Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opin sietämään tämän ikisinkkuuden?

Vierailija
16.05.2017 |

Nyt siis jo useamman vuoden ollut haku päällä, mutta ei vaan löydy suhdetta niin ei löydy. Ikää yli 30-v, joten en taida olla kovin kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla, varsinkin kun hedelmällisyys laskee koko ajan. Viimeksi viime yö meni itkiessä, haluaisin niin kovasti löytää rakkauden ja saada lapsen, oman pienen perheen! Olen kokeillut sekä tinderin, että okcupidin että suoli24:n. Olen pari kertaa ihastunut, mutta tunne ei ole ollut molemminpuoleinen. Ja sitten toisaalta olen joutunut antamaan mukaville miehille pakkeja kun ei vaan ole ollut samanlaiset tunteet takaisinpäin. Muutaman hyvän ystävän tosin olen löytänyt, joten ei ole mennyt deittailu täysin hukkaan.

Minun on vaikea päästää siitä haavekuvasta irti, että löytäisin vielä miehen. Melkein kaikilla hyvillä ystävillä on jo lapsia. Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi...

Ja ennen kuin joku ehtii haukkua läskiksi siiderivalaaksi niin painoindeksini on 22 ja laihdutan tällä hetkellä. Ylipainoinen en ole ollut koskaan ja nyt olen pyöreimmilläni mitä olen koko elämäni aikana ollut.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle kun iskee se tarve yrittää edes pariintua ja lataan Tinderin niin palaan onneksi nopeasti maan pinnalle kun katselen siellä olevia naisia ja vastineeksi omaa kuvaani. Kyynistyminen ja itsesäälissä vellominen auttaa myös asiaan.

Seuraavassa elämässä sitten.

Epäiletkö siis olevasi liian ruma suhteeseen? :(

T: Ap

Niin en tiedä, pariin vuoteen ei ole ollut mitään ja monesti Tinderöinnit päätyvät 0-2 matchiin. Kaikki suhteet/säädöt (2kpl) olen saanut netin kautta, eli en varmaan livenä ole kummoinen vaan vaadin sitten pidemmän tutustumisen.

Vierailija
22/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vain hyväksyn sen ettei minua kukaan jaksa katsoa koska olen oikeasti tylsä. Olen mies 29v DI, en juo, en polta enkä syö huumeita. En oikeastaan käy ravintoloissa, en hirveästi tykkää ruuasta. En matkustele koska ei kiinnosta käydä missään ulkomailla. Tykkään olla kotona paljon enkä ole mitenkään menevää sorttia. Tykkään vain lukea, seurata uutisia ja tapahtumia. Olen miettinyt jonkun keräilyharrastuksen aloittamista. Olen joskus kokeillut tapailla naisia mutta yleensä suhteet kaatuu siihen etten jaksa ymmärtää naisten sanattomia viestejä, signaaleja ja energiatasoja. 

Hei varmasti löydät toisen samanlaisen "tylsän" naisen, kun vaan aloitat jonkun sellaisen harrastuksen missä käy muita akateemisesti koulutettuja. Ei me kaikki naisetkaan olla mitään yökerhoissa juoksevia pintaliitäjiä ja raitis mies on monen toiveissa!

Ei mulla oikeastaan ole mitään annettavaa/tarjottavaa naisille. Vietän mielelläni kaiken vapaa-aikani kotona eikä oikeastaan edes kiinnosta mennä minnekään ikinä. Nyt kun tarkemmin ajattelen niin en edes tiedä mitä ihmettä tekisin naisen kanssa. Olen oikeasti tylsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle kun iskee se tarve yrittää edes pariintua ja lataan Tinderin niin palaan onneksi nopeasti maan pinnalle kun katselen siellä olevia naisia ja vastineeksi omaa kuvaani. Kyynistyminen ja itsesäälissä vellominen auttaa myös asiaan.

Niin en tiedä, pariin vuoteen ei ole ollut mitään ja monesti Tinderöinnit päätyvät 0-2 matchiin. Kaikki suhteet/säädöt (2kpl) olen saanut netin kautta, eli en varmaan livenä ole kummoinen vaan vaadin sitten pidemmän tutustumisen.

Hmm. Oletko koskaan pyytänyt ketään luottoystävää tarkistamaan profiiliasi? Monilla miehillä on tinderissä niin "vaatimaton" profiili että itselleni ainakin tulee automaattireaktiona tarve painaa ruksi. Siis jos profiiliin ei ole yhtään panostettu niin tulee sellainen vaikutelma ettei sieltä olla edes tosissaan seuraa etsimässä, enemmänkin vain katselemassa tarjontaa. Eli lyhytkin ytimekäs teksti on parempi kuin ei tekstiä, sen lisäksi edesauttaa jos edes yhdessä kuvassa hymyilee. Moni mies laittaa 6 vakavaa selfietä joissa näyttää lähinnä sarjamurhaajalle...

Vierailija
24/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vain hyväksyn sen ettei minua kukaan jaksa katsoa koska olen oikeasti tylsä. Olen mies 29v DI, en juo, en polta enkä syö huumeita. En oikeastaan käy ravintoloissa, en hirveästi tykkää ruuasta. En matkustele koska ei kiinnosta käydä missään ulkomailla. Tykkään olla kotona paljon enkä ole mitenkään menevää sorttia. Tykkään vain lukea, seurata uutisia ja tapahtumia. Olen miettinyt jonkun keräilyharrastuksen aloittamista. Olen joskus kokeillut tapailla naisia mutta yleensä suhteet kaatuu siihen etten jaksa ymmärtää naisten sanattomia viestejä, signaaleja ja energiatasoja. 

Hei varmasti löydät toisen samanlaisen "tylsän" naisen, kun vaan aloitat jonkun sellaisen harrastuksen missä käy muita akateemisesti koulutettuja. Ei me kaikki naisetkaan olla mitään yökerhoissa juoksevia pintaliitäjiä ja raitis mies on monen toiveissa!

Ei mulla oikeastaan ole mitään annettavaa/tarjottavaa naisille. Vietän mielelläni kaiken vapaa-aikani kotona eikä oikeastaan edes kiinnosta mennä minnekään ikinä. Nyt kun tarkemmin ajattelen niin en edes tiedä mitä ihmettä tekisin naisen kanssa. Olen oikeasti tylsä

Mutta haluatko sinä parisuhteen? Kyllähän naisenkin kanssa voi lukea, seurata uutisia jne. Miehellä tietenkään ei ole niin kiire parisuhteen hankkimisessa jos ei halua vaikkapa lapsia ollenkaan.

Vierailija
25/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras deittipalsta? Onko kokemusta pikadeiteistä, löytyykö sitä kautta mielenkiintoisia ihmisiä?

Vierailija
26/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ongelma, että Tinderissä ei riitä ulkonäkö ja livenä en osaa olla tarpeeksi rento vieraan naisen kanssa ja netissäkin pääsen juttuun vaan reilusti vanhempien naisten kanssa. Seuraavaan elämään jää mullakin pariutuminen.

Vierailija
27/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin, niin kaikista tuskaisimmalle sinkkuus tuntuu kun tulee jotain juhlapyhiä jotka on useimmilla tapana viettää perheen kanssa. Esimerkiksi joulu, juhannus, äitienpäivä jne. En myöskään kehtaa tyrkyttää itseäni kavereiden perheiden seuraan noiden pyhien aikaan, vietän sitten ne kaikki yksin tai jonkun toisen yksinäisen kaverin kanssa. Nyt äitienpäivänä tuntui kyllä tosi pahalle. Tällä hetkellä lapsettomuus tuntuu ehkä vielä pahemmalle kuin parisuhteettomuus. Parisuhteessa on sentään edes potentiaalinen mahdollisuus lapsien hankintaan, vaikka jompi kumpi tai molemmat voivatkin olla lapsettomia. Silti sekin koettelemus käydään yhdessä. Ja mahdollinen adoptioprosessi.

Vierailija
28/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ongelma, että Tinderissä ei riitä ulkonäkö ja livenä en osaa olla tarpeeksi rento vieraan naisen kanssa ja netissäkin pääsen juttuun vaan reilusti vanhempien naisten kanssa. Seuraavaan elämään jää mullakin pariutuminen.

Mitä erilaisia deittisovelluksia olet tinderin lisäksi käyttänyt? Millaisia kuvia olet laittanut tinderiin? Oletko pyytänyt kenenkään luotettavan ystävän vinkkejä profiilin tekoon? Oletko kertonut rehellisesti naisille että olet hieman jäässä kun näkee ensimmäistä kertaa?

Vierailija
29/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä erilaisia deittisovelluksia olet tinderin lisäksi käyttänyt? Millaisia kuvia olet laittanut tinderiin? Oletko pyytänyt kenenkään luotettavan ystävän vinkkejä profiilin tekoon? Oletko kertonut rehellisesti naisille että olet hieman jäässä kun näkee ensimmäistä kertaa?

Olen käyttänyt aika monta esim. suomi24, happypancake ja badoo. Kuvia jostain juhlista, missä olen urheilemassa ja joku lomakuvakin on voinut olla. Ei ryhmäkuvia vaan sellaisia missä olen yksin. Ei kännäyskuvia tai paidatta pullisteluita. On mun yksi naiskaveri sen joskus tsekannut ja ehdottanut jotain muutoksia. Oon sanonut, mutta tosi harvoin pääsee treffeille asti.

Vierailija
30/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivosi haisee tänne asti.

Vaikutatpa mukavalle henkilölle viestisi perusteella...

Vierailija
31/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt aika monta esim. suomi24, happypancake ja badoo. Kuvia jostain juhlista, missä olen urheilemassa ja joku lomakuvakin on voinut olla. Ei ryhmäkuvia vaan sellaisia missä olen yksin. Ei kännäyskuvia tai paidatta pullisteluita. On mun yksi naiskaveri sen joskus tsekannut ja ehdottanut jotain muutoksia. Oon sanonut, mutta tosi harvoin pääsee treffeille asti.

Hmm, mystiselle kuulostaa. Sinuna varmasti jatkaisin vaan etsintää, ellei se sitten kohtuuttomasti turhauta ja väsytä. Ymmärrän kyllä senkin puolen varsin hyvin...

Olen kyllä miettinyt mikä ihme on se mystinen tekijiä joka tekee toisista atraktiivisempia kuin toisista. Tunnen paljon mielenkiintoisia älykkäitä kauniita naisia jotka eivät ole parisuhteeseen kelvanneet. Ja eräs hyvä ystäväni, todella mukava, hauska, älykäs mies on sinkku ja tuskailee koko ajan deittiviidakossa. Itse hän ihastuu ilmeisesti helposti mutta vastakaikua ei saa. Ja tämäkin mies on kuitenkin pitkäänkin parisuhteeseen kelvannut, joten mitään totaalisen kummallista hänessä ei voi olla. Onko tämä sitten joku feromonijuttu...

Vierailija
32/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

33/92 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Oletko koskaan pyytänyt ketään luottoystävää tarkistamaan profiiliasi? Monilla miehillä on tinderissä niin "vaatimaton" profiili että itselleni ainakin tulee automaattireaktiona tarve painaa ruksi. Siis jos profiiliin ei ole yhtään panostettu niin tulee sellainen vaikutelma ettei sieltä olla edes tosissaan seuraa etsimässä, enemmänkin vain katselemassa tarjontaa. Eli lyhytkin ytimekäs teksti on parempi kuin ei tekstiä, sen lisäksi edesauttaa jos edes yhdessä kuvassa hymyilee. Moni mies laittaa 6 vakavaa selfietä joissa näyttää lähinnä sarjamurhaajalle...

No todennäköisesti olen tämä sarjamurhaaja :D Tekstiin olen kyllä panostanut.

Lähinnä olen oman tasoista seuraa koittanut saada ja hieman samanlaisilla kuvilla varustetuilta naisilta eli lähinnä selfieitä kotona. En oikeastaan koskaan paina(nut) sydäntä kauniiden naisten kohdalla, lähinnä haen 'tavista'. Myös muuten erilaista elämää kuvien perusteella viettävät naiset jätän tykkäämättä.

Aika lailla olen jo asennoitunut siihen, että jätän seurustelut vähemmälle. En ole seksiäkään harrastanut pariin vuoteen niin kynnys siihenkin kasvaa koko ajan. Lähinnä kaipaan läheisyyttä ja jonkinlaista yhteen kuuluvuuden tunnetta myös se, et tuntis itsensä halutuksi olis ihan mukavaa.

Suurin syy sinkkuuteeni on varmaan kokemuksen puute naisten "iskemisestä", kyynistyminen ja ulkonäkö / status.

Vierailija
34/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras-m kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä olen oman tasoista seuraa koittanut saada ja hieman samanlaisilla kuvilla varustetuilta naisilta eli lähinnä selfieitä kotona. En oikeastaan koskaan paina(nut) sydäntä kauniiden naisten kohdalla, lähinnä haen 'tavista'. Myös muuten erilaista elämää kuvien perusteella viettävät naiset jätän tykkäämättä.

Aika lailla olen jo asennoitunut siihen, että jätän seurustelut vähemmälle. En ole seksiäkään harrastanut pariin vuoteen niin kynnys siihenkin kasvaa koko ajan. Lähinnä kaipaan läheisyyttä ja jonkinlaista yhteen kuuluvuuden tunnetta myös se, et tuntis itsensä halutuksi olis ihan mukavaa.

Suurin syy sinkkuuteeni on varmaan kokemuksen puute naisten "iskemisestä", kyynistyminen ja ulkonäkö / status.

Haha voi ei! :D

Onko mitenkään mahdollista että pyytäisti vaikka jonkun kaverin ottamaan valokuvan jossa hymyilet tai laittaisit vaikkapa jonkun tilannekuvan missä on luonnollisempi ilme?

Ymmärrän kyynistymisen. Minulta myös puuttuu joku luontainen karisma tai kyky olla valovoimainen ja hurmaava. Tunnen monia varsin tavallisennäköisiä naisia joiden ei tarvitse suunnilleen kuin hymyillä ja heittää vähän läppää ja kohta on miehiä kuin kärpäsiä keitossa. En tosin itse tarvitsisi kuin sen yhden miehen. Olen yrittänyt opetella katsomaan enemmän silmiin, hymyilemään enemmän myös tuntemattomille jne. Flirttailun saloihin en ole koskaan päässyt. En minä kuitenkaan ole sosiaalisesti mitenkään täysin toivoton, kun kyllä minulla on hyviä ja pitkäaikaisia ystäviä jne. En vaan osaa sitä mies-nais-juttua. En osaa iskeä enkä hurmata.

Vierailija
35/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa sinkkuuteen vaan jotenkin turtua. Seksittömyyteen tottua. Läheisyydenkaipuu sammua.

Vierailija
36/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras deittipalsta? Onko kokemusta pikadeiteistä, löytyykö sitä kautta mielenkiintoisia ihmisiä?

Tämä minuakin kiinnostaa!

Vierailija
37/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras-m kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha voi ei! :D

Onko mitenkään mahdollista että pyytäisti vaikka jonkun kaverin ottamaan valokuvan jossa hymyilet tai laittaisit vaikkapa jonkun tilannekuvan missä on luonnollisempi ilme?

Ymmärrän kyynistymisen. Minulta myös puuttuu joku luontainen karisma tai kyky olla valovoimainen ja hurmaava. Tunnen monia varsin tavallisennäköisiä naisia joiden ei tarvitse suunnilleen kuin hymyillä ja heittää vähän läppää ja kohta on miehiä kuin kärpäsiä keitossa. En tosin itse tarvitsisi kuin sen yhden miehen. Olen yrittänyt opetella katsomaan enemmän silmiin, hymyilemään enemmän myös tuntemattomille jne. Flirttailun saloihin en ole koskaan päässyt. En minä kuitenkaan ole sosiaalisesti mitenkään täysin toivoton, kun kyllä minulla on hyviä ja pitkäaikaisia ystäviä jne. En vaan osaa sitä mies-nais-juttua. En osaa iskeä enkä hurmata.

Juu en enää harrasta deittiprofiilien tekoa. Ei vaan ulkonäkö riitä siihen. Joillakin se vain on niin ja se pitää hyväksyä, siitä en ole katkera.

Deittailu on kyl joillekin helppoa, ei tarvii kun sormia napsauttaa niin se on siinä. Toisilla sitä karismaa vain on.

Mut ehkä sullekin vielä joku löytyy, onnea etsintään ja hyvää kesää!

t. v-m

Vierailija
38/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tässä keskustelussa on paljon alapeukkuja :O

Haittaako ihmisiä niin paljon muiden sinkkuus vai sinkkujen pohdinnat ylipäätään? Monet seurustelevat tuntuvat kokonaan unohtavan millaista oli olla sinkku ja yksin.

Vierailija
39/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella tutulta. Itsekin olen aina kotona ja ehkä kerran vuodessa näen vanhoja kavereita, joita en varsinaisesti enää edes tunne. Tavallaan haluaisin parisuhteen, mutta koen myös olevani tosi tylsä ihminen. Kaiken lisäksi en osaa puhua uusien ihmisten kanssa, ja tutustuminen vie niin paljon aikaa ettei kukaan varmaan jaksa...No, elämä on loppujen lopuksi sen verran lyhyt, että kai sen voi yksinkin viettää.

N24

Vierailija
40/92 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan aika tyypillinen naiseton mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi