Miten opin sietämään tämän ikisinkkuuden?
Nyt siis jo useamman vuoden ollut haku päällä, mutta ei vaan löydy suhdetta niin ei löydy. Ikää yli 30-v, joten en taida olla kovin kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla, varsinkin kun hedelmällisyys laskee koko ajan. Viimeksi viime yö meni itkiessä, haluaisin niin kovasti löytää rakkauden ja saada lapsen, oman pienen perheen! Olen kokeillut sekä tinderin, että okcupidin että suoli24:n. Olen pari kertaa ihastunut, mutta tunne ei ole ollut molemminpuoleinen. Ja sitten toisaalta olen joutunut antamaan mukaville miehille pakkeja kun ei vaan ole ollut samanlaiset tunteet takaisinpäin. Muutaman hyvän ystävän tosin olen löytänyt, joten ei ole mennyt deittailu täysin hukkaan.
Minun on vaikea päästää siitä haavekuvasta irti, että löytäisin vielä miehen. Melkein kaikilla hyvillä ystävillä on jo lapsia. Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi...
Ja ennen kuin joku ehtii haukkua läskiksi siiderivalaaksi niin painoindeksini on 22 ja laihdutan tällä hetkellä. Ylipainoinen en ole ollut koskaan ja nyt olen pyöreimmilläni mitä olen koko elämäni aikana ollut.
Kommentit (92)
En osaa sanoa, mutta ainakin miehenä nettideitti on aivan onneton paikka, kun siellä on 2-3 kertaa enemmän miehiä, mitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Luonne? Sä olet epätoivoinen ja se karkottaa miehet.
Mun mielestä liikaa syytetään "epätoivoisuutta".
Jos mietitään että nainen tai mies näyttää hyvältä niin ei hänen "epätoivoisuus" karkottaisi ketään.
Jatka yrittämistä. Oikean löytäminen ei ole helppoa. Vaihtoehtoisesti laske toiveitasi miehen ja suhteen suhteen, mutta tätä en kuitenkaan itse suosittelisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole epätoivoinen. Mutta monille miehille tuntuu olevan ongelma kun haluan tutustua hitaasti ja rauhassa... Pitäisi olla heti ensimmäisillä treffeillä suunnilleen valmis paneskelemaan. Olen hieman varautunut ja introvertti.
T: Ap
Itselle kun iskee se tarve yrittää edes pariintua ja lataan Tinderin niin palaan onneksi nopeasti maan pinnalle kun katselen siellä olevia naisia ja vastineeksi omaa kuvaani. Kyynistyminen ja itsesäälissä vellominen auttaa myös asiaan.
Seuraavassa elämässä sitten.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta ainakin miehenä nettideitti on aivan onneton paikka, kun siellä on 2-3 kertaa enemmän miehiä, mitä naisia.
On se naisellekin, samanhenkistä seuraa on hyvin vaikea löytää. Pahin oli tosiaan tuo Suoli24, siellä tuli privana niin paljon törkyä ettei mitään rajaa... Siis kaikkea mahdollista sarjaviesteistä seksifantasioiden lähettelyyn ja seksinostamisyrityksiin. Tinder on ollut kokeilemistani sovelluksista paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä liikaa syytetään "epätoivoisuutta".
Jos mietitään että nainen tai mies näyttää hyvältä niin ei hänen "epätoivoisuus" karkottaisi ketään.
Niinpä.
Ja mielestäni en ole mitenkään epätoivoinen vaikka sinkkuuteni onkin hyvin raastavaa minulle, en koskaan ajatellut että elämäni menisi näin, että joutuisin vielä tässäkin iässä olemaan yksin. Epätoivoinen parisuhdemarkkinoilla ainakin minulle näyttäytyy siten että monet miehet ovat aivan yli-innokkaita, minua ainakaan ei kiinnosta mies joka olisi valmis heti kanssani vaikka mihin vaikkemme vielä edes tunne. Minä myös olen mielummin yksin kuin paskassa suhteessa. Vain rakastuminen saa minut ryhtymään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jatka yrittämistä. Oikean löytäminen ei ole helppoa. Vaihtoehtoisesti laske toiveitasi miehen ja suhteen suhteen, mutta tätä en kuitenkaan itse suosittelisi.
En tiedä jaksanko enää jatkaa yrittämistä. Jatkuva treffailu on sosiaalisesti ja taloudellisestikin kuluttavaa, puhumattakaan siitä kaikesta ajanmenosta.
Kriteerejä en ole valmis laskemaan. Miten voisin ikinä haluta miestä jos meidän välillämme ei ole mitään kipinää ja kemiaa? Miten voisin olla suhteessa miehen kanssa jota en rakasta? Kun on saanut aiemmin elämässään tosissaan rakastua ja toisesta hullaantua, niin vähempään on vaikea tyytyä. En itsekään haluaisi että kanssani oleva mies ei olisi rakastunut minuun.
Ikisinkkuus täälläkin edessä. En usko että tulen ikinä rakastumaan kenenkään yhtä voimakkaasti kuin Kurtsuun. ♥
Itse vain hyväksyn sen ettei minua kukaan jaksa katsoa koska olen oikeasti tylsä. Olen mies 29v DI, en juo, en polta enkä syö huumeita. En oikeastaan käy ravintoloissa, en hirveästi tykkää ruuasta. En matkustele koska ei kiinnosta käydä missään ulkomailla. Tykkään olla kotona paljon enkä ole mitenkään menevää sorttia. Tykkään vain lukea, seurata uutisia ja tapahtumia. Olen miettinyt jonkun keräilyharrastuksen aloittamista. Olen joskus kokeillut tapailla naisia mutta yleensä suhteet kaatuu siihen etten jaksa ymmärtää naisten sanattomia viestejä, signaaleja ja energiatasoja.
Vierailija kirjoitti:
Itselle kun iskee se tarve yrittää edes pariintua ja lataan Tinderin niin palaan onneksi nopeasti maan pinnalle kun katselen siellä olevia naisia ja vastineeksi omaa kuvaani. Kyynistyminen ja itsesäälissä vellominen auttaa myös asiaan.
Seuraavassa elämässä sitten.
Epäiletkö siis olevasi liian ruma suhteeseen? :(
Olen\olin samassa tilanteessa.Päätin hankkia lapsen yksin,suhde tulee jos on tullakseen.Lapsi avasi aivan uuden maailman,muutti arvoja ja ihmisiin tutustuminen on nykyisin helpompaa.Kriteerejä en laske,mutta jotenkin toiveekkaammalta näyttää tuokin
Vierailija kirjoitti:
suoli24
Juuri se. Suoli.
Haha! Itse olet soppasi keittänyt. Varmasti Tinderin käyttäminen jo itsessään ajaa monta hyvää miestä pois jos sen käyttö heidän tietoonsa tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse vain hyväksyn sen ettei minua kukaan jaksa katsoa koska olen oikeasti tylsä. Olen mies 29v DI, en juo, en polta enkä syö huumeita. En oikeastaan käy ravintoloissa, en hirveästi tykkää ruuasta. En matkustele koska ei kiinnosta käydä missään ulkomailla. Tykkään olla kotona paljon enkä ole mitenkään menevää sorttia. Tykkään vain lukea, seurata uutisia ja tapahtumia. Olen miettinyt jonkun keräilyharrastuksen aloittamista. Olen joskus kokeillut tapailla naisia mutta yleensä suhteet kaatuu siihen etten jaksa ymmärtää naisten sanattomia viestejä, signaaleja ja energiatasoja.
Hei varmasti löydät toisen samanlaisen "tylsän" naisen, kun vaan aloitat jonkun sellaisen harrastuksen missä käy muita akateemisesti koulutettuja. Ei me kaikki naisetkaan olla mitään yökerhoissa juoksevia pintaliitäjiä ja raitis mies on monen toiveissa!
Vierailija kirjoitti:
Olen\olin samassa tilanteessa.Päätin hankkia lapsen yksin,suhde tulee jos on tullakseen.Lapsi avasi aivan uuden maailman,muutti arvoja ja ihmisiin tutustuminen on nykyisin helpompaa.Kriteerejä en laske,mutta jotenkin toiveekkaammalta näyttää tuokin
Oho, vau! Minkä ikäinen olit saadessasi lapsen? Kävitkö hedelmöityshoidoissa vai onko lapsi saanut jotenkin muuten alkunsa (muumimukimenetelmä, yhdenillanjuttu)? Tulitko raskaaksi nopeasti? Olen aivan vakavissani miettinyt tätäkin vaihtoehtoa, mutta sitä ennen pitäisi saada vakituinen työpaikka. Helpompaa olisi hankkia lapsi epävarmassakin työtilanteessa kun olisi kahden ihmisen palkkatulot...
Vierailija kirjoitti:
Haha! Itse olet soppasi keittänyt. Varmasti Tinderin käyttäminen jo itsessään ajaa monta hyvää miestä pois jos sen käyttö heidän tietoonsa tulisi.
Kuule kyllä siellä tinderissä on niitä miehiäkin, ei vain meitä naisia. Ja minun kannaltani tinder on ollut juuri paras väline, koska on pitänyt olla molemminpuoleinen kiinnostus jotta on voinut aloittaa keskustelun toisen kanssa. Ei ole tarvinnut lukea törkyviestejä.