Kurkku kipeä, voimaton olo ja joka paikkaan särkee, kuumeinen olo mutta ei kuumetta
Onko jotain tämmöstä nyt liikkeellä? Olo on ku kovassa kuumeessa, mutta mittarin mukaan ei oo kuumetta. Päätä särkee, kurkku on kipeä ja olo semmonen sumuinen. Eikä tee mieli syödä.
Kommentit (114)
Siitepöly käy ostaa allergialääkkettä ja syö kuurina siitepölyajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä flunssaa on enemmän tai vähemmän liikkeellä. Nyt varmaan enemmän.
Ei jaksa keskittyä mihinkään ja tekis vaan mieli kömytä peiton alle. Pää on ku hyöryissä vaikkei lämpöä mittarin mukaan ole ollenkaan :/ -ap
Inflienssalta kuulostaa. Huippu on mennyt ohi jo aikoja sitten, mutta kyllä sitä vieläkin esiintyy siellä ja täällä. Lepää ja juo lämmintä, mehua tai teetä. Kaikilla ei nouse kuume, toisilla tosin jopa 40 asteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Inflienssalta kuulostaa. Huippu on mennyt ohi jo aikoja sitten, mutta kyllä sitä vieläkin esiintyy siellä ja täällä. Lepää ja juo lämmintä, mehua tai teetä. Kaikilla ei nouse kuume, toisilla tosin jopa 40 asteeseen.
Täytyy lepäillä. Koiran sain käytettyä ulkona ja nyt ei tee mieli kuin maata. Piti tehdä vaikka mitä tänään, no jäänee myöhemmäksi.. -ap
Flunssa, ei aikuisille nouse kuume flunssassa. Alkaa kurkkukivulla, sitten on nenä tukossa ja pää sumussa, tuntuu kuumeiselta vaikkei nouse ja sitten alkaa eritteet valumaan. Olin 3 viikkoa sitten 5 päivää tälleen, vielä viime viikolla tuli nenästä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Flunssa, ei aikuisille nouse kuume flunssassa. Alkaa kurkkukivulla, sitten on nenä tukossa ja pää sumussa, tuntuu kuumeiselta vaikkei nouse ja sitten alkaa eritteet valumaan. Olin 3 viikkoa sitten 5 päivää tälleen, vielä viime viikolla tuli nenästä tavaraa.
Okei, oot jo paranemaan päin muuten? Mulla särkee pää ja olo on voimaton, yskiä on saanut ja syönyt oon väkisin, ei meinaa mikään maittaa. -ap
Ei minulle ole aikuisiällä noussut kuumetta kertaakaan, vaikka totisesti olisi ollut kurkku turvoksissa nielutulehduksen takia ja olo kaikin tavoin kamala.
Vierailija kirjoitti:
Just samalaiset oireet täällä
Paranemisia sulle! Onko kauan kestäny? -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ole aikuisiällä noussut kuumetta kertaakaan, vaikka totisesti olisi ollut kurkku turvoksissa nielutulehduksen takia ja olo kaikin tavoin kamala.
Mulla harvoin nousee kunnon kuume. Helmikuussa oli yli 38 kun oli kunnon angiina ja sillo ei pystyny tekee yhtään mitään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän ei auta edes särkylääke?
En tiedä, ei oo itsellä hyödyttänyt yhtään. Siksi tyydyn Strepsilseihin ja lepoon nyt. Kohta tosin pitää syödä jotain vaikkei tee mieli. -ap
Meillä töissä liikkeellä kurkunpääntulehdusta, samanlaisia oireita.. :/
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä liikkeellä kurkunpääntulehdusta, samanlaisia oireita.. :/
Oijjoi :/ -ap
Ainahan sitä flunssaa on enemmän tai vähemmän liikkeellä. Nyt varmaan enemmän.