Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha on liian vanha käyttämään hupparia?

35-vuotias
15.05.2017 |

Wikipedian mukaan se on nuorten ja nuorten aikuisten vaate, mutta kuka tarkalleen on vielä nuori aikuinen? Onko 35-vuotias nuori aikuinen, keski-ikäinen vai mikä ikänsä puolesta? Onko sen ikäinen liian vanha käyttämään hupparia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hupparia voi käyttää kuka vaan, joka mahtuu siihen. Sitten kun et enää löydä huppareita omassa koossasi kannattaa lakata käyttämästä niitä.

Vierailija
2/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että huppari on jokaisella yli 20- vuotiaalla irvokas vaate. Ihan kuten lippalakkikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

52-vuotias äitini käyttää hupparia.

Vierailija
4/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan. Onko ap joku autisti? :D

Vierailija
5/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 15 vuotias on vielä rajalla. Sitä vanhemmalle ei oikein sovi.

Vierailija
6/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat ovat muuttuneet. Isoisän aikaan lapsetkin käyttivät sarkahousuja. Kannattaa tietysti pukeutua enemmän tilanteen kuin iän mukaan. Huppari ei sovi teinille hautajaisiin eikä puku eläkeläiselle lenkkipolulle.

Vierailija
7/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, minä ostin ensimmäisen hupparini viime vuonna ollessani 70-vuotias. Kukas mua kieltää? En ole ylipainoinen - miksi en voisi käyttää farkkuja ja hupparia rentona vapaa-ajan asuna?

Vierailija
8/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa 62v käyttää merillä ja saaressa.

Vierailija
9/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+100 vuotta tai senkin jälkeen on ok, jos vielä  saat kädet ylös, että kykenet hupparin pukemaan.

Vierailija
10/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35 ja käytän hupparia, jonka ostin yli 10 vuotta sitten. Oon varmaan tosi irvokas. :-D Mua kyllä kai luullaan nuoremmaksi.

Vierailija
11/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin, että huppari on jokaisella yli 20- vuotiaalla irvokas vaate. Ihan kuten lippalakkikin.

Ei näitä voi verrata.

Vierailija
12/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen jolla oli vaaleansinisen kauluspaidan päällä huppari. Se oli melko irvokas näky. Ikää en pystynyt arvioimaan

Vierailija
13/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä voi verrata.

Totta. Lippalakki on ajatonta sotilaspukeutumista, huppari ehkä ajatonta pikkuhiljaa mutta ei sentään sotilaspukeutumista.

Vierailija
14/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppareita on moneen lähtöön, myös tyylikkäitä. Ei kaikki ole sellasia 90-luvun collegehuppareita.

Vierailija
15/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäisten kannattaa olla kyselemättä täällä ihan hulluja?

Vierailija
16/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukäytössä/koti vaatteena mulla

T:36-vuotias nainen

Vierailija
17/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kuse ole iästä, vaan tilanteesta.

75-vuotias voi hyvin käyttää hupparia kotona vapaa-ajalla. Samoin nelikymppinen toimitusjohtaja tai myyntimies. Kumpikaan ei voi pitää hupparia juhlissa eikä töissä. Nelikymppinen koodari tai toimistosihteeri tai bussikuski taas voi pitää hupparia töissäkin, mutta ei juhlissa. Parikymppiset eivät yleensä ole töissä, joissa ei voisi pitää hupparia, ja oman ikäpolvensa juhliinkin voivat sellaisen laittaa, mutta ei ehkä kuitenkaan mummon hautajaisiin. Nelivuotias voidaan pukea siistiin tummasävyiseen huppariin hautajaisiinkin.

Vierailija
18/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla tai lenkillä hupparia voi aina käyttää. Muuten sopii parhaiten lapsille ja teineille.

Vierailija
19/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pistänyt hupparia päälle sitten lastentarhaiän, enkä pistä. Lasten ja alempien sosiaaliluokkien asu. :)

Vierailija
20/48 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän huppareita. Olen 68 vuotias nainen. Miksi en käyttäisi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi