Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mikä on sitten se naisten kamalin kesävaate?

Vierailija
15.05.2017 |

?.

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitamekot, khakishortsit, birkenstock-sandaalit, kanvas-kankaiset laukut.

Vierailija
82/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on perseshortsit?!

Farkkuperseshortsit joissa valkoiset taskut n.kyv.t kuin suolet alta ja rispaantuneet hetulareunukset niissä shortseissa. Kaiken kruunaa jalat joissa killuu shortsien alla vitivalkoiset nilkkapituiset legginsit. Voi yrjö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kenkiä kesällä pitäisi käyttää, jos

-crockist ovat kamalat

-urheilusandaalit ovat kamalat

-jalkaosan jalka on leveälestinen ja kaikki nätit kengät tuntuvat pahalta

-ei voi käyttää isoja summia kenkiin

Selseli. Ei tasan ole vain nuo vaihtoehdot, jos viitsii etsiä. - crocsitkaan mitkään halvat ole.

Nättejä sandaaleja (ei urheilu) on vaikka kuinka paljon ja eri hintaisia.

Vierailija
84/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen kaikki makkarat paljastava trikoopaita/toppi/mekko, lisänä joku kauhtunut väri, esim beige tai hailakan sininen.

Mieluummin minä katselen vähän pulskaa kuin anorektista naista, sellaista, jolla kyynärpäät ja nilkat ja polvet näyttävät jalkapalloilta muuhun raajaan verrattuna. Sitä ei saa edes oikealla vaatekoolla kauniiksi.

Samasta syystä oli aika karsea se alkuperäinen uutinen miesten kesävaatteista, johon tämäkin ketju perustunee. Ensin näytetään puolipitkissä reisitaskusortseissa kulkevia tavallisia miehiä, ja sitten sanotaan, että on parempi käyttää lyhyitä sortseja, ja kuva tästä on niin anorektinen mies, että hyi olkoon, kahvit meni väärään kurkkuun.

http://www.iltalehti.fi/muoti/201705152200137894_mu.shtml

Vierailija
85/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näissä valkoisissa capreissa nyt sitten on vikana? Itselläni on valkoiset paksuhkoa puuvillaa (sellaista chinos-tyyppistä) olevat siistit caprimittaiset housut. Maksoivat yli 100 € ja mielestäni ne ovat kuin suorat siistit business-henkiset housut, mutta hieman lyhyemmät vain. Eivät siis ole ihan vartalonmyötäiset, vaan koska ovat kuin chinokset, niin laskeutuvat nätisti hävittäen ne "läskimuhkurat". Näytän niissä paljon hoikemmalta kuin missään muussa kesäasussa.

Samaa ihmettelen. Itsellä kans tullut joskus ostettua tuollaiset beigen värissä. kivat kesähousut, ei mitään vikaa!

Vierailija
86/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näissä valkoisissa capreissa nyt sitten on vikana? Itselläni on valkoiset paksuhkoa puuvillaa (sellaista chinos-tyyppistä) olevat siistit caprimittaiset housut. Maksoivat yli 100 € ja mielestäni ne ovat kuin suorat siistit business-henkiset housut, mutta hieman lyhyemmät vain. Eivät siis ole ihan vartalonmyötäiset, vaan koska ovat kuin chinokset, niin laskeutuvat nätisti hävittäen ne "läskimuhkurat". Näytän niissä paljon hoikemmalta kuin missään muussa kesäasussa.

Samaa ihmettelen. Itsellä kans tullut joskus ostettua tuollaiset beigen värissä. kivat kesähousut, ei mitään vikaa!

Ne ovat tyylittömät koska ne tuovat kropan kuin kropan huonoimmat puolet esiin. Säärilinja katkeaa väärin, kahdessa hulppeassa tapissa. Koko asu ikäänkuin valahtaa alaspäin.

Vierailija
87/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitamekot, khakishortsit, birkenstock-sandaalit, kanvas-kankaiset laukut.

Voi, mä tykkään näistä kaikista :D

Vierailija
88/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poisti neitimiehen shortsiviestin

Vierailija
89/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprilegginssien/caprien ylipäätää mollaaminen kuulostaa oudolle jos ne ovat peittävät ei siis näy läpi mikä ongelma?  Käytän todellakin mieluumin niitä kuin hametta joka on tuulessa korvissa ja epämiellyttävä autoon mennessä ja noustessa. Pitkät mekot..ei ikinä.

Ja mitä kenkiin tulee niin joskus voi miettiä että henkilöllä voi olla joku terveydellinen syy kengilleen, oli kyse kesä, juhla tai talvikengistä. Tai jalan rakenteelliset syyt.

Vierailija
90/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmätiä. Ei normaali ihminen tuollaisiin kiinnitä huomiota.

Voi emätin sentään.

Vierailija
91/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ootte mieltä napapaidoista, kehtaako tälläinen alta 30v äiti ihminen enään pukea napapaitaa?

Vierailija
92/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen kaikki makkarat paljastava trikoopaita/toppi/mekko, lisänä joku kauhtunut väri, esim beige tai hailakan sininen.

Mieluummin minä katselen vähän pulskaa kuin anorektista naista, sellaista, jolla kyynärpäät ja nilkat ja polvet näyttävät jalkapalloilta muuhun raajaan verrattuna. Sitä ei saa edes oikealla vaatekoolla kauniiksi.

Samasta syystä oli aika karsea se alkuperäinen uutinen miesten kesävaatteista, johon tämäkin ketju perustunee. Ensin näytetään puolipitkissä reisitaskusortseissa kulkevia tavallisia miehiä, ja sitten sanotaan, että on parempi käyttää lyhyitä sortseja, ja kuva tästä on niin anorektinen mies, että hyi olkoon, kahvit meni väärään kurkkuun.

http://www.iltalehti.fi/muoti/201705152200137894_mu.shtml

Apua! Mitä juuri näin, älkää miehet pukeko noita lyhyitä shortseja. Paljon paremman näköistä naissilmälle nuo reisitaskushortsit.

Vierailija
93/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crop top. Aivan sama millainen kroppa on, se näyttää kamalalta. Sopii vaikka omaan pihaan tai rannalle, mutta ei kauppakeskukseen, kouluun, työpaikalle ja niin edelleen. Pahinta on crop top, perseshortsit ja reilu ylipaino.

Jotenkin ihmetyttää argumentit siitä, ettei köyhä voi pukeutua itselleen sopiviin vaatteisiin. Kyllä voi jos haluaa. Minulla jää pakollisten menojen jälkeen 10 €/kk ja sillä saan kirpparilta halpoja, hyviä ja sopivia vaatteita. Se 10 snt maksanut paitakin näyttää hyvältä kunhan se on ehjä, puhdas ja sopivan kokoinen. Paras löytö oli 2 € maksanut puuvillainen Ralph Laurenin mekko joka on kestänyt siistinä ja hyvänä jo kolme vuotta. Jos ostaa pienimmät koot, huonoimman laadun ja kirkkaimman väriset vaatteet eikä huolehdi puhtaudesta, ei tarvitse väittää ettei köyhä voi pukeutua hyvin. Jokainen pukeutuu kuten haluaa ja jos pukeutuminen ei kiinnosta, niin se ei haittaa. Turhauttaa vaan joka kerta kun kuulen että hyvähän minun on sanoa kun rahaa riittää. Ei riitä, mutta ostan fiksusti.

Vierailija
94/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat tyylittömät koska ne tuovat kropan kuin kropan huonoimmat puolet esiin. Säärilinja katkeaa väärin, kahdessa hulppeassa tapissa. Koko asu ikäänkuin valahtaa alaspäin.

Häh? Mulla kyllä ihmettelee vain. Olen kyllä hoikka ja suht pitkäsäärinen.

Vierailija
95/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mulla kyllä ihmettelee vain. Olen kyllä hoikka ja suht pitkäsäärinen.

Sori *imartelee. :D

Vierailija
96/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kenkiä kesällä pitäisi käyttää, jos

-crockist ovat kamalat

-urheilusandaalit ovat kamalat

-jalkaosan jalka on leveälestinen ja kaikki nätit kengät tuntuvat pahalta

-ei voi käyttää isoja summia kenkiin

Minulla ainakin on muutamat pellavaespadrillot. Ne on paljon mukavammat kuin sandaalit. Niitäkin on kyllä moneen lähtöön, osa näyttää ihan hirveiltä. Ne paremman näköiset, kuten vaikka OTZ Shoes, maksaa sitten sen 70 euroa.

Olen hiukan ylipainoinen ja olen parhaaksi helleasuksi havainnut viileät väljät vaaleat pellava/puuvillahousut ja väljän vaalean kauluspaidan, yleensä jotain teknistä materiaalia. Uusien tutkimusten mukaan tummat vaatteet olisi itse asiassa viileämpiä mutta vaaleat näyttää kesällä raikkaammilta. Jos paidassa on rintataskut voi tällainen pienirintainen olla ilman alusvaatteita eikä kukaan huomaa mitään. :) Pysyy viileänä.

Minusta ylenmääräisen pienet ja kinttanat hellevaatteet näyttää yleisesti ottaen pahalta, vallankin kun tietää että niissä vasta kuuma on. Lisäksi useimpien naisten kannattaisi vakavasti harkita kannattaako niitä käsivarsia esitellä...

Vierailija
97/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crop top. Aivan sama millainen kroppa on, se näyttää kamalalta. Sopii vaikka omaan pihaan tai rannalle, mutta ei kauppakeskukseen, kouluun, työpaikalle ja niin edelleen. Pahinta on crop top, perseshortsit ja reilu ylipaino.

Jotenkin ihmetyttää argumentit siitä, ettei köyhä voi pukeutua itselleen sopiviin vaatteisiin. Kyllä voi jos haluaa. Minulla jää pakollisten menojen jälkeen 10 €/kk ja sillä saan kirpparilta halpoja, hyviä ja sopivia vaatteita. Se 10 snt maksanut paitakin näyttää hyvältä kunhan se on ehjä, puhdas ja sopivan kokoinen. Paras löytö oli 2 € maksanut puuvillainen Ralph Laurenin mekko joka on kestänyt siistinä ja hyvänä jo kolme vuotta. Jos ostaa pienimmät koot, huonoimman laadun ja kirkkaimman väriset vaatteet eikä huolehdi puhtaudesta, ei tarvitse väittää ettei köyhä voi pukeutua hyvin. Jokainen pukeutuu kuten haluaa ja jos pukeutuminen ei kiinnosta, niin se ei haittaa. Turhauttaa vaan joka kerta kun kuulen että hyvähän minun on sanoa kun rahaa riittää. Ei riitä, mutta ostan fiksusti.

Kumpa minäkin osaisin ostaa fiksusti. Mutta sorrun aina johonkin mikä on ihana, mutta ei lainkaan tyyliäni enkä näytä osaavan ostaa sopivan kokoisia vaatteita. Tosin en kulje liian pienissä vaan liian isoissa. Pienempi paha ehkä kuitenkin?

Vierailija
98/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä mitä vikaa on farkkucapreissa tai chinos-capreissa. Joo leggings-caprit on aika kamalat, mutta muuten en kyllä ymmärrä tätä. Olen itse 173 cm pitkä, ja pitkäjalkainen lyhytselkäinen. En ole huomannut että esim. farkkucaprit pätkäisisi minusta kummallista tappia.

Vierailija
99/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit, ei trikoiset, kesän paras valinta joka vartalolle. Kerrospukeutuminen eli pitkä mekko ja lyhyt jakku. Pahin liian pieni ja lyhyt mekko/hame/skinnyhousut ja spagettiolkaintoppi runsaalla vartalolla.

Vierailija
100/177 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ootte mieltä napapaidoista, kehtaako tälläinen alta 30v äiti ihminen enään pukea napapaitaa?

Ehkä kannattaa jättää se napapaita suosiolla niille 14-19 vuotiaille :) En suosittelisi sitä edes neli-viiskymppiselle timmille 50 vuotiaalle naiselle jolle on tehty viimeisen päälle joku tummy tuck mahankiristys plastikkakirurgilla.