Poikaystävä alkoi yhtäkkiä näyttää myrtsiä naamaa ja sitten sanoi että "Mulla on varmaan joku tulehdus täällä!" ja osoitti alapäätään
Sanoi että "Ennen sua mulla ei ollu mitään tällasta!!!" Ja lähti vihaisena ovesta ulos.
Olen käynyt gynekologilla ja kaikki on hoidettu, mitään tulehduksia eikä kutinaa ole ollut itselläni.
Mies on todella epäsiisti, sohvan kohta jossa hän on istunut bokserit jalassa haisee siltä itseltään. Se kohta jossa itse olen istunut alushousut jalassa ei haise miltään.
Miten ihmeessä tuollaisella ihmisellä on varaa syyttää minua jos hän on saanut tulehduksen alapäähänsä? Luultavasti ulostebakteerit on mennyt penikseen. Ei edes pyyhi takapuoltaan kunnolla (olen nähnyt hänen käytetyt bokserit monesti).
Mielipiteitä? Olen harkinnut eroa jo useamman kuukauden.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaas ämmät ne hiivanne kuntoon, hiiva voi oirehtia miehellä todella voimakkaasti.
Oireileeko ihan paskaisina boksereina?
Kauhakaupalla paskaa löytyy päästäsi.
Ei mulla sinun boksereita päässäni ole 😂 mars mars pesulle nyt vaan kiukkupaskaperse!
Ikää oli se 16v? Hoida se hiivainen ja syyläinen alapääsi kuntoon.
Sanoo hän joka kertoi mulla olevan paskaa päässäni 😂 pesehän se pylly nyt vaan ja vaihda bokserit. Äiti voi auttaa jos on hankalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaas ämmät ne hiivanne kuntoon, hiiva voi oirehtia miehellä todella voimakkaasti.
Ei mulla sinun boksereita päässäni ole 😂 mars mars pesulle nyt vaan kiukkupaskaperse!
Sanoo hän joka kertoi mulla olevan paskaa päässäni 😂 pesehän se pylly nyt vaan ja vaihda bokserit. Äiti voi auttaa jos on hankalaa!
Palstalehmä pistää parastaan, kun ei kykene muuhunkaan. Ei edes oman hiivansa hoitamiseen tai tamponiensa ostamiseen.
Ostat teollisuus desinfiointi laitteen elintarvikkeille, laita mies sisään kerraan päivässä ja saat puhtaan miehen
Joku sontaperse näytti totisesti kiukustuvan ketjusta :) Ei se perseen puhtaana pitäminen nyt niin hankalaa ole, herranen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalehmä pistää parastaan, kun ei kykene muuhunkaan. Ei edes oman hiivansa hoitamiseen tai tamponiensa ostamiseen.
Ei ole mitään mitä hoitaa, sori! Sinä sen sijaan et vieläkään ole pessyt pyllyäsi. Hopi hopi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Älä eroa ainakaan vielä. Olen itse naimisissa ja olisin kyllä mielettömän pahoillani, jos kuvailemasi herkkupala irtoaisi vapaille markkinoille niin, että itse olen varattu.
Siitä sohvan haisemisesta sen verran, että haisteletteko heti kun nousette vai onko siinä jokin aikamäärä, jonka jälkeen on vielä tuoksun tunnuttava? Voisitko ajatella parisuhdetta sellaisen ämmämäisen vätyksen kanssa, joka sortuu huljuttelemaan alapäätään arjen hulinoissakin?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 0/5
ja siinäkin on puolet liikaa