Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOTELI 2017 pääsykoekutsut

Vierailija
15.05.2017 |

Nyt niitä kutsuja alkaa tippua. Sain kutsut terveydenhoitajan ja sosionomin pääsykokeisiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo näkyny. Enkä kyllä usko että näkyykään :D Minne hait ja mitkä pisteet? 

Vierailija
2/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Haitko Metropoliaan tai onko paikalla muita, jotka oisivat hakeneet sinne ja saaneet jo kutsun? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu se, että oon saanu tampereelle kutsun sairaanhoitajan pääsykokeisiin, mutta en turkuun, jonne on oletettavasti alemmat pisterajatkin?? :D sain myös kutsun terveydenhoitajan pääsykokeisiin espooseen, mutta en sairaanhoitajan turkuun, mitä ihmettä? :D

Vierailija
4/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Hamk pisteillä 45,1 ja olin ihan varma, että on liian alhaiset. Esivalintakoe oli mielestäni haastava ja aika loppui kesken, mutta iloinen yllätys tämä :)

Onnittelut muillekin kutsun saaneille! :)

Ap

Vierailija
5/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hait 1. vaihtoehtona sairaanhoitajaksi Tampereelle ja 2. vaihtoehtona Sairaanhoitajaksi Turkuun ja pisteesi riittävät ensimmäiseen hakutoiveeseen eli Tampereen pääsykokeeseen, niin saat vain sinne kutsun (koska valintakoeyhteistyö). Käsittääkseni Tampereella tehdyllä kokeella pääset osallistumaan kuitenkin tuohon turun opiskelijoiden valintaan myös.

Vierailija
6/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Hamk pisteillä 45,1 ja olin ihan varma, että on liian alhaiset. Esivalintakoe oli mielestäni haastava ja aika loppui kesken, mutta iloinen yllätys tämä :)

Onnittelut muillekin kutsun saaneille! :)

Ap

Mikä on sukuimesi ensimmäinen kirjain? Hain itsekin HAMKiin sosionomiksi, pisteitä 59, mutta kutsua ei ole näkynyt. Mutta luulisi, että saisin kutsun, kun HAMKin sivuillakin luki, että alimmat pisteet, joilla kutsu on lähetetty oli 39p.

Vierailija
7/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktoi123 kirjoitti:

jos hait 1. vaihtoehtona sairaanhoitajaksi Tampereelle ja 2. vaihtoehtona Sairaanhoitajaksi Turkuun ja pisteesi riittävät ensimmäiseen hakutoiveeseen eli Tampereen pääsykokeeseen, niin saat vain sinne kutsun (koska valintakoeyhteistyö). Käsittääkseni Tampereella tehdyllä kokeella pääset osallistumaan kuitenkin tuohon turun opiskelijoiden valintaan myös.

Aa selvä, kiitos tästä informaatiosta! :)

Vierailija
8/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kutsu löytyi s-postin roskakorista. Kannattaa tarkistaa! Minä olen myöskin tulossa HAMKin sosionomipääsykokeisiin. :)

Vierailija
9/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kutsu löytyi s-postin roskakorista. Kannattaa tarkistaa! Minä olen myöskin tulossa HAMKin sosionomipääsykokeisiin. :)

Joo tajusinki tsekata sen ja siellähän se oli! :)

Vierailija
10/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tipahti kutsu röntgenhoitajan pääsykokeisiin Metropoliaan, pisteillä 49,5. En vielä tiedä, menenkö.

Vierailija
11/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan saanut Metropoliaan sosionomin pääsykokeisiin kutsua ja millä pisteillä?

Vierailija
12/16 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu Th-valintakokeeseen, metropolia, 56,6 p. Tänään tuli.

Vierailija
13/16 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jamk lähettänyt vielä sairaanhoitajakoulun päivätoteutuksen kutsuja? Odotan kuumeisesti...

Vierailija
14/16 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tipahti kutsu röntgenhoitajan pääsykokeisiin Metropoliaan, pisteillä 49,5. En vielä tiedä, menenkö.

Älä mene ellet halua jäädä työttömäksi. Hae mieluummin sairaanhoitajaksi, on paljon monipuolisemmat mahdollisuudet työllistyä.

Vierailija
15/16 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mene ellet halua jäädä työttömäksi. Hae mieluummin sairaanhoitajaksi, on paljon monipuolisemmat mahdollisuudet työllistyä.

Mitä ihmettä😂? Röntgenhoitajien työllistymistilanne on erittäin hyvä. Röntgenhoitajia tarvitaan jatkossa vielä enemmän ja koulutetaan siihen nähden vähän. Nimenomaan hyvä työllisyys on hyvä syy opiskella röntgenhoitajaksi. Kouluun on kuitenkin vaikea päästä.

Vierailija
16/16 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa odottaa että tulokset tulevat!!!!! Haluun jo tietää