Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkku kipeä, voimaton olo ja joka paikkaan särkee, kuumeinen olo mutta ei kuumetta

Vierailija
15.05.2017 |

Onko jotain tämmöstä nyt liikkeellä? Olo on ku kovassa kuumeessa, mutta mittarin mukaan ei oo kuumetta. Päätä särkee, kurkku on kipeä ja olo semmonen sumuinen. Eikä tee mieli syödä.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia <3

Vierailija
82/114 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paranemisia <3

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nouse kuume enää nykyään. Taitaa olla yli 10 v siitä, kun olen mitannut yli 38 asteen lämmönnousun. Itseasiassa satunnaiset uteliaisuudesta tehdyt aamumittaukset osoittavat, että normaali lämpötilani on noin 35 astetta.

Allergia aiheuttaa keväisin kuumeisen tuntuisen olon, vaikka mittarilukemat eivät nousekaan. Väsyttää ja olo on tukkoinen. Äänikin lähtee välillä. Parina viime talvena on ollut vanha kunnon angiina, mutta ei siihenkään mitään kuumeennousua liity. Multa leikattiin nielurisat aikanaan ja pitkään selvisin ilman näitä nielutulehduksia. Nyt sitten ovat löytäneet mun kurkkuni taas nämä streptokokit. Ihme homma.

Vierailija
84/114 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei nouse kuume enää nykyään. Taitaa olla yli 10 v siitä, kun olen mitannut yli 38 asteen lämmönnousun. Itseasiassa satunnaiset uteliaisuudesta tehdyt aamumittaukset osoittavat, että normaali lämpötilani on noin 35 astetta.

Allergia aiheuttaa keväisin kuumeisen tuntuisen olon, vaikka mittarilukemat eivät nousekaan. Väsyttää ja olo on tukkoinen. Äänikin lähtee välillä. Parina viime talvena on ollut vanha kunnon angiina, mutta ei siihenkään mitään kuumeennousua liity. Multa leikattiin nielurisat aikanaan ja pitkään selvisin ilman näitä nielutulehduksia. Nyt sitten ovat löytäneet mun kurkkuni taas nämä streptokokit. Ihme homma.

Mullaki harvoin nousee kuume, sit kun nousee ni oon ihan sänkypotilas.. Angiina on jotain ihan ärsyttävää, koin sen tossa helmikuussa mooooonien vuosien jälkeen, ei ollu yhtään kivaa. Tämä flunssa vois kyllä lähteä jo pois. -ap

Vierailija
85/114 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole allergioita, joka selittäisi olotilan. Muuten olisikin "helpommin" hoidettavissa. - yksi vierailijoista

Vierailija
86/114 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iski sit järjetön väsymys. Pakko sinnitellä. -ap

Vierailija
87/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa järkytyävä olo.-ap

Vierailija
88/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa järkytyävä olo.-ap

Höh!

Vierailija
89/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voiehan räkä.

Vierailija
90/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, lisäksi vatsa kipeä.

Vierailija
91/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama, lisäksi vatsa kipeä.

Höh :/ -ap

Vierailija
92/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä käyty. Lämpöä 37,5. -ap

Vierailija
93/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään limaista yskää ollut ja kauhea uupumus?

Vierailija
94/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä kuumetta ei voi tulla, jos se tappais pöpöt pois? Lääkärit sanoo vaan, että kotio lepäämään ja ota buranaa. Joo, tässä on nyt jo kuukausi tehty niin kuin sanoi, mutta ei vaan parane.

Vierailija
95/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne pitkittyy niin olla kyse yleistynyt ahdistuneisuus häiriö-sairaudesta. Masennuslääkkein ja elintapojen muutoksella meni ohi. Mulla myös oireena koko kropan kiputila.

Vierailija
96/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkäri sanoi? Mä en saanut edes aikaa lääkäriin. Nykyään ei antibiootteja määrätä juurikaan, jos ei oo henki kyseessä.

Vierailija
97/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään limaista yskää ollut ja kauhea uupumus?

Uupumus! Ja kuivaa yskää. -ap

Vierailija
98/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä kuumetta ei voi tulla, jos se tappais pöpöt pois? Lääkärit sanoo vaan, että kotio lepäämään ja ota buranaa. Joo, tässä on nyt jo kuukausi tehty niin kuin sanoi, mutta ei vaan parane.

Sepäs se.. lepoalepoa. -ap

Vierailija
99/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne pitkittyy niin olla kyse yleistynyt ahdistuneisuus häiriö-sairaudesta. Masennuslääkkein ja elintapojen muutoksella meni ohi. Mulla myös oireena koko kropan kiputila.

No se voi olla kyllä seuraus tästä, jos ei ala parantumaan, ei suonkaan syy kyllä. Vai aiheuttaako ahdistuneisuushäiriö kurkkukipua, yskää, limaisuutta, päänsärkyä jne. samaan aikaan?

Vierailija
100/114 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkäri sanoi? Mä en saanut edes aikaa lääkäriin. Nykyään ei antibiootteja määrätä juurikaan, jos ei oo henki kyseessä.

Kävin muissa asioissa niin hoitui tuo samalla. Käski vain levätä. Ja esim.strepsilsejä kurkkukipuun, nenäsuihke tukkoiseen nenään.. Nää perusjutut. -ap