No mikä on sitten se naisten kamalin kesävaate?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hemmetin lyhyet shortsit, joista roikkuu naisen löysät pakarat näkyvillä. Nuo sopii ainoastaan naisille, joilla on todella kiinteät, pienet, pyöreät ja selluliitittömät pakarat. Eli eivät sovi juuri kenellekään ja heillekin, joille nuo sopivat, niin kyseessä ei todellakaan ole mikään tyylikkäin asuvalinta.
Samaa mieltä!
Hyvä, että laitoin tämän varmistusviestin säilyttämään viestini, koska poistobotti ei ymmärrä lukea lainauksissa olevia viestejä. Tärkeää tuoda tällaista totuutta ilmi sensuurista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin kauhea viha lyhyitä shortseja kohtaan? Onkos täällä vain vanhoja sellun runtelemia tätejä, jotka katkeruuksissaan toivovat että kaikki nuoret ja timmit naiset peittäisivät kauneutensa, kun sitä ei enää itsellä ole jäljellä (tai koskaan ollutkaan)? Eikös tuollainen ole vähän kuin pikkulapsilla - jos mä en saa namia niin kukaan muukaan ei saa?
Mun mielestä lyhyet farkkushortsit ovat hoikalla ja nätillä naisella oikein kivan näköiset ja seksikkäät. Melkein minkä tahansa vaatekappaleen voi pukea huonosti, joten hieman hölmöä inhota farkkushortseja vain siksi että joku pullukka ahtautuu niihin, pukee päälle pienen topin ja kulahtaneet rintsikat. Suorat housutkin näyttävät rumilta tuollaisen ihmisen päällä ja tuollaisella kombolla.
Omaan silmääni kesäpukeutumisessa joka ikinen vuosi järkyttävintä on se, että se todella tuo esiin huonosti istuvat, laaduttomat tai loppuun käytetyt alusvaatteet naisilla. Ohuet/vaaleat kesävaatteet (joissa ei ole mitään vikaa) paljastavat heti huonot alusvaatteet. Valtaosa naisista ei osaa valita oikean kokoisia rintaliivejä, vaan rinnat retkottavat tai pursuavat ihan miten sattuu. Sama pätee alushousuihin.
Siksi ehdottaisinkin nyt ihan jokaiselle naiselle, että ennen kuin lähtee suurelle kesävaateshoppauskierrokselle, käy ihan aluksi hyvässä alusvaateliikkeessä ammattilaisen kanssa valistemassa itselle sopivat liivit ja alushousut. Sen jälkeen kotona sovittaa kaikki jo olemassa olevat kesävaatteet läpi. Kas kumma kun vahoista löytyy kappaleita jotka näyttää ja tuntuu hyviltä! Vaikka sen jälkeen rahaa ei jää kuin yhteen tai kahteen uuteen kesämekkoon, niin voin vakuuttaa että olet loppujen lopuiksi hyvin tyytyväinen oloosi!
Hyvää kesää kaikille! :D
Ei minulla miehenä ole mitään sitä vastaan, mutta ikävä kyllä noita käyttävät ovat erittäin harvoin sen näköisiä, että tuollaiset housut kannattaisi jalkaansa vetää. Roikkuva pakara ei ole mikään kaunis näky.
Joku teilas crop-topit kokonaan. Mites jos sen yhdistää näin, onko silti ihan kamala? Ei sillä, että kenenkään mielipide mun pukeutumiseen vaikuttais, ihmettelen vaan tollasta täystyrmäystä.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/15/45/b0/1545b0765b16c34…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5f/46/9e/5f469e5f622eab3…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d4/40/e7/d440e7c87370828…
Mun valintani kesän kamalimmaksi vaatteeksi on myöskin ehdottomasti "ne shortsit", siis niin lyhyet shortsit, että pyllynposket pilkottaa lahkeesta. Muutoin shortsit on oikein hyvät ja näyttää kivalle jos sopii kantajalleen, mutta jos pylly viipottaa lahkeesta kyseessä ei edes ole enää housut.
Mun mielestä sellaisiin pukeutuneelta puuttuu tyylitaju, itsekunnioitus ja vähän kyllä hyvät käytöstavatkin...vois meinaan ottaa muutkin huomioon, kaikki kun ei oikeesti haluu nähä niitä sun paljaita pyllynposkia XD Mä en oikeasti vaan ymmärrä miksi kukaan haluaa käyttää semmoisia vapaehtoisesti.
Joo tietty saa sitä huomiota, mut millasilta ihmisiltä?! Ja siis oikeestiko haluat sellaista huomiota?
Yllättäen moni mieskin on sanonut saman suuntaista, vaikka sitten heillä tiedossa aina se joku pervo kaveri tai vanhempi mies, jolle tämäkin ilmiö on tyyliin kesän "kohokohta"(...ehkä kirjaimellisetikin )
Eräs mies muuten kiteytti asian mielestäni aika hyvin, jotenkin tähän tapaan: Jos hänen edessään kävelisi kaksi hyväpyllyistä naista joista toisella tavalliset ja toisella nämä lyhyempilahkeiset shortsit ja jos näiden kesken pitäisi valita kumman kanssa menisi tekemään tuttavuutta, niin kuulemma sen tavallisiin shortseihin pukeutuneen valitsisi :) Perusteluina mm. että ilmeisesti fiksumpi, ei niin tyrkky ja huono itsetunto, jota tarvis pönkittää kalastelemalla joidenkin pervojen huomiota. Ja että näyttää paremmalta ja seksikkäämmältä ne tavallisen lyhyet shortsit, kun on mielikuvituksellekin jätetty jotain sijaa. Kuulemma vähän sama ilmiö, kuin se että alusvaatteissa naisvartalo on seksikkäämpi, kuin ihan alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vähän ihmettelen, miksi crocseja ei saisi käyttää. Ovathan ne rumat, mutta tosi mukavat. Ei sitä ruminta väriä tarvitse valita.
Luulen että harva niiden aktiivinen käyttäjä - poislukien siis mökkikenkinä yms. - käyttää niitä ihan hirveän mielellään. Kuka nainen ei haluaisi, että omaan jalkaan voisi vetää jotkut ihanat narusandaalit tai kiilakorkokengät? Yleensä syynä crocseihin on joku terveydellinen seikka. Vikaa nivelissä/jänteissä/rustoissa. Itsellä on imukudosvaurio kummassakin jalassa niin, että varpaat, jalkapöytä ja nilkka usein aivan kamalan turvoksissa, pinkeä ja inhottavan tuntuinen. EI nämä jalat tosiaan edes mahdu normaaleihin kenkiin. Vähän pitkin hampain sujautan crocsit jalkaan pahimpina päivinä. Eihän ne nyt tyylikkäimmät kengät ikinä ole, mutta sanomattakin selvää että mukavat tuhoutuneille jaloilleni.
Miten niin? Niillähän on hyvä kävellä. Ei mitään vikaa jaloissa ja pystyn käyttämään mitä kenkiä vain. Olen vain usein valinnut crocsit kesäkengiksi.
Jos esittelee itseään liikaa, on vähän naurettava. Siis juuri pienet sortsit ja toppi tai jotain sellaista. Helteellähän on hyvä lähinnä peittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin kauhea viha lyhyitä shortseja kohtaan? Onkos täällä vain vanhoja sellun runtelemia tätejä, jotka katkeruuksissaan toivovat että kaikki nuoret ja timmit naiset peittäisivät kauneutensa, kun sitä ei enää itsellä ole jäljellä (tai koskaan ollutkaan)? Eikös tuollainen ole vähän kuin pikkulapsilla - jos mä en saa namia niin kukaan muukaan ei saa?
Mun mielestä lyhyet farkkushortsit ovat hoikalla ja nätillä naisella oikein kivan näköiset ja seksikkäät. Melkein minkä tahansa vaatekappaleen voi pukea huonosti, joten hieman hölmöä inhota farkkushortseja vain siksi että joku pullukka ahtautuu niihin, pukee päälle pienen topin ja kulahtaneet rintsikat. Suorat housutkin näyttävät rumilta tuollaisen ihmisen päällä ja tuollaisella kombolla.
Omaan silmääni kesäpukeutumisessa joka ikinen vuosi järkyttävintä on se, että se todella tuo esiin huonosti istuvat, laaduttomat tai loppuun käytetyt alusvaatteet naisilla. Ohuet/vaaleat kesävaatteet (joissa ei ole mitään vikaa) paljastavat heti huonot alusvaatteet. Valtaosa naisista ei osaa valita oikean kokoisia rintaliivejä, vaan rinnat retkottavat tai pursuavat ihan miten sattuu. Sama pätee alushousuihin.
Siksi ehdottaisinkin nyt ihan jokaiselle naiselle, että ennen kuin lähtee suurelle kesävaateshoppauskierrokselle, käy ihan aluksi hyvässä alusvaateliikkeessä ammattilaisen kanssa valistemassa itselle sopivat liivit ja alushousut. Sen jälkeen kotona sovittaa kaikki jo olemassa olevat kesävaatteet läpi. Kas kumma kun vahoista löytyy kappaleita jotka näyttää ja tuntuu hyviltä! Vaikka sen jälkeen rahaa ei jää kuin yhteen tai kahteen uuteen kesämekkoon, niin voin vakuuttaa että olet loppujen lopuiksi hyvin tyytyväinen oloosi!
Hyvää kesää kaikille! :D
Myös nuorilla ja timmeillä on selluiittia. Ei ole vain vanhojen juttu.
Höblö kirjoitti:
Joku teilas crop-topit kokonaan. Mites jos sen yhdistää näin, onko silti ihan kamala? Ei sillä, että kenenkään mielipide mun pukeutumiseen vaikuttais, ihmettelen vaan tollasta täystyrmäystä.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/15/45/b0/1545b0765b16c34…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5f/46/9e/5f469e5f622eab3…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d4/40/e7/d440e7c87370828…
Kylläpä on kauniita naisia. Etenkin ensimmäinen. Naiset käyttävät aivan liian harvoin hametta.
Topin alta näkyvät rintsikoiden olkaimet, legginsit, kolmionmalliset päähuivit ja crocksit.
Olen kyllä lähtökohtaisesti sitä mieltä, että jokainen pukeutuu miten pukeutuu mutta jos nyt puhuttiin kamalimmista vaatteista. Niin mielestäni olkaimettomat topit/mekot sopivat aika harvoille. Monet käyttävät tavallisia rintaliivejä näiden kanssa tai sitten vastaavasti olkaimettomat liivejä alla, jolloin liivejä sekä toppia joutuu koko ajan nostelemaan, koska ne eivät tue tarpeeksi. En myöskään spagettiolkaimisten toppien fani. MIelestäni ne sopivat rannalle tai vaikkapa urheiluun mutta ei aikuisen naisen katupukeutumiseen.
Olkaimeton trikootoppi on aika paha, etenkin jos se on mukavasti pari kokoa liian pieni ja rintavarustusta on niin paljon että näyttää hiukan hävyttömältä. Rintsikat yleensä jollain kivoilla värikkäillä olkaimilla jotka loistaa kilometrin päähän tai vaihtoehtoisesti läpinäkyvillä olkaimilla, koska nehän on huomaamattomat.
Toki muutkin ketjussa mainitut on aika hirveitä, kuten haaremihousut, pohjepituiset legginsit ja yleisesti liian pienet/tilanteeseen soveltumattomat vaatteet, kuten bikinit kaupungilla.
Joo microshortsit on useimmiten kamalat... Ei ole sexikästä, kun kolmasosa takapuolesta näkyy vaikka kaupassa. Muuten kaikki vaatteet menee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ylenmääräisen pienet ja kinttanat hellevaatteet näyttää yleisesti ottaen pahalta, vallankin kun tietää että niissä vasta kuuma on. Lisäksi useimpien naisten kannattaisi vakavasti harkita kannattaako niitä käsivarsia esitellä...
Tuo käsivarsikommentti.. Mun mielestä sellainen turhanpäiväinen peittely näyttää naurettavalta. Toki ymmärrän, että kesähelteillä välillä pidemmät hihat tms voi olla viileämmät kuin suora auringonporotus, mutta sellainen, että selvästi näkee että nyt on vedetty vaan pitkää hihaa päälle ettei allit tms näkyisi, on mun mielestä hölmöä.
Naurettavalta näyttää myös noi caprimittaiset legginsit esim. polvipituisen hameen kanssa, jossa selvästi legginsit on laitettu vain suojaamaan jalkoja ihmisten katseilta. Suurimmalla osalla naisista on selluliittia ja erityisesti vanhemmilla allit, ja mun mielestä niiden väkinäinen peittely on paljon rumempaa kuin se, että olis vaan ylpeesti ne esillä.
Mulla itselläni on reilusti selluliittia reisissä, pattipolvet ja lisäksi vielä - kääk - en rusketu helposti. Nuorempana kun tuota selluliittia ei vielä edes tämän vertaa ollut, vedin kesällä aina leggingsit tai sukkahousut jalassa koska häpesin valkoisia koipia ja selluliitteja. Nykyään katselen vanhoja kesäkuvia ja ymmärrän miten naurettavalta on näyttänyt, ja vedän ylpeästi selluliittireidet väristen. Mun mielestä se on hyvä esimerkki myös nuoremmille, että ihmiset ei ole blurratun täydellisiä tosielämässä, eikä siinä ole mitään hävettävää. Enkä ole huomannut, että selluliittien näkyvillä olo olisi mun ihmisarvoa millään tavalla alentanut muiden silmissä! :D
Tuurin kyläkauppa -ohjelma on kyllä oikein kamalimpien kesävaatteiden riemumarssi. Mä välillä mietin, että onko ne jossain toisessa ulottuvuudessa, missä ei vaan ole minkäänlaista käsitystä tyylikkyydestä, kyllähän nykyään tieto kulkee yhtäaikaa jokapuolelle, niin outoa, että siellä mennään vielä kymmenen vuoden takaisissa kamppeissa.
Vai määrittääkö se Tuurin kauppa niin paljon sitä ihmisten pukeutumista, ja siitä tulee sellainen luuppi, että kun ne näkee vaan toisiaan kokoajan siellä, niin missään vaiheessa ei tule uutta tyyliä sinne pyörimään, koska ei ole ketään tuomassa sitä sinne.
Pukeudutaanko muuallakin Suomessa kaupunkien ulkopuolella noin suurella prosentilla tuollalailla?
En haluais lytätä kenenkään tyyliä, mutta tuskinpa tuolla tavalla pukeutuvat välittää. Mun mielestä "tyylittömyys" on tyylitöntä, hah, siis se, että ei ole omaa tyyliä mitä kantaa. Vaikka olis outokin tyyli ja ei just oman maun mukainen, niin jos se on jollain tapaa harkittu, sen yleensä huomaa. Esim. juuri kyläkaupan siivooja, oliko se Tuula nimeltään.. En itse todellakaan laittaisi sellaisia vaatteita päälle, mutta se on Tuulan tunnistettava tyyli, ja sen takia toimii!
Sekä miehellä että naisella:
paksut lököttävät farkut jalassa kesähelteellä. Näyttää hikiseltä ja rähjäiseltä.
Mies ilman paitaa (ellei ole sicpack ja enintään 35v, tai alle 2-kymppinen).
Musta hihaton vanunut paita, olkapäät paljaana, allit hölskyy ja rumia tummanharmaita tatskoja käsivarsissa tai pohkeissa.
Lököttävä iso t-paita tai huppari,
jossa mauton "hurja" kuva joko pääkallosta, lohikäärmeestä, tribalista tai isosta eläimestä.
Jalassa lenkkarit, nauhat auki, ei sukkia.
Lippalakki = tyhmä tyyppi.
Kesällä kammottaa myös rasvainen tukka. Paksu kultaketju kaulassa.
Reppu selässä.
Tuijottaa suu auki. Eksynyt katse.
Käyttäjä4849 kirjoitti:
paksut lököttävät farkut jalassa kesähelteellä. Näyttää hikiseltä ja rähjäiseltä.
Musta hihaton vanunut paita, olkapäät paljaana, allit hölskyy ja rumia tummanharmaita tatskoja käsivarsissa tai pohkeissa.
jossa mauton "hurja" kuva joko pääkallosta, lohikäärmeestä, tribalista tai isosta eläimestä.
Reppu selässä.
Tuijottaa suu auki. Eksynyt katse.
*sixpack
Käyttäjä4849 kirjoitti:
Käyttäjä4849 kirjoitti:
Reppu selässä.
Tuijottaa suu auki. Eksynyt katse.*sixpack
:D Tuo tyhjä tuijottava möllökatse on se juttu! Jotkut mainitsemasi "tyyli"seikat voisivat mennä läpi, jos kantaja on muuten sellainen iso persoona joka valtaa hyvällä meiningillä tilan kuin tilan.
Itselläni shortsihaalari. Kiva lähteä rannalta etsimään vessaa, ja kun vihdoin löytyy niin tuo vaate on ihan tuskaa saada pois päältä. Vessaa tietysri lähdetään etsimään vasta sitten kun on ihan hirveä hätä.
Kaipa se sitten ahdistaa :) En halua paljaiden perseiden lisäksi nähdä myöskään paljaita tissejä tai sukupuolielinten seutua. En miehiltä enkä naisilta.