Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauneusihanteita et ymmärrä?

Vierailija
14.05.2017 |

Siis asioita joita muut tuntuvat pitävän ihmisessä hyvännäköisinä mutta sinä et?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgin tekemiä jättipyllyjä, huulitäytteitä, isoja silikonirintoja, tatuointeja, joitakin"kovis" henkisiä hius-, meikki-, ja vaatetyylejä.

Vierailija
42/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgin tekemiä jättipyllyjä, huulitäytteitä, isoja silikonirintoja, tatuointeja, joitakin"kovis" henkisiä hius-, meikki-, ja vaatetyylejä.

Eikös toi ole ihan älytöntä muotia esim latinalaisessa ameriikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä sixpack. Ei nyt tarvitse mikään jäätävä kaljamaha olla, mutta sellainen medium on kiva ja pehmeä. Sixpackista minulle tulee vain ensimmäisenä mieleen se, kuinka mies on varmasti joku himotreenari joka pitää mua laiskana jos en käy joka päivä viikossa salilla tms vaikka ihan normaalipainoinen olenkin. Ananastukkaa en ymmärrä, okei kyllä se kai joillekkin sopii, mutta antaa teinivaikutelman mikä ei natsaa. Ja se miesten pituus. Jos minun pitäisi valita kahdesta miehestä jotka olisivat muuten täysin samanlaisia, mutta toinen olisi 170cm ja toinen 190cm, ottaisin sen joka on 170cm. Kyllähän se nyt vajaalta näyttäisi kun minä noin 165-senttisenä olisin lähes 30 senttiä pidemmän miehen kanssa ja häntä ehkä juuri ja juuri johonkin rintakehään asti.

Naisilla reisivako. Saa naisen näyttämään liian hennolta ja laihalta. Isot rinnat olisivat vain hankalat (varsinkin silikonitissit, minua ainakin pelottaisi aina että ne räjähtäisivät kasvoille tai jotain). Rinnat ovat kivat kun ne ovat sellaiset nätit ja käteen sopivat. Iso perä saa naisen myös näyttämään tosi fitness-intoilijalta ja ulkonäkökeskeiseltä. Ja sellainen kuulas, täydellinen ruskettunut ja kaunis iho ei myöskään natsaa, vaan pidän kalpeasta ihosta ja sen pienistä yksityiskohdista, kuten vaikka arvista ja tatuoinneista. En myöskään pidä siitä jos iho on tummempi kuin hiukset (eli usein vielä tekorusketusta ja huonosti tosi blondiksi värjätty tukka, sellainen antaa hyvin helposti sellaiset valkoroska-ihiiih-avaan haarat kelle vain -vibat). Tähän kun lisää vielä ne botox-huulet ja isot meikkikasat niin siinä on nainen josta en pidä.

Joku nyt varmaan ottaa itseensä näistä, mutta kerroin vain mistä en pidä. Eiköhän meille kaikille jotenkin omia standardeja vastaava löydy jos me se ansaitaan! :)

Vierailija
44/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus. Jokainen ihonsävy on kaunis. En ymmärrä, miksi rusketusta pitäisi jotenkin tavoitella. Yleensä sen tavoittelu on vielä epäterveellistä, vaivalloista, sotkuista, kallista tms... (Riskit uv-säteilystä, feikkirusketukset)

Vierailija
45/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja perseitä. Joku Kardashian ylpeenä esittelee sitä aivan kammottavaa ahteria. Ei ymmärrä ei.

Vierailija
46/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää täyteaineet, jotka muuttaa omia kasvonpiirteitä huonompaan suuntaan eikä sovi mielestäni kenellekään. Rypyt on mielestäni nätimpiä kuin keinotekoisesti turvotettu ja jähmetetty iho!

Vierailija
47/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketus. Jokainen ihonsävy on kaunis. En ymmärrä, miksi rusketusta pitäisi jotenkin tavoitella. Yleensä sen tavoittelu on vielä epäterveellistä, vaivalloista, sotkuista, kallista tms... (Riskit uv-säteilystä, feikkirusketukset)

Olen hyvin hyvin vaaleaihoinen ja palan herkästi. Mun iho ei rusketu lainkaan, pelkästään palaa, joten mun ei kannattaisi olla auringossa lainkaan, ja käytänkin aurinkovoidetta n. puolet vuodesta myös Suomessa. Silti tuntuu, ettei rusketus mene koskaan pois muodista, vaikka kaikki tietää auringon vaarat. Ja kaikki tuntuu aina vain tavoittelevan ainakin sitä "tervettä" rusketusta, mitä se lieneekään.

Maailmassa tuntuu olevan tasan kaksi maidonvalkeaa ja aurinkoa välttelevää naista, minä ja Nicole Kidman. Mut onpahan mulla edes upea roolimalli.

Vierailija
48/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset jotka laitettu tosi luonnottoman näkösesti.

Vierailija
49/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella länsimaissa ihannoitu tasapaksu kapea nenä, joka hankitaan kirurgin veitsellä. Näyttää luonnottamalta ja ei vaan oo nätti.

Miehillä iso amerikkalainen macholeuka.

Vierailija
50/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoja perseitä. Joku Kardashian ylpeenä esittelee sitä aivan kammottavaa ahteria. Ei ymmärrä ei.

Salilla olen nähnyt tosi paljon kauniita peppuja, sellaisia pyöreäksi treenattuja, mutta Kim Kardashianin ahteri on kuin kauhuleffasta.

Tän lisäksi ällöjä ihanteita on highlight-varjostukset, jotka on menneet aivan överiksi, liian voimalliset irtoripset tyyliin Au pairit Kanadassa-Sanna ja palkkikulmakarvat. Voi että tulen surulliseksi, kun vaikkapa joku fb-kamu on alkanut maalata kulmansa palkeiksi. Katson kuvia esim. vuosi sitten, niin kuvassa on kaunis nuori nainen nätillä, luonnollisella meikillä, mutta uusimmissa kuvissa on överiripset ja ne palkkikulmakarvat rumentamassa. Ja sitten vielä kuvassa hirvee suodatus päällä, ettei ihmistä edes samaksi tunnista. Miksi oi miksi??

Vierailija
51/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luonnonkansat paljastelevina ja ylimeikattuina ova kauniita kaikkine läväreineen. Kaikki on suhteellista.

Myös pituus on kiinni jäsenten sopusuhdasta kuhunkin eikä mikään ulkoapäin natsipituus- ihanne ole vaan kaunista.

Vierailija
52/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuja noita-akkakulmakarvoja

Vierailija
53/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balleriinavartaloa en pidä kauniina koska on riutunut . Vain liikkeessä ollen kaunis ja siihen alistettu.

Vierailija
54/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin hyvin vaaleaihoinen ja palan herkästi. Mun iho ei rusketu lainkaan, pelkästään palaa, joten mun ei kannattaisi olla auringossa lainkaan, ja käytänkin aurinkovoidetta n. puolet vuodesta myös Suomessa. Silti tuntuu, ettei rusketus mene koskaan pois muodista, vaikka kaikki tietää auringon vaarat. Ja kaikki tuntuu aina vain tavoittelevan ainakin sitä "tervettä" rusketusta, mitä se lieneekään.

Maailmassa tuntuu olevan tasan kaksi maidonvalkeaa ja aurinkoa välttelevää naista, minä ja Nicole Kidman. Mut onpahan mulla edes upea roolimalli.

Juu mä olen myös aivan vitivalkoinen ja lisäksi siniset suonet näkyvät kivasti läpi... näytän siis pahoina päivinä ruumiilta, hyvinä ehkä just ja just vaalealta kaunottarelta :).

Mutta - auringon välttelystä on myös erittäin pinnallinen hyöty! Nimittäin nyt kolmevitosena alan jo olla itseään grillanneita huomattavasti nuoremman näköinen. Ero varmasti vain kasvaa, varsinkin kun monet jatkavat paahtamista aina vaan... Erittäin paljon ennen aikojaan vanhentunut ex-kämppis vietti jokaisen mahdollisen hetken auringossa ja muisti aina päälle sanoa että "kun olen kuitenkin näin hyvin säilynyt". Oh honey, no...

Vierailija
55/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kulmakynällä väen vängällä piirrettyjä kulmakarvoja, jotka ovat tummat, paksut kuin karvamadot ja/tai lähes koskettavat toisiaan keskeltä. Ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä, sillä usein nämäkin ihmiset etenevät tähän malliin parin vuoden kuluttua kulmakynän käytön aloittamisesta. Pitävätkö he oikeasti moisia palikoita viehättävinä, sitä en tiedä.

Myös irtoripset näyttävät usein rumilta liiallisuuksiin viemisen ja/tai hoitamattomuuden takia.

Ja tämä on ehkä henkilökohtaisin mielipide, mutta olen 168 cm ja pidän 180+ cm miehiä yleisesti jo tosi epäviehättävinä. Minua miellyttävät esteettisesti parhaiten semmoiset Richard Hammondin mittaiset miehet :D en ymmärrä sitä, kun ympärillä kohkataan, että miehen pitää olla tarpeeksi pitkä naisen korkeimmille korkkareille.

Vierailija
56/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot huulet ja jättiperseet minunkin listallani heti ensimmäisenä. En oikeasti tajua viehätystä. En itse kiinnitä huomiota ihmisten takamuksiin koska ei ole tapana niitä tuijotella joten perseen viehätys on täysin hepreaa itselleni. 

Vierailija
57/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiblondattua/mustaa tukkaa, jos tyyli on muuten tavallinen, klassinen. Antaa suttuisen vaikutelman. Joillekin tosin sopii, jos on goottityyli tai jokin poppari. Mielummin oma väri ja sävytys/raidoitus ammattilaisella.

Ruumiinrakennerasismi. Thight gap, näkyvät solisluut ja rintakehän luut ja paperin taakse mahtuva vyötärö voivat olla normaalipainoisellakin naisella. Ei ole kivaa kun tullaan piikittelemään liian näkyvistä luista kun ne eivät katoa kuin ylipainoiseksi syömällä.

Vierailija
58/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean kalpea iho

Pienet rinnat

Pisamat

Vierailija
59/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella treenattu fitnes kroppa. Se vaan näyttää ja tuntuu miehekkäälle

Vierailija
60/108 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään isosta perseestä. En kuitenkaan jättimäisestä sotanorsusta, joita nykyään näkee melkein päivittäin. Luonnollinen iso perse on parasta naisessa. Anteeksi karkea kielenkäyttöni.

Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi