Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet exäsi?

Vierailija
11.05.2017 |

Kun minä näen ex-mieheni luikkisin tieheni, jos voisin. Mutta aina se ei käy, joten tervehdin nyökkäämällä tai sanomalla tiukoin huulin moi 😂. Rakastin häntä ja tulen aina jollain tasolla rakastamaan, vaikka hän ei ollut arvoiseni. Minä olen yhden miehen nainen, ehdottomasti luotettava. Ehkä vähän hankala välillä tosin. Ehkä se ajoi hänet pettämään? Harmittaa, kun en osaa päästää irti.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilimeisimmästä ajattelen, että kyllähän sitä

vielä vois nussia.

Vierailija
62/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään ihmeellistä kummastakaan. Toinen on ystäväni yhä ja nään häntä välillä. Toista en ole nähnyt vuosiin mutta luultavasti moikattaisiin ja vaihdettaisiin kuulumisia jos nähtäisiin. En ajattele pahalla häntäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo kärsi psykooseista ja sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Halusi eron, kun kuvitteli harhoissaan, että panen jokaista kohtaamani naista töissä ja harrastuksissa.

No en pannut enkä pettänyt, mutta nyt voisin sanoa, että eron jälkeen olen löytänyt ihanan kiimapillun, joka on nuorempi kuin sinä, laukeaa joka kerta yhdynnässä, eikä ole lahna. Elämä siis hymyilee, exäseni.

Vierailija
64/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta eksää menisin mielelläni moikkaamaan ja kysymään kuulumiset. Toivottavasti ovat jo perheellisiä.

Yhtä miettisin pidempään voinko pujahtaa karkuun vai pitäisikö uteliaisuudesta käydä jutulla. Tiedän että hän stressaantuisi yllättävästä kohtaamisesta.

Yhden kohdalla saisin varmaan jonkun maastoutumis kohtauksen ja heittäytyisin vaikka koiran p@skaan kunhan hän ei näkisi minua. Emme sopineet yhteen ja erosta on jo viisi vuotta, mutta silti kirvelisi nähdä hänet jonkun muun kanssa. Luulin, että hän on se loppuelämän kumppani ja ikävöin edelleen elämäni parasta s€ksiä.

Vierailija
65/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää, että olin moisen luuserin kanssa. Niin rakastin ja halusin pelastaa. Vaan petti ja jätti. No, oikeasti säälin häntä. Minulla mennyt elämä ihan hyvin sittemmin. Hänellä taasen ei.

Ethän sä rakastanutkaan, hän oli sulle projekti. Tuo on ehkä typerintä mitä voi itselleen tehdä. Hän on sitä mitä ennenkin sä olet muuttunut.

Vierailija
66/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen mielessäni että 'ei v*ttu'....

Vierailija
67/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä.

Vierailija
68/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin josko tullut kaapista ulos. No ei ole v 2025. Kymmenen vuotta on pitkä aika esittää heteroa..

69/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen eksää niin vaihdamme kuulumisia. Joskus näen häntä uuden miehensä kanssa, ei siinäkään ongelmaa. Toisissa olosuhteissa tuo uusi mies voisi olla ystäväni.

Pitkä yhteinen historia ei eroon nollaudu. Eikä hänen eroon johtanut tekonsa kyseisen miehen kanssa muuta niitä hyviä asioita mitä meillä oli parinkymmenen vuoden aikana.

En haikaile eksän perään. Ero on lopullinen.

M60

Vierailija
70/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo kärsi psykooseista ja sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Halusi eron, kun kuvitteli harhoissaan, että panen jokaista kohtaamani naista töissä ja harrastuksissa.

No en pannut enkä pettänyt, mutta nyt voisin sanoa, että eron jälkeen olen löytänyt ihanan kiimapillun, joka on nuorempi kuin sinä, laukeaa joka kerta yhdynnässä, eikä ole lahna. Elämä siis hymyilee, exäseni.

Vai niin. Epäilen kyllä, että on palstan trollin kynästä. 

Vierailija
71/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahta eksää menisin mielelläni moikkaamaan ja kysymään kuulumiset. Toivottavasti ovat jo perheellisiä.

Yhtä miettisin pidempään voinko pujahtaa karkuun vai pitäisikö uteliaisuudesta käydä jutulla. Tiedän että hän stressaantuisi yllättävästä kohtaamisesta.

Yhden kohdalla saisin varmaan jonkun maastoutumis kohtauksen ja heittäytyisin vaikka koiran p@skaan kunhan hän ei näkisi minua. Emme sopineet yhteen ja erosta on jo viisi vuotta, mutta silti kirvelisi nähdä hänet jonkun muun kanssa. Luulin, että hän on se loppuelämän kumppani ja ikävöin edelleen elämäni parasta s€ksiä.

Onko sulla jo uus? Mä olen sinkkumies, voisin antaa sulle saman...

Vierailija
72/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää, että olin moisen luuserin kanssa. Niin rakastin ja halusin pelastaa. Vaan petti ja jätti. No, oikeasti säälin häntä. Minulla mennyt elämä ihan hyvin sittemmin. Hänellä taasen ei.

Ethän sä rakastanutkaan, hän oli sulle projekti. Tuo on ehkä typerintä mitä voi itselleen tehdä. Hän on sitä mitä ennenkin sä olet muuttunut.

Voi olla. Mutta olen kasvanut ihmisenä ja eron jälkeen onnellisempi. Että sinänsä hyvä "projekti" sitten.

Vierailija
73/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Epäilen kyllä, että on palstan trollin kynästä. 

Ehei, tosi kuin vesi. Ainut asia mikä harmittaa on se, etten eronnut jo 10v aikaisemmin.

Vierailija
74/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa pyssy mukana

Vierailija
75/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissejä.

Kerrankin rehellinen ja tyhjentävä vastaus. 😂

Vierailija
76/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissejä.

Kerrankin rehellinen ja tyhjentävä vastaus. 😂

Muutama kerta tuli niille tyhjennyttyäkin.

Vierailija
77/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ex. Vihaan häntä suoraan sanottuna enkä tosiaankaan halua nähdä mokomaa kuvotusta enää koskaan. 

Mikä sai alunperin sinut tämän kuvituksen mukaan? Oliko jännä? 😂

Vierailija
78/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen säännöllisesti. Sen kuinka hänen huonot elämäntavat jo näkyy hänessä. 

En kaipaa sitä elämää. 

Vierailija
79/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että miksi on siirtynyt parisuhteesta toiseen useasti, alkaen heti eromme jälkeen (erosimme 3 vuotta sitten, nyt kolmas kumppani hänellä menossa laskien eropäivästämme).

Vierailija
80/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan exääni, mutta olen surullinen, että hän ei ajattele kauhean asiallisesti minusta. Hänen pitäisi tajuta, ettei se hänen tuntemansa ihminen ole enää sama kuin joskus 20 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän