Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ahdistaa olla viehättävä ulkonäöltään? Tuntuu, että en saa rauhaa ollenkaan..

Vierailija
16.05.2017 |

En edes itse pidä itseäni mitenkään erityisenä. Mutta kaikki sukulaiset ja kaverit sanovat, että olen todella söpö ja hyvännäköinen..

Olen samalla myös ujo ja jännitän uusia ihmissuhteita ja luonnollisesti eniten suhteita joissa on ihastusta/ kiinnostusta.

Varmaan erikoista, että joku valittaa tästäkin, mutta olen huomannut, että melkeinpä missä vaan alkaa joku vastakaista sukupuolta oleva vilkuilla minua ja jatkuvasti sekä tulee myös iskemisyrityksiä yms...

Tämä on siis ihan oikeasti ahdistavaa, kun tuntuu, että lähes kaikissa tuttavuuksia (siis vastakkaisen sukupuolen kanssa) alkaa vaikuttamaan siltä, että tämä toinen on kiinnostunut..

Ahdistavaa haluaisin vain olla rauhassa enkä edes juuri kaipaa parisuhdetta..

Olen tarkoituksella alkanut jättämään välillä hiuksia pesemättä ja näyttämään hieman, epäsiistimmältä... no joo oon saannu rauhaa vähän enemmän...
Onko ketään joka ymmärtäisi minua?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kauniina naisena välillä harmittaa, kun miehet eivät käyttäydy niinkuin kuvailette. Minulla on hyvä kroppa, kauniit kasvot ja hiukset mutta koskaan ei tapahdu mitään. En kyllä kiinnitä paljon huomiota muihin kun kävelen, että ehkä joku katsoo. Baarissakaan kukaan ei kunnolla yritä iskeä. Juttelevat vaan kohteliaasti.

Rumasti sanottuna, tulee mieleen tietyn tyyppinen naistyyppi joka saa tätä huomiota osakseen. Semmoinen luonnoton ja yliehostettu tyyppi.

Mutta en usko että Suomessa on noin iso ongelma kenelläkään. Tai sitten koette tavalliset katseet vaan heti ihailuksi. Ei ketään kiinnosta ohi menevät tuntemattomat ihmiset niin paljon.

Vierailija
122/122 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omahyväisiä kirjoituksia täällä. Melkein naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla