No mikä on sitten se naisten kamalin kesävaate?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ootte mieltä napapaidoista, kehtaako tälläinen alta 30v äiti ihminen enään pukea napapaitaa?
Korkeavyötäröisten housujen/hameen kanssa joo, muutoin ei. Mä en tykkää yleensäkään navoista, en halua nähdä kenenkään napaa. Ne on jotenkin ällöjä.
Tämä ketju huokuu naisvihaa, toisten halveksuntaa, silkkaa provoilua ja huonoa itsetuntoa. Mun luottoasu hellesäille on caprimittaiset trikoosortsit ja pyllyn kokonaan peittävä a-linjainen tunika. Eikä kiinnosta niin lainkaan, mitä mieltä av-raati asiasta on.
Vierailija kirjoitti:
Pohjepituiset legginssit..
Nämä on kyllä oikeesti hirveät :D varsinkin yhdistettynä farkkuhameeseen ja pikeepaitaan. Noin yleisesti vois kai todeta, että mikä tahansa vaate on hirveä, jos se on liian pieni. Kiristävä makkarankuori ei pue ketään.
Vierailija kirjoitti:
Crop top. Aivan sama millainen kroppa on, se näyttää kamalalta. Sopii vaikka omaan pihaan tai rannalle, mutta ei kauppakeskukseen, kouluun, työpaikalle ja niin edelleen. Pahinta on crop top, perseshortsit ja reilu ylipaino.
Jotenkin ihmetyttää argumentit siitä, ettei köyhä voi pukeutua itselleen sopiviin vaatteisiin. Kyllä voi jos haluaa. Minulla jää pakollisten menojen jälkeen 10 €/kk ja sillä saan kirpparilta halpoja, hyviä ja sopivia vaatteita. Se 10 snt maksanut paitakin näyttää hyvältä kunhan se on ehjä, puhdas ja sopivan kokoinen. Paras löytö oli 2 € maksanut puuvillainen Ralph Laurenin mekko joka on kestänyt siistinä ja hyvänä jo kolme vuotta. Jos ostaa pienimmät koot, huonoimman laadun ja kirkkaimman väriset vaatteet eikä huolehdi puhtaudesta, ei tarvitse väittää ettei köyhä voi pukeutua hyvin. Jokainen pukeutuu kuten haluaa ja jos pukeutuminen ei kiinnosta, niin se ei haittaa. Turhauttaa vaan joka kerta kun kuulen että hyvähän minun on sanoa kun rahaa riittää. Ei riitä, mutta ostan fiksusti.
Ihan kuin pienemmissä kaupungeissa olisi kirppareita, joista voi vaan hakea jotain Ralph Laurenia puoli-ilmaiseksi. :D
Jos itse olisin tyylikkäiden kirppisvaatteiden varassa tässä kaupungissa, niin mulla menisi jo siihen jatkuvaan kirpparilla juoksemiseen niin paljon rahaa, ettei olisi ollenkaan halpaa. Paikallisilla kirppiksillä tekee vaatelöytöjä ehkä joka kolmaskymmenes käyntikerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kenkiä kesällä pitäisi käyttää, jos
-crockist ovat kamalat
-urheilusandaalit ovat kamalat
-jalkaosan jalka on leveälestinen ja kaikki nätit kengät tuntuvat pahalta
-ei voi käyttää isoja summia kenkiin
Selseli. Ei tasan ole vain nuo vaihtoehdot, jos viitsii etsiä. - crocsitkaan mitkään halvat ole.
Nättejä sandaaleja (ei urheilu) on vaikka kuinka paljon ja eri hintaisia.
Mitkä kengät ovat selseli-kengät? Vai tarkoititko seliseli? Otan kyllä mieluusti ihan konkreettisia vinkkejä/linkkejä vastaan hyvistä mutta edullisista kesäkengistä. Käytin viime kesänä aika paljon aikaa sellaisten etsimiseen ihan kaupoissa juoksemalla ja en valitettavasti löytänyt sopivia. Kengän kokoni on 39,5-40. Kenkien pitäisi olla tarpeeksi leveät. Crocksit ja urheilusandaalit minulla on olemassa ennestään (siksi en puhunut niiden hinnasta) ja ne ovat jalassa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
http://www.viikonloppu.com/wp-content/uploads/2016/03/146-619x348.jpg
Näitähän näkyy edelleen kadulla nuorisolla.Luulevat, että ovat peittävät, mutta sopivassa valossa ja takaapäin näkyy kaikki.
Mäkin ihmettelen twill-tyyppisestä kankaasta tai farkusta tehtyjen caprien mollaamista. Olen ylipainoinen, omenahtava ja mulla caprit katkaisevat jalat hiukan sen paksuimman kohdan alta =>lopputulos on tosi hoikentava ja hyviin puoliini kuuluvat sirot nilkat korostuvat kivasti. Vartalotyypistä tämä varmaan riippuu enemmän kuin painosta kuten monen muunkin vaatteen kohdalla, jos on pitkäselkäinen ja -reitinen, niin sitten caprit ei ehkä sovi.
Trikooleggingsit ihan missä tahansa pituudessa on eri asia. Omasta mielestä kamalimmat ovat ne missä on lahkeensuussa sellainen pitsireunus.
Mitä mieltä olette nilkkoihin asti olevista sukkahousukangas-legginseistä?
124: evans.co.uk myy netissä edullisia ja kivannäköisiä kenkiä joissa on leveä lesti. Kesäksi löytyy sandaaleita, kangaskenkiä jne. Kannattaa tilata uutiskirje. Evansilta ei kannata ostaa mitään täydellä hinnalla sillä alennuskampanjoita on tosi usein.
Harva näyttää bikineissä tai uimapuvussa hyvältä.
Toinen on sitten tuubimallinen toppi jonka alla on olkaimelliset rintsikat.
Ehdottomasti kaamein kesäasu on mielestäni risaiset farkkushortsit, varsinkin yhdistettynä hihattomaan paitaan. Ylipäätään shortsien kanssa kannattaa peittää käsivarret, ja jos taas käsivarret tahtoo näyttää, kannattaa peittää ainakin reidet. Harvalla on esittelykelpoiset reidet ja liika valkoinen paljaus on nounou.
Likaiset vaatteet.
Kesällä vaihdetaan vaaleisiin vaatteisiin, kenkiin ja kangaskasseihin, mutta kaikki eivät jaksa pitää niitä puhtaina. Tuntuvat ajattelevan että jos vaate likaantuu helposti, sen onkin ok olla näkyvästi likainen. Samat tyypit ajattelevat usein myös että jos vaate on helposti rypistyvää materiaalia, sen voi jättää myös silittämättä. Kuitenkin käytössä päivän aikana tuleva rypistyminen näyttää aivan erilaiselta kuin vaate jota ei ole vaivauduttu silittämään.
Kamalinta on, jos tähän syyllistynyt ihminen on meikistä ja hiuksista päätellen sellainen jonka näkee viihtyneen peilin edessä. Huolimattomuus näyttää kahta pahemmalta jos naamassa on kuitenkin kunnon instagram-meikit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette nilkkoihin asti olevista sukkahousukangas-legginseistä?
Käytän sellaisia alusvaatteina farkkujen alla muulloin paitsi kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju huokuu naisvihaa, toisten halveksuntaa, silkkaa provoilua ja huonoa itsetuntoa. Mun luottoasu hellesäille on caprimittaiset trikoosortsit ja pyllyn kokonaan peittävä a-linjainen tunika. Eikä kiinnosta niin lainkaan, mitä mieltä av-raati asiasta on.
Rauhoitu, mamma-hyvä :D tässä ketjussa keskustellaan vaatteista, ei sen kummemmasta. En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta EI täällä ole naisvihaa (ei sitäkään nyt joka paikkaan jaksa tunkea), en havainnut halveksuntaa enkä muutakaan vastaavaa. Vaikka nyt kuinka yrität vääntää tästä jotain draamaa, niin, ei, sitä ei tässä ketjussa ole. Onneksi. Kerrankin pysytään aika mukavasti itse aiheessa, eli kamalissa kesävaatteissa. Huonoa itsetuntoa saattaa jollakin olla ja se ilmenee juurikin niin, että leimataan naisvihaajiksi ne, jotka sanovat esim. piukkojen trikoiden olevan rumia. Ne nyt vaan ovat rumia. Ei kannata ottaa kaikkea ihan henkilökohtaisesti.
Ne sellaset shortsit joissa on oikeasti takapuoli paljaana. Täysin sopimattomat alaikäisille ja näiden vanhemmilla on kyllä tullut paha arviointivirhe kun lapsensa niissä on ulos päästänyt. Eikä kukaan itseään kunnioittava täysi-ikäinen laita niitä päälleen.
Paidat joissa vilkkuu tissin sivu hihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narutoppi. Lihavalla näkyy kaikki röllykät, selkäpakarat, kainaloläskit. Painosta riippumatta, jos on löysät allit, huono esim. finninen iho selässä, niin taas näkyy. Ja vielä kamalampi versio on painijanselkäinen tai halterneck-toppi, syystä että sellaisten kanssa käytetään tavallisia liivejä. Ne juntit olkaimet näyttää kamalilta kenellä tahansa vaikka olisi kuinka timmikin. Vinkiksi, erilaisiin yläosiin sopivia liivejä ON myynnissä, ei ole pakko käyttää niitä samoja lindexin kulahtaneita perusversioita kaiken kanssa.
Todellakin ihmetyttää, kun jotkut käyttävät painijanselkäisen topin kanssa tavallisia ristikoita. Haloo! Näitä näkee kaduilla kesäisin ja valitettavasti myös kuntosaleilla ihan päivittäin.
Ei oo kaikilla varaa ostaa erilaisia rintsikoita joka topin kanssa... ja itse en ole löytänyt tavallisen mallin lisäksi yksiäkään rintsikoita, jotka tuntuisi mukavilta päällä. Esim. olkaimettomat ei pysy paikoillaan, ei sitten millään. Painijaselkäisiä toppeja kuitenkin käytän, ne kun ovat erittäin mukavia eikä tuppaa olkaimet luisumaan niin kuin tällaisella hartiattomalla yleensä.
Enemmän ihmettelen tätä vahtaamista... rintaliivejä on pakko käyttää vaikkei niitä oikeasti edes tarvitsisi, kun se nyt vaan kuuluu normiin. Mutta olkaimet ei saa näkyä ei sitten ikinä, edes treenatessa! Minusta yhtä hölmöä kuin se, että käytetään epämukavia stringejä ettei vaan ikinä missään olosuhteissa pikkareiden rajat näkyisi. Kun kaikki kuitenkin tietää, että alusvaatteet on (lähes) jokaisella yllään.
Minusta kamalin vaate on sellainen, mitä pitää jatkuvasti nykiä ja kiskoa että se pysyisi päällä tai peittäisi tarpeeksi. Esim. minipienet tuubitopit tai mekot ja shortsit jotka meinaa kadota pakaroitten väliin. Plus maksimekot joissa voi ottaa vain pienen pieniä askelia tai helmaa pitää kannatella kädellä ettei se jää kengän alle...
Toivottavasti tuo helle on vain se päivän mittainen. Kyllä sen ajan kestää katsella paljaita alleja, karvasääriä, muhkuroita, persposkia, tursuavia kainakarvoja, paljaita varpaita, sukallisia sandaalijalkoja, napoja, valkoista nahkaa yleensä.
"pakkanen, siitä suomalaiset tykkää....."
Vierailija kirjoitti:
Urheilusandaalit naisilla on kyllä jotain ihan hirveetä....vielä kun yhdistää ne hameeseen, niin a vot.
Urheilusandaalit voisin laittaa korkeintaan jollekin maastovaellukselle.
Anteeksi saa ehkä myös jos lenkittää ne jalassa koiraa.
Olen itse ollut se urheilusandaaleissa tepastelija, kunnes eräs päivä onneksi tajusin että ei näin todellakaan. Lähes samalta istumalta menin nettiin ja tilasin useammat sirot kesäkengät. Odotan kesää innolla, että pääsen käyttämään niitä 😁
Urheilusandaalit jää odottamaan mökkeilyä ja muuta rymyämistä.
Enpä nyt sanoisi, sillä New Yorkissa kaikki kauniit, mallin näköiset naiset näyttivät kantavan Fjällräven Kånkeneja, asun kuin asun kanssa!
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/9f/2f/b9/9f2fb996e8435fc86a48…