Mitä ajattelet, kun näet exäsi?
Kun minä näen ex-mieheni luikkisin tieheni, jos voisin. Mutta aina se ei käy, joten tervehdin nyökkäämällä tai sanomalla tiukoin huulin moi 😂. Rakastin häntä ja tulen aina jollain tasolla rakastamaan, vaikka hän ei ollut arvoiseni. Minä olen yhden miehen nainen, ehdottomasti luotettava. Ehkä vähän hankala välillä tosin. Ehkä se ajoi hänet pettämään? Harmittaa, kun en osaa päästää irti.
Kommentit (127)
Viimeksi kun näin niin mietin etteikö vuodessa ole saanut lainkaan uusia vaatteita.
Kaikkien exien kanssa välit on ok. Joten vaihtaisin kuulumisia, ei sen kummempaa.
En mitään, kun en näe heitä. Ei ole mitään entisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että onpa mies kulahtaneen ja rähjäisen näköinen. Onneksi on ex.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Hävettää, että olin moisen luuserin kanssa. Niin rakastin ja halusin pelastaa. Vaan petti ja jätti. No, oikeasti säälin häntä. Minulla mennyt elämä ihan hyvin sittemmin. Hänellä taasen ei.
Tuohan tasoittaa, jos sillä ei sitten sujunutkaan.
Mutta aina ei mene tasan: väkivaltaisen exän jäljiltä olen työkyvytön, hän työkykyinen ja senkun porskuttaa.
Minulla ei ole yhtäkään eksää, joten en voi nähdä eksääni.
" Sehä on levinny ku sorakuorma ! " , ajattelin viime kerralla.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, kun en näe heitä. Ei ole mitään entisiä.
Läheisriippuvainenkin pääsi paikalle. Menikö tunteentuoja käymään vessassa vai halusitko hetkeksi itse muuta tekemistä? Vai haetko tänään tunnetta täältä?
Ex on 10 vuotta minua vanhempi, nyt sen alkaa huomaamaan, hävettää minkä vanhan paapan kanssa ollu. En edes tervehdi.
Onneksi en näe. Ryypätköön rauhassa uuden kumppaninsa kanssa.
Mietin, että sillä oli parhaat rinnat kaikista existä ikinä. Mutta muuten en koko muijaa halua enää miettiä. Seksi oli kyllä tosi hyvää, sen myönnän.
En yhtään muista, mitä juttelin exälle, kun viimeksi vietettiin aikaa. Mulla ei ole mitään muistikuvaa. En edes ollut kännissä. Joten ehkä sanoisin jotain, mitä en muista enää vuosien päästä.
En ole nähnyt exiä yli 40 vuoteen, tuskin tuntisin vaikka vastaan tulisivat.
Yhden kanssa ollaan hyvät ystävät, mutten enää katsele sillä silmällä, tietenkään. Kasvettiin rakastavaisista lähimmiksi ystäviksi. Molemmilla myös jo uudet kumppanit.
Muita exiä en varmaan edes moikkaisi. Oli kyllä kaikenlaista hiihtäjää kumppanina nuorempana, että huhhuh.
Kapakassa näkee välillä. Hirveä rapajuoppo ja yhä mua yrittää. Mulla vaan on jo uus mies, joka tirvaisee nokkuliin tätä eksää jos se koittaa liikaa tulla iholle.
Riippuu eksästä. Olen monen kanssa kaveri, että kun nähdään niin piipahdetaan kahvilla. Yksi on jäänyt erityisesti mieleen, kun tämä ei ole vakintunut tai sitten antanut periksi. En tiedä varsinaista syytä, mutta epäilen, että hänen peukalon kokoinen pilinsä olisi syynä sinkkuuteen. Mä vähän säälin häntä, kun muuten niin mukava ja kiva mies. Aikoinaan hän jätti mut, kun olin niin menevä ja raisu.
Hymähdin. Ex kehui kun tapasimme kadulla, että hän on matkustellut Thaimaassa, asiat ovat nyt hyvin, hänellä on kaunis vaimo.
Minulla on yksi ex. Vihaan häntä suoraan sanottuna enkä tosiaankaan halua nähdä mokomaa kuvotusta enää koskaan.
Vähän samaa kuin nähdessäni jotain sukulaista. Kiva nähdä pitkästä aikaa ja jutellakin mutta ei sen enempää.