Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet exäsi?

Vierailija
11.05.2017 |

Kun minä näen ex-mieheni luikkisin tieheni, jos voisin. Mutta aina se ei käy, joten tervehdin nyökkäämällä tai sanomalla tiukoin huulin moi 😂. Rakastin häntä ja tulen aina jollain tasolla rakastamaan, vaikka hän ei ollut arvoiseni. Minä olen yhden miehen nainen, ehdottomasti luotettava. Ehkä vähän hankala välillä tosin. Ehkä se ajoi hänet pettämään? Harmittaa, kun en osaa päästää irti.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eksät asuu eri paikkakunnilla kuin minä, eli epätodennäköistä on että törmäisin heihin. Varmaan moikkaisin ja vaihtaisin pintapuolisesti kuulumiset. 

Vierailija
82/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi exää. Kaksi asuu samassa kaupungissa ja joskus juttelemme jos törmäämme. Yhtä näin pari vuotta sitten ja joimme kahvit kahvilassa. Kahta en ole nähnyt eron jälkeen. Uskoisin että olisimme puheväleissä mikäli törmäisimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on teillä naisilla, exiä kymmeniä, toisin on meillä miehillä.

Vierailija
84/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon hänelle hyvää elämää mutta samalla huomaan miten hän tekee yhä uudelleen ne samat virheet joiden vuoksi erosimme. On ilkeä ja epäluotettava, häipyy ryyppyreissuille, ei huolehdi lapsista.

Hän? Mihin jäivät omat virheesi, olihan niilläkin vaikutusta eroon. Eivät ne tietenkään aivan samoja ole, mutta omille virheillesi olet sokea. Sitä on liikkeellä. 

Vierailija
85/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuisin. Ei ole edelleenkään jättänyt rauhaan ja jatkuvasti kyylää esimerkiksi sosiaalisen median kautta. Lisäksi miettisin, että en pidä henkilöstä kun edelleen muistan kuinka hän kohteli. Tosin omien sanojensa mukaan on kuulemma muuttunut todella paljon ja ei käytä alkoholia, meditoi joka aamu kaksi tuntia, joogaa joka päivä tunnin, käy joka päivä salilla ja lukee joka päivä pari tuntia. Yhteisiltä tuttavilta kuulin viikko sitten, kuinka eksälläni oli ollut puolentoista viikon ränni päällä ja kukaan ei ole häntä nähnyt niin sekaisin ja aggressiivisena aikaisemmin. Ilmeisesti puuttuu uusin henkinen ja fyysinen nyrkkeilysäkki..

Vierailija
86/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on viisi exää. Kaksi asuu samassa kaupungissa ja joskus juttelemme jos törmäämme. Yhtä näin pari vuotta sitten ja joimme kahvit kahvilassa. Kahta en ole nähnyt eron jälkeen. Uskoisin että olisimme puheväleissä mikäli törmäisimme.

Palstamammat menettävät yöunensa tästä... Kuinka voi olla mahdollista ettei exät olekaan täysiä hirviöitä.

Vierailija
87/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhistuisin. Ei ole edelleenkään jättänyt rauhaan ja jatkuvasti kyylää esimerkiksi sosiaalisen median kautta. Lisäksi miettisin, että en pidä henkilöstä kun edelleen muistan kuinka hän kohteli. Tosin omien sanojensa mukaan on kuulemma muuttunut todella paljon ja ei käytä alkoholia, meditoi joka aamu kaksi tuntia, joogaa joka päivä tunnin, käy joka päivä salilla ja lukee joka päivä pari tuntia. Yhteisiltä tuttavilta kuulin viikko sitten, kuinka eksälläni oli ollut puolentoista viikon ränni päällä ja kukaan ei ole häntä nähnyt niin sekaisin ja aggressiivisena aikaisemmin. Ilmeisesti puuttuu uusin henkinen ja fyysinen nyrkkeilysäkki..

Sinä olet saanut uuden juoruilu kohteen  yhteisten tuttavien kanssa. En ihmettele vaikka olisi repsahtanut, kun on tuollaisia tuttavia, jotka puhuvat ilkeyksiä takanapäin. Sinä muistat edelleen kuinka hän kohteli sinua ja et pidä henkilöstä sen vuoksi. Herää se kysymys kuinka sinä edelleen kohtelet häntä sekä miten kohtelit häntä silloin kun olitte yhdessä. 

Vierailija
88/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkisin päin. Ääliö meni pettämään.

Vierailija
89/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen j...rasia olet ollut.

Vierailija
90/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies...

Vierailija
91/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies...

No olkoot, häntäheikki.

Vierailija
92/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun näin niin mietin etteikö vuodessa ole saanut lainkaan uusia vaatteita. 

Hømot ne vaatteilla koreilee...

Vierailija
93/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe exiäni. Miksi näkisin?

Vierailija
94/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe exiäni. Miksi näkisin?

Oletko sotkeutunut? Jos asuu vaikka samassa kaupungissa, on aina riski törmätä.

Vierailija
95/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylkisin päin. Ääliö meni pettämään.

Pettäjätkö alapeukuttaa? Hävetkää jos osaatte. Kun jäätte kiinni, teitäkin aletaan vihaamaan.

Vierailija
96/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole exää/exiä, on vain nyxä.

Vierailija
97/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellen ettei kukaan ole teilannut sitä valehtelevaa ämmää, teen ristinmerkin ja juoksen pakoon.

Vierailija
98/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö se mut, vai vieläkö ehdin tehdä uukkarit.

Vierailija
99/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yllättäen exäni (nainen) junassa mutta hän ei huomannut minua. Olipa kyllä turvonnut varmaan parikymmentä kiloa eli ei kyllä ollut enää iskussa kuten joskus aikoinaan mun kanssa. Se oli menetyksen tunne joskus mutta ihan hyvä näin 

Vierailija
100/127 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun exä tulee mieleen, niin kyllä sammuu kaikki halut saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän