Kuinka vanha on liian vanha käyttämään hupparia?
Wikipedian mukaan se on nuorten ja nuorten aikuisten vaate, mutta kuka tarkalleen on vielä nuori aikuinen? Onko 35-vuotias nuori aikuinen, keski-ikäinen vai mikä ikänsä puolesta? Onko sen ikäinen liian vanha käyttämään hupparia?
Kommentit (48)
Voi kauheaa, mulla on (neule)huppari nytkin päällä.
täti 63
Hetkinen.. onkohan tää huppari kun tässä ei oo vetoketjua mutta huppu on? Käytän kyllä vetoketjullisiakin. Ihmisillä on hassuja mielikuvia huppareista; ei se aina ole xxxxl-kokoinen ja roikkuva ja musta. Se voi olla esim. ihonmyötäinen ja pinkki. Tai läpinäkyvää meshiä tai mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hupparia voi käyttää kuka vaan, joka mahtuu siihen. Sitten kun et enää löydä huppareita omassa koossasi kannattaa lakata käyttämästä niitä.
Entäs Peter Westerbackan Angry Birds tai muu räikeän kirkas huppari lähes jokaisessa haastattelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja alempien sosiaaliluokkien asu. :)
Meinaat ettei sovi teille viisaille ja kohteliaille korkeastikoulutetuille akateemisille?
Minä olen korkeasti koulutettu akateeminen! Terv. se 7-kymppisenä ensimmäisen hupparinsa ostanut
Mulla on tyylitajua jos niin haluan, omistan 4 eri pukua, töissä olisi suotavaa pitää kauluspaitaa mutta arvaa ap mitä, käytän hupparia koska mä voin, ja se on mukava päällä.
Omituista että moni viittaa hupparin yhteydessä hoikkuuteen tai laihuuteen???? Kyllä se huppari lämmittää läskipalleroa ihan yhtä lailla :)
Mua ihmetyttää oikeasti, miten niin harva osaa ottaa tällaisen aloituksen huumorilla, niin kuin se on oletettavasti tarkoitettu otettavaksi.
Olen 50-vuotias ja ylläni on parhaillaan huppari. Ehkä se on liian "nuori" sitten kun ei enää saa itse puettua ylleen eikä pois.