Poikaystävä alkoi yhtäkkiä näyttää myrtsiä naamaa ja sitten sanoi että "Mulla on varmaan joku tulehdus täällä!" ja osoitti alapäätään
Sanoi että "Ennen sua mulla ei ollu mitään tällasta!!!" Ja lähti vihaisena ovesta ulos.
Olen käynyt gynekologilla ja kaikki on hoidettu, mitään tulehduksia eikä kutinaa ole ollut itselläni.
Mies on todella epäsiisti, sohvan kohta jossa hän on istunut bokserit jalassa haisee siltä itseltään. Se kohta jossa itse olen istunut alushousut jalassa ei haise miltään.
Miten ihmeessä tuollaisella ihmisellä on varaa syyttää minua jos hän on saanut tulehduksen alapäähänsä? Luultavasti ulostebakteerit on mennyt penikseen. Ei edes pyyhi takapuoltaan kunnolla (olen nähnyt hänen käytetyt bokserit monesti).
Mielipiteitä? Olen harkinnut eroa jo useamman kuukauden.
Kommentit (29)
Kuka haluaa seurustella epähygieenisen paskahousun kanssa? Onko hän jokin laitapuolen kulkija?
Levitä sohvalle miehen istumapaikalle viltti, pyydä anteeksi hänen alapäätulehdustaan ja toivo että tuo kultakimpale kosii pian <3 millainen seksielämä teillä on? Mahdat tuntea olosi jumalattareksi kun mies tulehtuneella peenorillaan painaa menemään paskankäry ilmassa ja rekkamiehenpastillit heiluen.
Multa pääsi jo oksennus! Mitä vielä harkitset ?
Ero ja äkkiä. Jokainen hoitaa oman alakertansa eikö syyttele muita. Jätkä hygieniakoulutukseen ja lääkäriin mutta ensin kamat ja kundi ovesta ulos.
Aikoo syyttää sukupuolitaudistaan sua...?
Naisasianaisten "miesten ylistys"-ketju, josta poistettiin asiallinen vastaus. Palstalla ei ole misandriaa.
Aloittajalla ei ole alapäässään kutinaa, mutta mitenkäs ne erittävät syylät häppäreissä?
Jätä Se sika. Itsellä samanlainen kokemus alapääjutusta. Ja mies syytti mua muutenkin ihan kaikesta lopulta. Haisi itse, ja valitti et mä haisen ym. Hän itse tupakoijana haisi kitkerän ällön pahalle + hänen vaatteensa, mutta kehtasi väittää, et haju tarttuu musta sohvaan, petivaatteisiin ym.
"Olen harkinnut eroa jo useamman kuukauden."
Miksi provoihin pitää aina laittaa tällainen loppukaneetti?
Hyi helvetti. Itse erosin välittömästi kun silmiini osui eksän bokserit joissa oli PASKAA.
Kuinka monelle muulle miehelle olet tautitavaraasi ehtinyt jakamaan poikkiksesi ohella?
Mun mielipide on se, että miks sä kattelet tollasta sikaa? Opeta se sisäsiistiksi tai eti joku parempi..
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Itse erosin välittömästi kun silmiini osui eksän bokserit joissa oli PASKAA.
Yksi paskabokseri alapeukuttaa 😂 pese persees!
Hoitakaas ämmät ne hiivanne kuntoon, hiiva voi oirehtia miehellä todella voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaas ämmät ne hiivanne kuntoon, hiiva voi oirehtia miehellä todella voimakkaasti.
Oireileeko ihan paskaisina boksereina?
Miehillä harvemmin on hiivaatulehdusta. Naisen hiivatulehdus tarttuu mieheen joten osta miehelle lääkkeet kun kerta ole tartuttanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhakaupalla paskaa löytyy päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhakaupalla paskaa löytyy päästäsi.
Ei mulla sinun boksereita päässäni ole 😂 mars mars pesulle nyt vaan kiukkupaskaperse!
Mun mielestä 0/5