Muita joita ahdistaa olla viehättävä ulkonäöltään? Tuntuu, että en saa rauhaa ollenkaan..
En edes itse pidä itseäni mitenkään erityisenä. Mutta kaikki sukulaiset ja kaverit sanovat, että olen todella söpö ja hyvännäköinen..
Olen samalla myös ujo ja jännitän uusia ihmissuhteita ja luonnollisesti eniten suhteita joissa on ihastusta/ kiinnostusta.
Varmaan erikoista, että joku valittaa tästäkin, mutta olen huomannut, että melkeinpä missä vaan alkaa joku vastakaista sukupuolta oleva vilkuilla minua ja jatkuvasti sekä tulee myös iskemisyrityksiä yms...
Tämä on siis ihan oikeasti ahdistavaa, kun tuntuu, että lähes kaikissa tuttavuuksia (siis vastakkaisen sukupuolen kanssa) alkaa vaikuttamaan siltä, että tämä toinen on kiinnostunut..
Ahdistavaa haluaisin vain olla rauhassa enkä edes juuri kaipaa parisuhdetta..
Olen tarkoituksella alkanut jättämään välillä hiuksia pesemättä ja näyttämään hieman, epäsiistimmältä... no joo oon saannu rauhaa vähän enemmän...
Onko ketään joka ymmärtäisi minua?
Kommentit (122)
Se on vain elämää. Sinun pitää vain oppia elämään sen kanssa.
Parilla kaverilla sama ongelma. Kasvata luonnetta, niin ne "rumatkin" joutuvat tekemään :)
Helpottaisiko edes vähän ,jos sanoisin sinua tässä nyt vaikkapa yököttäväksi ämmäksi ja tulevaksi tätinaiseksi 'now fishing for compliments' ?
Teen sen tässä nyt ihan sinun parhaaksesi kyllä.
Kaikilla meillä on murheemme, itse olen niin ruma että tiedän eläväni koko elämän yksin. Mutta tsemppiä sulle, yritä jaksaa.
Lopeta meikkaaminen täysin, leikkaa tukka lyhyeksi. Eiköhän noilla pääse alkuun. ;)
Minulla sama. Toisaalta en missään nimessä haluaisi olla näkymätön enkä epäviehättävä, joten ristiriitaista meininkiä on. Ujo kuitenkin olen.
Aika tekee tehtävänsä.
Nuorena tuijotettiin. Jopa busskikuskit peilin kautta ja ihan joka puolella oli joku silmät sirrillään. Se sekä imarteli että häiritsi. Vaikeaa rajanvetoa kumpaa enemmän...
Toisin kuin sinä ihan itsekin pidin itseäni erityisen kauniina. Suuret kauriinsilmät sydämenmuotoissa kasvoissa. Vartalo hokka ja samalla muodokas.
Nyt ei ole ongelmaa, olen 63-vuotias. Joku kasikytvee joskus vilkaisee sillä silmällä :D
Oon aina miettinytkin että onkohan kauniilla ihmisillä juuri tuo ongelma. Siksi en kadehdikaan, varmasti tosi raskasta joutua miettimään tollasia! Ei voi välttämättä esim. luottaa kavereihin ettei heillä ole taka-ajatuksia jne. jos miellytät suurimman osan silmää. :c
Otan osaa! En ole itse kovin kaunis mutta tiedän ainakin sen fiiliksen kun ei voi olla varma onko jollain taka-ajatuksia. D:
Vierailija kirjoitti:
Aika tekee tehtävänsä.
Nuorena tuijotettiin. Jopa busskikuskit peilin kautta ja ihan joka puolella oli joku silmät sirrillään. Se sekä imarteli että häiritsi. Vaikeaa rajanvetoa kumpaa enemmän...
Toisin kuin sinä ihan itsekin pidin itseäni erityisen kauniina. Suuret kauriinsilmät sydämenmuotoissa kasvoissa. Vartalo hokka ja samalla muodokas.
Nyt ei ole ongelmaa, olen 63-vuotias. Joku kasikytvee joskus vilkaisee sillä silmällä :D
Oot ihana! :DD Ei mulla muuta!
Lakkaa tarkkailemasta muita ihmisiä, niin ongelma poistuu. Luultavasti moni katsoo jo ihan siksi, että mitä kuikuilet/vaanit.
En kyllä osaa ollenkaan samaistua tuohon kun ei ole tuollaista ongelmaa ollut. Uskon kyllä että ei ole kivaa olla aina joku kuolattava lihanpala. :(
Just nii 9! Ongelma on se, että miesten kanssa tekemisissä olo on ahdistavaa.
Sillä oli tekemisissämme olemisen syy mikä hyvänsä niin huomaan, että tämä toinen alkaa katsella vähän sillä silmällä ja sen vain huomaa sen eleistä.
Kaikkea ei pysty selittämään, mutta kyllä sen vain näkee.
T. Ap
Älä huoli, aika korjaa tämänkin asian.
Olispa mullakin tollasia ongelmia. T. Ruma nainen ketä ei ole koskaan lähestynyt yksikään mies
Sama ongelma. Olen komea mies ja oikeastaan kaikki naiset elehtivät seurassani sillä tavalla, että eivät oikein keksi miten päin olisivat. Myös katselevat jatkuvasti. No en minä sinällään kyllä naiskavereita edes kaipaa, riittää että on yksi tyttöystävä. En kuitenkaan ota tätä kovin raskaasti, miksi sinä otat? Tunnen olevani oikeastaan vähän onnekas. Iäkkäiden naisten pitkät katseet eivät kyllä hirveästi mairittele kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olispa mullakin tollasia ongelmia. T. Ruma nainen ketä ei ole koskaan lähestynyt yksikään mies
Tuijottelu ei ole lähestymistä.
Olen todella hyvännäköinen nainen. Se on moneen kertaan sanottu ja näen sen itse peilistä.
Ei minua kukaan lähesty, koska luulevat minun olevan kovin nirso deittien suhteen. Olisin mieluummin keskinkertainen ja tutustuisin ihmisiin paremmin.
Ymmärrän. Tunne tulee siitä, että ihastuksen kohde et ole SINÄ vaan ulkomuotosi. Se tuntuu tyhjältä. Ihmiset sivuuttavat sinut ja haluavat kehoasi.
T. Kaunis täti
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Tunne tulee siitä, että ihastuksen kohde et ole SINÄ vaan ulkomuotosi. Se tuntuu tyhjältä. Ihmiset sivuuttavat sinut ja haluavat kehoasi.
T. Kaunis täti
Auttaisiko jos ne haluaisivat päätä myös?
Taitaa ap kuvitella itsestään liikoja!