Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha on liian vanha käyttämään hupparia?

35-vuotias
15.05.2017 |

Wikipedian mukaan se on nuorten ja nuorten aikuisten vaate, mutta kuka tarkalleen on vielä nuori aikuinen? Onko 35-vuotias nuori aikuinen, keski-ikäinen vai mikä ikänsä puolesta? Onko sen ikäinen liian vanha käyttämään hupparia?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mies saa käyttää hupparia noin 32-vuotiaaksi.

Nainen ei koskaan.

Vierailija
22/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hupparia arkena oikeastaan aina. Siis kevät -syksy aikana. Kai nyt jokainen tajuaa että ei juhliin mennä hupparissa minkään ikäisenä.

N49v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa sanotaan, että hupparia ei saa käyttää enää yli 34-vuotiaana. Etkö ole nähnyt kauppojen vaateosastoilla olevia isoja kylttejä, joissa lukee, että "Aikuisille ihmisille ei myydä hupparia"?

Vierailija
24/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huppari on kiva ja lämmin vaate. Pidän sitä usein kotona ja ulkona sekä lasten harrastuksissa. Oikeastaan aina paitsi en töissä missä hame/housut ja kauluspaita/neule linja enkä juhlissa. Kesällä pidän ohutta tai hihatonta mallia mutta huppu pitää olla.

Vierailija
25/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole iästä vaan tilanteesta. Hupparia ei laiteta hautajaisiin eikä työhaastatteluun. Vapaapäivänä kaupungilla se sopii kaikille.

Vierailija
26/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
27/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole iästä vaan tilanteesta. Hupparia ei laiteta hautajaisiin eikä työhaastatteluun. Vapaapäivänä kaupungilla se sopii kaikille.

Jos haluaa leimautua sivistymättömäksi juntiksi.

Vierailija
28/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi käyttää minkäikäinen tahansa.

Urheillessa sopii kaikille.

Minusta esteettisesti sopii paremmin nuorille kuin keski-ikäisille. Ainakin sellain jossa suurilla kirjaimilla lukee jotakin näyttää ryppyisellä hassulta.Tietenkin silläkin on merkitystä millaisen hupparin laittaa päälleen. Mutta emme ole täällä toisten silmää miellyttämässä.

Vierailija
29/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä :-D Kaikkea sitä oppii, kun lukee vauvapalstaa!

Kyllä, todellakin käytän huppareita, töissä, kotona, harrastuksissa. Mukavan rentoa. Olen nainen, ikää 31 v. Myös isoisäni 91 v. käyttää hupparia, ehkä pitäisi kertoa hänelle, ettei se ole enää soveliasta!

Mutta ihanaa olla maalla, täällä saa olla just niin juntti ku haluaa, ilman että saa arvostelua osakseen ;-)

Vierailija
30/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset käyttää hupparia rikosoikeudenkäynneissä. Lähde, wikipedia.

Vierailija
31/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä siihen kyselyyn että, mikä on seksikäs vaatetus miehillä?

Kun kysytään seksikkyyttä niin huppari ei ole sitä kuon lenkkipolulla ja nyrkkeilysalilla, minusta. Kelpo, mukava vaate silti.

Ei kannata täällä ottaa jokaisen yksittäisiä mielipiteitä koko sukupuolta koskevina. Jokainen kertoo omista mieltymyksistään jotka voivat erota paljonkin jonkun toisen mieltymyksistä.

Täällä on vaikea saada mitään yleispätevää naisten tai miesten mielipidettä.

Vierailija
32/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja alempien sosiaaliluokkien asu. :)

Meinaat ettei sovi teille viisaille ja kohteliaille korkeastikoulutetuille akateemisille?

Vierailija
33/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52-vuotias äitini käyttää hupparia.

Oon saman ikäinen ja käytän tosiaan päivittäin ulkoillessa vähänkin viileämmällä - suojaa niskan ja korvaa pipon. Ja käytän myös farkkuja, ja kesäisin shortsihameita vaikka kai nekin on tämän ikäiseltä kiellettyjä.

Vierailija
34/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on 70 ja käyttää huppareita. On pieni ja laiha, pitää puuvillasta ja vetoketjuista (ei käsien nostoa pään päälle).

Vierailija
35/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v eteenpäin näyttää jo naurettavalta.

Vierailija
36/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 35 ja käytän hupparia, jonka ostin yli 10 vuotta sitten. Oon varmaan tosi irvokas. :-D Mua kyllä kai luullaan nuoremmaksi.

Täytin alkuvuonna 60 ja käytän edelleen yli 10 vuotta sitten ostamaani Puman hupparia. Olen tosin laihtunut noista vuosista, mutta väliäkös sillä. On mukavan väljä päällä, ei kiristä eikä purista mistään.

Vierailija
37/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mene huppari esim. jumppa- tai kotivaatteena minkä ikäisellä tahansa.

Riippuu ihan ihmisen tyylistä, itse voisin pitää siistiä hupparia kaupungilla ja olen 38.

Lähinnä ei sovi jos vaaditaan ns. siistimpää pukeutumista esim. töissä.

Vierailija
39/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa leimautua sivistymättömäksi juntiksi.

Tai jos ei ole kiinnostunut siitä, miksi leimautuu. Esimerkiksi kun ei itsellä ole tapana leimata ketään miksikään pukeutumisen perusteella, ei ihan helposti tule mieleen, että muut leimaisivat.

Vierailija
40/48 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja käytän säännöllisesti hupparia, myös töissä (toimistotyö, ei asiakkaita paikalla). Katson kylläkin että huppari on siisti ja hyvin istuva, lököhuppareita käytän vain kotona. Eipä ole koskaan tullut mieleenikään että huppari olisi jotenkin irvokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme