No mikä on sitten se naisten kamalin kesävaate?
Kommentit (177)
Mä sanon, että valkoiset leggingsit jotka päättyy pohkeeseen.
Ennen olisin sanonut legginsit, mutta nyt silmä on tottunut niihin. Nyt valitsen "shortsit", joissa ei lyhyydessään ole lainkaan lahjetta vaan nivuset ja pakarat suorastaan vilkkuu.
Minäpäs pukeudun miten itse haluan. Sellaisiin , mitkä tuntuvat omasta mielestäni rennoilta ja mukavilta päällä. Kesällä en kauheasti halua pukeutua ihoa näyttäviin, kevyeisiin vaatteisiin, koska en halua polttaa ihoa ja suojaan samalla hyttysiltä. Siksi kuljen yleensä pitkähiha ja farkut päällä kesällä. Muutenkin olen köyhä, joten ei ole kauhean iso vaatevalikoima ja läpinäkyvät vaatteet ovat ruman näkösiä minun hienojen alupaitojen päällä. Siinä sitten vastaankävelijät ihmetelkööt miksi en pukeudu "muodikkaasti". Omasta mielestäni kuitenkin ihan asialliset vaatteet kuitenkin ovat. Monasti ohikulkijat ovat katselleet kummastuneesti meikäläisen vaatetusta ohikävellessään, mutta enköhän minä itse tiedä millaisia vaatteita pystyn/ voin milloinkin käyttää ilman huolenpitoa kiitos vain.
Tuossa on yksi kaikkein törkeimmistä vaatteista mitä aikuinen voi päällään pitää.
https://asiakas.kotisivukone.com/files/mediawear.kotisivukone.com/kuvat…
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt sitten miten pitäisi kesällä pukeutua, jos on selluliittiä isossa takapuolessa, paksut pullataikinapohkeet ja pari pelastusrengasta? Jos ei saisi laittaa capreja, lyhyitä shortseja, naruolkaintoppia tms. Ei helteillä voi pukeutua pitkiin farkkuihin ja collegeen.
Pitkä ja ohut mekko tietenkin. Paras naisten kesävaate.
-mies
Maastokuvioiset caprit ja crocsit tukevissa pohkeissa ja leveissä jaloissa. Ja tukeva haara-asento.
Valkoiset ( harmaaksi värjääntyneet) legginsit, joku räväkkä liian lyhyt printtitoppi, crocsit tai gladiaattorisandaalit, joista varpaat tursuaa ulos. Myös risaiset balleriinat käy.
Kyllä minä ainaki shortseja pidän kesällä ja toppia.... Jos häiritsee niin kääntäkää pää pois... Mieheni minua katselee... En ole muilta sitä pyytänyt... Kotona niukempia pihalla... Julkisilla paikoilla enemmän
Itse asiassa ne pitkät mekot sopivat hoikille naisille. Tukevampirakenteinen näyttää niissä pölkyltä. Teltta ei aina ole hyväksi.
Tukevampirakenteisen naisen kannattaa hankkia sopivankokoinen (eli sellainen, jossa ei ole makkaroita eikä kiristäviä kohtia) muotoon ommeltu (eli ei välttämättä mitään säkkiä) polvimittainen mekko. Vuoritus oikeissa paikoissa pitää vaatteen ryhdikkäänä kesälläkin - silloinkin kun kantaja hikoilee. Pellava on mukava aine, mutta rypistyy helposti ja näyttää silloin vähän kulahtaneelta. Siistimpänä pysyy esim puuvilla-elastaanisekoite.
Mua häiritsee nuhjuiset ja likaiset vaatteet. Se myös häiritsee jos ihminen haisee. Voi olla hyvinkin kauniisti pukeutunut, mutta lähellä olo saa voimaan pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Caprit ei sovi kenenkään päälle.
Minullepa sopii! Ja pidänkin niitä mieluummin kuin shortseja.
En ole moneen vuoteen onnistunut löytämään kaupasta sopivan mittaisia shortseja, vaan juurikin niitä, joiden kanssa puolet persposkista näkyy.
Sopii, jos on lyhyt selkä. Jos on pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen niin kyllähän caprit saavat jalat näyttämään entistä lyhyemmiltä. Itse ainakin olen tyytyväinen kun caprit alkavat olla taas muodikkaat. Kun ne kerran näyttävät hyvältä päälläni.
Mikä näissä valkoisissa capreissa nyt sitten on vikana? Itselläni on valkoiset paksuhkoa puuvillaa (sellaista chinos-tyyppistä) olevat siistit caprimittaiset housut. Maksoivat yli 100 € ja mielestäni ne ovat kuin suorat siistit business-henkiset housut, mutta hieman lyhyemmät vain. Eivät siis ole ihan vartalonmyötäiset, vaan koska ovat kuin chinokset, niin laskeutuvat nätisti hävittäen ne "läskimuhkurat". Näytän niissä paljon hoikemmalta kuin missään muussa kesäasussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että se on ehdottomasti tämä https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8f/df/91/8fdf919eabc33347fea9…
Ihan mitä tahansa muuta, kunhan ei tämä
Kiitos linkistä, nauroin ääneen kun näin tämän :'D
Kaikki vaatteet on ihan kamalan näköisiä minun päälläni, mutta ajattelin käyttää niitä, mitkä ovat parhaimman tuntuisia.
Itselläni on tänä kesänä päällä 2018 kesän muoti, joten olen kaikkien mielestä nolo
Makkaroiden paljastelu on kaikken pahinta, vaatteella ei niin väliä. Ihan kamalaa, kun ihmiset ei osaa peiliin katsoa enää! Tiedän, että nykyään pitää olla ylpeä itsestä vaikka minkä kokoisena ja hyvä niin. Mutta kun se, ettei pukeudu kokonsa mukaan on oikeasti järkkyä katseltavaa - mistä siinä ihminen silloin on siis ylpeä, excatly? Että uskaltaa näyttää rumalta?
Urheilusandaalit naisilla on kyllä jotain ihan hirveetä....vielä kun yhdistää ne hameeseen, niin a vot.
Urheilusandaalit voisin laittaa korkeintaan jollekin maastovaellukselle.
Öö siis miksi? Minun mielestä ne sopii hyvin. Peittää paksut reidet ja rumat polvet.