Mitä ajattelet, kun näet exäsi?
Kun minä näen ex-mieheni luikkisin tieheni, jos voisin. Mutta aina se ei käy, joten tervehdin nyökkäämällä tai sanomalla tiukoin huulin moi 😂. Rakastin häntä ja tulen aina jollain tasolla rakastamaan, vaikka hän ei ollut arvoiseni. Minä olen yhden miehen nainen, ehdottomasti luotettava. Ehkä vähän hankala välillä tosin. Ehkä se ajoi hänet pettämään? Harmittaa, kun en osaa päästää irti.
Kommentit (127)
Mietin että kuinka kännissä oikein olin kun tuon kanssa olin?
Vierailija kirjoitti:
Kun exä tulee mieleen, niin kyllä sammuu kaikki halut saman tien.
Oliko sinulla haluja alkuunkaan ja onko hän siksi ex?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viisi exää. Kaksi asuu samassa kaupungissa ja joskus juttelemme jos törmäämme. Yhtä näin pari vuotta sitten ja joimme kahvit kahvilassa. Kahta en ole nähnyt eron jälkeen. Uskoisin että olisimme puheväleissä mikäli törmäisimme.
Melkoinen j...rasia olet ollut.
Vai h*uoripukki? Mistä päättelet että kyseessä on nainen?
Ajattelen että ihan hauska juttu että tuokin ihminen on vielä olemassa tällä planeetalla.
Ei ole kenenkään eksän kanssa niin pahaa tunnelmaa jäänyt että vuosia myöhemmin huonolla muistaisin. Vikamme varmasti oli molemmissa.
Olihan sen kanssa kiva joskus panna.
Hyväksikäyttöä en unohda. Vetäisin turpaan, kun näen sen saastan. Koko kuvio valheineen selvisi vasta eron jälkeen. On päässyt luikkimaan pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että kuinka kännissä oikein olin kun tuon kanssa olin?
Kauan olitte yhdessä? Olitko aina humalassa kun olit hänen seurassaan?
Että olen tulossa hulluksi. Ex on nimittäin kuollut.
Että onneksi en ole enää tuon kanssa, vaan nykyisen joka on kunnollinen, ihana, eksää huomattavasti nuorempi ja älykäs mies, jota ei ikinä tarvitse hävetä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuisin. Ei ole edelleenkään jättänyt rauhaan ja jatkuvasti kyylää esimerkiksi sosiaalisen median kautta. Lisäksi miettisin, että en pidä henkilöstä kun edelleen muistan kuinka hän kohteli. Tosin omien sanojensa mukaan on kuulemma muuttunut todella paljon ja ei käytä alkoholia, meditoi joka aamu kaksi tuntia, joogaa joka päivä tunnin, käy joka päivä salilla ja lukee joka päivä pari tuntia. Yhteisiltä tuttavilta kuulin viikko sitten, kuinka eksälläni oli ollut puolentoista viikon ränni päällä ja kukaan ei ole häntä nähnyt niin sekaisin ja aggressiivisena aikaisemmin. Ilmeisesti puuttuu uusin henkinen ja fyysinen nyrkkeilysäkki..
Sinä olet saanut uuden juoruilu kohteen yhteisten tuttavien kanssa. En ihmettele vaikka olisi repsahtanut, kun on tuollaisia tuttavia, jotka puhuvat ilkeyksiä takanapäin. Sinä muistat edelleen kuinka hän kohteli sinua ja et pidä henkil
Voi olla, että on juoruilun kohde. Tuttava oli itse kännissä ja sanoi, että on eksältäni kävelemässä kotiin syömään ja nukkumaan kun ei pysty enää ottamaan puolentoista viikon jälkeen kuppia ja ei halua kuunnella niitä aggressiivisia syytöksiä kuinka kuluttaa eksän sähköä ja syö vain eksäni piikkiin.
Kohtelin häntä silloin myös toisinaan epäkunnioittavasti kun en pidä fyysisestä tai henkisestä väkivallasta. En pidä siitä, että minua läpsitään tai kuristetaan. Enkä pidä siitä, että minulle huudetaan keskellä kaupunkia tai julkisessa kulkuvälineessä tai heitetään työkännykkäni tai työläppärini seinään kun satun istumaan palaverissä jossa oli mies. Jatkuvia valheita siitä, mitä olin muka sanonut ja luvannut, vaikka en ikinä sellaisia edes mieti, jatkuvia valheita siitä kuinka on yhden naisen mies, mutta saan useinkin viestiä naisilta kuinka joku on maannut hänen kanssaan. Häneltä sain sukupuolitaudin ja syytti minua siitä. Tiedän sen siitä kun ennen eksääni oli viimeisimmästä seksikerrasta ollut kuusi vuotta ja kaikki testit ja muut olleet aina puhtaita.
Mutta toki joku voi kokea kamalana kysymyksenä: miten päiväsi meni? Onko kaikki hyvin? Tästä jo sai triggerin, että kiusaan ja kuulustelen, joten voi huutaa ja huoritella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuisin. Ei ole edelleenkään jättänyt rauhaan ja jatkuvasti kyylää esimerkiksi sosiaalisen median kautta. Lisäksi miettisin, että en pidä henkilöstä kun edelleen muistan kuinka hän kohteli. Tosin omien sanojensa mukaan on kuulemma muuttunut todella paljon ja ei käytä alkoholia, meditoi joka aamu kaksi tuntia, joogaa joka päivä tunnin, käy joka päivä salilla ja lukee joka päivä pari tuntia. Yhteisiltä tuttavilta kuulin viikko sitten, kuinka eksälläni oli ollut puolentoista viikon ränni päällä ja kukaan ei ole häntä nähnyt niin sekaisin ja aggressiivisena aikaisemmin. Ilmeisesti puuttuu uusin henkinen ja fyysinen nyrkkeilysäkki..
Sinä olet saanut uuden juoruilu kohteen yhteisten tuttavien kanssa. En ihmettele vaikka olisi repsahtanut, kun on tuollaisia tuttavia, jotka puhuvat ilkeyksiä takanapäin. Sinä muistat e
Hyi olkoon mitä olet kokenut.
Oon miettinyt että miten voikin olla nykyään niin vanhan ja elähtäneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viisi exää. Kaksi asuu samassa kaupungissa ja joskus juttelemme jos törmäämme. Yhtä näin pari vuotta sitten ja joimme kahvit kahvilassa. Kahta en ole nähnyt eron jälkeen. Uskoisin että olisimme puheväleissä mikäli törmäisimme.
Melkoinen j...rasia olet ollut.
Vai h*uoripukki? Mistä päättelet että kyseessä on nainen?
Siksi ,että kysyt tätä 😂
Hänen ei pitäisi olla exäni.vaan omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylkisin päin. Ääliö meni pettämään.
Pettäjätkö alapeukuttaa? Hävetkää jos osaatte. Kun jäätte kiinni, teitäkin aletaan vihaamaan.
Alapeukutan idiootille joka ei osaa reagoida muuten kuin sylkemällä päin ihmisiä. Aivoton imbesilli.
Onko tuo s-tana vielä hengissä?
Riippuu eksästä. Minulla on niitä valitettavasti paljon. Pari eksääni jätti minut vanhempiensa ja sisarusten painostuksen alla. Siinä porukassa on oikeasti narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia tyyppejä ja pelkään heidän perheyhteisöjään. Kuvittelivat, etten pärjää ja ovat sittemmin muuttuneet katkeriksi odottamattoman menestykseni myötä.
Ajattelen, että vidun pettävä kusipää. Toivottavasti saat ansiosi mukaan. Enkä todellakaan moikkaa.