Mitä ajattelet, kun näet exäsi?
Kun minä näen ex-mieheni luikkisin tieheni, jos voisin. Mutta aina se ei käy, joten tervehdin nyökkäämällä tai sanomalla tiukoin huulin moi 😂. Rakastin häntä ja tulen aina jollain tasolla rakastamaan, vaikka hän ei ollut arvoiseni. Minä olen yhden miehen nainen, ehdottomasti luotettava. Ehkä vähän hankala välillä tosin. Ehkä se ajoi hänet pettämään? Harmittaa, kun en osaa päästää irti.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Persettä ja pillua kuten muutenkin.
Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että kun kerran minuakin petti, niin kostanko ja vokottelen hänet pettämään nykyistään... olen nykyään paremman näköinen kuin meidän ollessa yhdessä, eli luulen, että hän katselisi minua kaihoten. ;)
Voihan elämänsä vietellä näissäkin tunnelmissa ja ajatuksissa 😂😂😂
No olin exän kanssa kaveri suhteen jälkeen, koska me lopetettiin parisuhde, ei kaverisuhdetta. Voi morjenstaa ihan hyvin, vaikka omaan suuntaan se matka siitä varmasti jatkuukin.
Hävettää, että olin moisen luuserin kanssa. Niin rakastin ja halusin pelastaa. Vaan petti ja jätti. No, oikeasti säälin häntä. Minulla mennyt elämä ihan hyvin sittemmin. Hänellä taasen ei.
En oikein mitään ihmeempiä. Hän on lasteni isä, ja tuntuu ehkä jotenkin enemmän joltain sukulaiselta, kuin exältä. En jaksa olla katkera seitsemän vuoden jälkeen, ja koska ei ole mitään tunteita häntä kohtaan, niin ei minulla mitenkään herkästi nouse vihaa tms myöskään. Arvostaa kyllä minua ja minä häntä.
Olisipa nykyisen mieheni exäkin samanlainen, ehkä joskus sitä. :D
Vierailija kirjoitti:
En mitään, miksi pitäisi?
Eikö edes vanha suola janota?
Ajattelen, että onpa mies kulahtaneen ja rähjäisen näköinen. Onneksi on ex.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että onpa mies kulahtaneen ja rähjäisen näköinen. Onneksi on ex.
Ettepä te naisetkaan parane iän myötä. Exäsi ajattelee sinusta varmaan samaa. Ja jatkaa elämäänsä nuoren kauniin naisensa kanssa.
Tällä hetkellä tunnen vihaa ex miestäni kohtaan, syytän häntä elämäni pilaamisestani, vaikka ymmärrän että olen aikoinani itse valinnan tehnyt. No tänään on tallaiset tunnelmat.
Haluaisin äkkiä päästä pakoon. Ex seurasi ja vainosi kahdeksan vuotta eromme jälkeen. En haluaisi enää ikinä nähdä koko tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Öööööh
Me ollaan ihan väleissä. Tosi harvoin kyllä nähdään eikä yhteyttä sen kummemmin pidetä, mutta kyllä mä tunnen helpotuksen tunnetta edelleen, että ei olla enää yhdessä. Samalla melkein säälin nykyistä kumppaniaan, kun ei ehkä ole vielä käynyt ilmi minkälaisella morallilla varustettu yksilö on kysessä.
Päästän helpotuksen huokaisun. En ollut edes erityisen nuori ollessamme yhdessä mutta sitäkin tyhmempi, olimme tosi epäsopiva pari, ja kesti pitkään tajuta se. Vanha suola ei todellakaan janota. Jos jostain niin siitä tyypistä tiedän varmasti, että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes vanha suola janota?
Ei koska, mun exät näytti paremmilta silloin noin 30 vee. Nuorena näyttivät jokseenkin hyvältä, keski-ikäisenä enää ei. Jos laitetaan ennen ja jälkeen kuvat, valitaan se Ennen. Sori nyt vaan exät, mutta näin ehdottomasti. En lähtisi heidän näköisten miesten matkaan.
Ei saatana,tästä on päästä äkkiä pois.
Että miksi sekin vielä elää. Toksisesti narsistinen munakas ei muutu vaikka kumppani vaihtuu, vaan tuo on varmasti pilannut muidenkin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ihan väleissä. Tosi harvoin kyllä nähdään eikä yhteyttä sen kummemmin pidetä, mutta kyllä mä tunnen helpotuksen tunnetta edelleen, että ei olla enää yhdessä. Samalla melkein säälin nykyistä kumppaniaan, kun ei ehkä ole vielä käynyt ilmi minkälaisella morallilla varustettu yksilö on kysessä.
Ilmeisesti on käynyt ilmi.. hehehe.. muijalla on paljon vahdittavaa. Mun ex oli kaveri, kunnes muija kielsi ilmeisesti.
🤢🤮