuuttaa naista tästä asiasta. Mies kantaa itse vastuun siitä, jos hän ei ole suoraselkäinen tai uskalla sanoa omaa mielipidettään. Älä vetoa siihen mitä naiset haluavat tai naiset eivät halua. Miehen tulee olla mies riippumatta siitä mitä "naiset haluavat".

Paitsi että sitten se tarkoittaa eroa mikä on viimeinen asia mitä mies haluaa.

Nykynaisen kanssa EI voi keskustella asioista vaan se on joko mitä nainen haluaa tai sitten ero. Jos perheessä on lapsia niin se on sitten lapsille aika hemmetin veemäinen juttu.

Vierailija
68/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta tässä on vielä se, että jostain 70-80-luvulta lähtien on haluttu miesten muuttuvan etäisestä ja ulkopuolisesta läheiseksi ja osallistuvaksi kumppaniksi. No siihen on nyt päästy. Miehet tekevät kaikkia samoja asioita kuin naiset. Tekevät kotitöitä, hoitavat lapsia, keskustelevat paljon. Nyt se koetaankin tylsäksi ja myötäilyksi. Ei ole enää kipinää ja vetovoimaa.

Ja pointti meni sitten viheltäen ohi. Ei se tee kenestäkään osallistuvaa ja läheistä, että odottaa toisen johtavan ja määräävän siellä kotona. Osallistuminen ja läheisyys tarkoittaa sitä, että se mies on läsnä koko persoonallaan, sanoo mielipiteensä ja seisoo sen takana. Mielipide pitää pystyä perustelemaankin, jotta toinen osapuoli sen ymmärtää. Läheisyyshän on juuri toisen ajatusmaailmaan tutustumista. Samaa mieltä kaikesta ei tarvitse olla, kuka edes tahtoo omaa kopiotaan puolisoksi? Kipinää ja vetovoimaa tuo erilaisuus, hienoinen salaperäisyys ja se että puoliso yllättää jossain asiassa, eikä ole ennalta arvattava. 

Vierailija
69/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES sanoo aivan varmasti mielipiteensä, mutta ongelmana on se, että naiset saavat osallistua lasten kasvatukseen ja ovat tehneet pojistamme naisia.

Jälleen asia mikä voidaan laskea naisten suuriin saavutuksiin.

Ai nytkö yhtäkkiä miehet haluavat sankoin joukoin jakamattomaan kasvatusvastuuseen? Ohhoh, enpäs ole tällaisesta ilmiöstä kuullutkaan. Minä kun luulin, että naiset ovat kautta aikojen ja kulttuurien olleet päävastuussa kasvatuksesta, koska miehiä ei keskimäärin vaan kiinnosta.

Vierailija
70/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä että elämä voi olla ihan hyvää ilman "parisuhdedraamaa" ja "puhumista" kaiken maailman joutavuuksista.

Ei miehillä ole mitään mielipidettä olohuoneen verhoista tai Liisan avioliiton tilanteesta.

"Ihan sama" tarkoittaa"ihan sama".

Onneksi kuitenkin on paljon miehiä, jotka ihan oma-alotteisesti sisustavat, hoitavat huonekasveja sekä puutarhaa :D Kotia laitetaan yhdessä, niin että ensin karsitaan pois molempien inhokit, etsitään värit ja materiaalit jotka miellyttävät molempien silmää ja niistä valitaan. Sama toistuu ruoanlaitossa ja siitä eteenpäin tulee tavaksi. Joka johtaa yhteiseen kotiin ja yhteiseen elämään. En haluaisi miestä, joka vaan nukkuu ja pelaa "kämpillä" mitä työltä ehtii ja kaikki on kotona "ihan sama".  Kumma juttu, miten se "ihan sama" -mies kuitenkin ostaa mielenosoituksellisesti rumimmat näkemänsä verhot roskiin heitettäväksi, ilmiselvänä tarkoituksenaan päästä valittamaan ettei häntä kuunnella. Sukua sille, että tekee pyydetyt kotityöt tahallaan niin huonosti, ettei enää pyydetä, ja pääsee siten sanomaan ettei "anneta" tehdäkään mitään. 

Onko tuollaisiakin naisia? Minun lähipiirissä sisustaminen tarkoittaa sitä, että miehellä on oikeus esittää mielipiteensä naisen esivalitsemiin vaihtoehtoihin. Kritiikkiäkin saa esittää, mutta nainen kuitenkin päättää. Mieskin saa toki ehdotuksia tehdä, mutta kun nainen on jo päättänyt mitä värisävyjä ja tyyliä huoneeseen haluaa, on miehen ehdotukset useimmiten vääriä.

Vierailija
71/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisen kanssa EI voi keskustella asioista vaan se on joko mitä nainen haluaa tai sitten ero. Jos perheessä on lapsia niin se on sitten lapsille aika hemmetin veemäinen juttu.

Kyllä sekin on kuule miehen oma valinta olla niin ääliö, että mieluummin jää kiukuttelijan kanssa suhteeseen kuin eroaa. Ja niitä lapsia on turha vetää tähän selitykseksi, kyllä useimmat vaivautuvat tutustumaan siihen emäntään jo ennen perheen perustamista.

Vierailija
72/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat myöntelijöitä.

Minä en ole. Siinä onkin isoin syy miksi olen sinkku.

Naiset vihaavat jyrkkiä mielipiteitä asioista.

Liitot kestää vain sen pohjalta kuin miehet myötäilee.

Oman parhaan kaverin emännän kanssa en tule yhtään toimeen. Koska häntä pitää myötäillä jatkuvasti. En tajua miten tossun alla elämää kaverini jaksaa...

Vierailija
73/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valta on sillä, kuka sen ottaa. Miehet voivat hetkessä ottaa osansa vallasta naisilta, JOS NIIN HALUAVAT. 

Tuotahan minä olen yrittänyt niille lassukoille sanoa, jotka väittävät että naisilla on seksuaalinen valta. Ei ole, elleivät miehet sitä heille anna. Yksikään nainen ei voi käyttää seksuaalista valtaa esimerkiksi homomieheen tai toiseen naiseen, joten on ihan heteromiesten oma valinta alistua sen vallan alle.

Vierailija
74/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen, puhut typeriä.

Todellisuudessa nainen kaipaa rinnalleen tasa-arvoista miestä. Ei diktaattoria, muttei vässykkääkään.

Ei sen kummempaa. Siis ihmistä, joka arvostaa puolisoaan, muttei kuvittele, että puolison arvostaminen ja rakastaminen tarkoittaisi, ettei saa olla mitään mieltä mistään tai omata minkäänlaista oma-aloitteisuutta.

Päinvastoin: tasa-arvoinen ihminen kykenee olemaan itsenäinen ja antamaan muillekin saman oikeuden. Tasa-arvoista ihmistä ei loukkaa se, että puoliso on eri mieltä jostakin asiasta - hänen itsetuntonsa ei vaadi ikuista oikeassaolemista.

Miehillä on nykyään taipumus heittäytyä vaimojensa lapsiksi. "äiti, tuu pyyhkii....!" -asenne on yleinen. Kotona ei oteta mitään vastuuta mistään, ei oma-aloitteisesti tartuta mihinkään. Ja mielipiteitäkään ei vaivauduta miettimään, kas kun nekin on helppo ulkoistaa vaimolle. 

Paitsi että toi ei toimi.

Jos mies ei siivoa niin kuin nainen haluaa: ERO

Jos mies hyväksy naisen sisustusta: ERO

jne.

Tuo on nähty niin monta kertaa. Naiset on kyvyttömiä tekemään kompromisseja

Vierailija
75/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen: meidän kolmihenkisessä perheessä (isä, äiti, tytär) on jo kauan tehty niin, että ostetaan verhot, matot ja huonekalut kaikki yhdessä ja valitaan se, joka riittävästi miellyttää kaikkia. Kaikki sanovat selkeästi mielipiteensä ja aina löytyy joku kaikkien mielestä hyvä valinta ja näin shoppailu on ainakin mun mielestä tosi kivaa ja kotikin on ihana.

t. se äiti

Vierailija
76/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on siis pakko myöntää, että en ymmärrä yhtään mitä tuo Dunderfelt tarkoittaa sillä, että keskustellaan liikaa, tai mikä on tämä ilmiö mikä nyt tuhoaa parisuhteita. Ja miten siihen liittyy se, etteivät miehet uskalla olla eri mieltä? Samaa mieltä olen kyllä siitä, ettei kukaan, nainen tai mies, halua parisuhteeseen tahdotonta perävaunua.

Minä olen voimakastahtoinen nainen, jolla on perusteltuja mielipiteitä, ja uskallan esittää ne. Uskallan myös johtaa. Vedän puoleeni näitä tahdottomia perävaunuja. Tietyntyyppisiä alistumiseen taipuvaisia miehiä kiehtoo voimakastahtoiset suunnannäyttäjänaiset. Se ei siis ole parisuhteen aikana syntyvä kuvio, vaan liittyy jo parinvalintaan. Johtamista kaipaava mies kiinnostuu johtajanaisesta. Mutta johtajanainen ei osaa arvostaa tuollaista miestä, vaan turhautuu siihen, että mies on kuin tahdoton perävaunu.

Vai johtusko se siitä, että sinä et pysty tasa-arvoiseen 50-50 parisuhteeseen? Sulla on niin vahva henkisen väkivallan käyttö, että miehet eivät halua sinua alkaa vastustamaan vaan myötäilevät.

Jotkut ovat toki ihan puhtaasti kontroilloivia ja manipuloivia parisuhteissaan, mutta täytyy huomioida että ihmisissä on kyllä ihan sukupuolesta riippumatta myös voimakastahtoisempia, tarmokkaampia ja aikaansaavampia yksilöitä. Tällaisille ei luonnollisesti sovi kumppani, joka on hyvin sovitteleva, jahkaileva tai jopa hitaasti lämpenevä. Tuollaisten luonteiden yhteensovittaminen vaatii molemmilta aika kohtuutonta panostamista, ja se epäsuhta käy lopulta raskaaksi molemmille. Voimakastahtoinen tarvitsee suhteeseen toisen samanlaisen, koska ei ymmärrä miksi lopulta joutuu tekemään kaiken toisen puolesta. Se sovittelevampi taas ymmärrä miksi hänen verkkaisuutensa tai jopa välinpitämättömyytensä joissain asioissa on niin raskasta sen toisen mielestä.

Toki on, mutta jossei heillä olisi samanlaista kumppania, niin parisuhde tuskin pysyisi tasa-arvoisena. Eli et pysty tasa-arvoiseen parisuhteeseen ymmärtämättömyytesi ja luonteesi vuoksi.

Vierailija
77/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt miehet ihmeessä näyttäkö toisille sellaista esimerkkiä, että onnettomassa suhteessa pitää vain kääntää kylkeä ja jatkaa väkisin. EROTKAA, etsikää arvostusta ja pitäkää päänne. Näin minä haluaisin veljeni, isäni, miespuolisten ystäviäni ja mahdollisesti tulevien poikienikin tekevän. Ihan yhtälainen oikeus teillä on tasa-arvoiseen suhteeseen kuin naisillakin.

Vierailija
78/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimies kirjoitti:

Kuten täälläkin näkyy miten naisten pitää saaada viimeiset sanat... ja vielä ihmettelee miksi mies ei hae päätösvaltaa.

Vaimoni ei anna muuttaa mitään. Jos ostan verhot kysymättä häneltä, ne menee roskiin. Jos laitan ruokaa kysymättä häneltä, ruoka jää syömättä.

Kun nyrkki heiluu tai tavarat lentaa sitten vasta asia valkenee omalle akalle.

Mies on mies kun käyttää voimaa koska on vahvempi. Kun sitä ei enää salli nykyään, turhaan odottaa että mies voi muilla tavalla saada mitä haluaa.

Naiset saa aina viimeiset sanat kunnes nyrkit osuu.

Minun mieheni ei katselisi hetkeäkään tuollaista käytöstä. Eikä kuuntelisi nalkuttamista. Eikä ikinä turvautuisi väkivaltaan.

Vierailija
79/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Quuhyty2 kirjoitti:

En ymmärrä. Miten se, että toinen omin päin vaihtaa verhon toiseen, tarkoittaa sitä, että sitä ei voisi vaihtaa takaisin? Eihän tuo ole mitään päätäntävaltaa vaan v*ttuilua ja marttyyriksi heittäytymistä. Tavalliset ihmiset puhuvat asioista. "Miksi vaihdoit se suihkuverhon?", "koska en tykännyt siitä toisesta", "ai, minä tykkäsin, ja siinä oli paremmat väritkin", "no vaihda se sitten takaisin, mutta laitetaan sitten toinenkin välillä", "okei".

Koska tollanen käyttäytyminen oei kuulu tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

Vierailija
80/1120 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valta on sillä, kuka sen ottaa. Miehet voivat hetkessä ottaa osansa vallasta naisilta, JOS NIIN HALUAVAT. 

Tämä! Uussovinisteilla on vaan joku kumma käsitys, ettei kunnioitusta tarvitse mitenkään ansaita, vaan naisten pitäisi luonnostaan alistua miehille vain siksi että munat. Kyllä monia miehiä katsotaankin ylöspäin - jos valittajaa itseään ei katsota, niin yleensä siihen on ihan hyvä syy.

Jännää miten muutamassa viestissä naisten tyranisointi on keikautettu miesten syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän