Kurkku kipeä, voimaton olo ja joka paikkaan särkee, kuumeinen olo mutta ei kuumetta
Onko jotain tämmöstä nyt liikkeellä? Olo on ku kovassa kuumeessa, mutta mittarin mukaan ei oo kuumetta. Päätä särkee, kurkku on kipeä ja olo semmonen sumuinen. Eikä tee mieli syödä.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flunssa, ei aikuisille nouse kuume flunssassa. Alkaa kurkkukivulla, sitten on nenä tukossa ja pää sumussa, tuntuu kuumeiselta vaikkei nouse ja sitten alkaa eritteet valumaan. Olin 3 viikkoa sitten 5 päivää tälleen, vielä viime viikolla tuli nenästä tavaraa.
Okei, oot jo paranemaan päin muuten? Mulla särkee pää ja olo on voimaton, yskiä on saanut ja syönyt oon väkisin, ei meinaa mikään maittaa. -ap
Juu toi räkä oli jälkitautina vaan aika pitkään.
Sitä odotellessa. Nyt on vaan niin tukossa, että joutuu välillä vessassa hanan alla kaivamaan (puhtain käsin!) nenää auki. -ap
Finrexin on kyllä tehokas lääke flunssaan verrattuna normi särkylääkkeisiin :) Ja syömisestä en stressais, ruokahaluttomuus on elimistön keino käyttää kaikki resurssit paranemiseen. Juoda on kuitenkin tärkeää. Kylmää tai kuumaa, miten mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Finrexin on kyllä tehokas lääke flunssaan verrattuna normi särkylääkkeisiin :) Ja syömisestä en stressais, ruokahaluttomuus on elimistön keino käyttää kaikki resurssit paranemiseen. Juoda on kuitenkin tärkeää. Kylmää tai kuumaa, miten mieli tekee.
Joo :) söin tuossa hiljakseen. Pakko syödä jotain ettei tule kahta kauheampi olo. Juominen vaan tuntuu kipeällä kurkulla paljon mukavemmalta. -ap
Jo toista viikkoa korvissa, kurkussa, silmien "pohjalla" kaihertaa ja kutittaa. Yskittää. Yöllä herään yskimään, ei saa unta. Täysin voimaton olo. Väsymys. Lievää kurkkukipua, niinkuin turvotusta nielussa. Ei tietenkään kuumetta, mutta mitään ei jaksa. Minä en ole ikinä flunsassa - en tiedä miten olla, miten toipua, mitä tehdä. Ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo toista viikkoa korvissa, kurkussa, silmien "pohjalla" kaihertaa ja kutittaa. Yskittää. Yöllä herään yskimään, ei saa unta. Täysin voimaton olo. Väsymys. Lievää kurkkukipua, niinkuin turvotusta nielussa. Ei tietenkään kuumetta, mutta mitään ei jaksa. Minä en ole ikinä flunsassa - en tiedä miten olla, miten toipua, mitä tehdä. Ketuttaa.
Voi ei :( C-vitamiinia, Strepsilsejä, teetä.. Lepoa, lepoa ja lepoa! Toivottavasti vointisi kohenee! -ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tauti, alkoi eilen.
No voihan :( ei ole kivaa ei. -ap
Mulla alko samat oireet maanantaina. Mies oli sitä ennen kipeenä. Tosin mulla oli vähän lämpöä (n.37,5), nyt alkaa olla ehkä jo ohi. 3 päivää siis kesti. Huomenna takaisin töihin, ellei pahene. Jos on sama, niin aika nopeesti meni ohi. Pikaista paranemista, toivon myös sinulle
Vierailija kirjoitti:
Mulla alko samat oireet maanantaina. Mies oli sitä ennen kipeenä. Tosin mulla oli vähän lämpöä (n.37,5), nyt alkaa olla ehkä jo ohi. 3 päivää siis kesti. Huomenna takaisin töihin, ellei pahene. Jos on sama, niin aika nopeesti meni ohi. Pikaista paranemista, toivon myös sinulle
Mulla ei oo lämpö nousssu ollenkaan. Välillä jaksaa puuhastella, mutta sit taas hyytyy. Toivottavasti sulla ei pahene niin pääset töihin. Ja kiitos, jospa tää tästä. -ap
Mene päivystykseen ap! Sydänlihastulehdusta on nyt kovasti liikkeellä, ja alkaa juuri noilla oireilla! älä leiki terveydelläsi!
Vierailija kirjoitti:
Mene päivystykseen ap! Sydänlihastulehdusta on nyt kovasti liikkeellä, ja alkaa juuri noilla oireilla! älä leiki terveydelläsi!
Päivystys käskisi vain kotiin lepäämään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Jjep, inhottavaa olla ihan tukossa.
Kokeile nenäkannua.
Juu toi räkä oli jälkitautina vaan aika pitkään.