Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset luulee että jos mies haluaa edetä hitaasti...

Vierailija
11.05.2017 |

Hän ei ole kiinnostunut.

Ei pidä paikkaansa.

Miksi naiset odottavat heti suhteen alusta hullua hullaantumista?

Suhde saa paljon vakaamman pohjan kun sen antaa edetä rauhassa. Suhde ei nojaa pinnallisiin asioihin vaan oikeasti ihmisyyteen, kumppanuuteen. Ikävöiminen on myös kaunista. Kauneus kuolee jos heti pitää mennä naimisiin.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähde suhteeseen jos mies sen haluaa heti. Ja näitä on ollut paljon. Suurimman osan saa karsittua sillä että sänkyyn menee muutaman kuukauden päästä tapaamisesta. Ne jotka ovat minut oikeasti halunneet ovat siihen jääneet. Nämä nopeasti etenevät etsivät jonkun toisen ja puolen vuoden päästä ovat taas etsimässä.
Onko nyt heti äkkiä parisuhde tyypit jotain jotka kokevat epävarmuutta ja se toinen oot äkkiä kahlita paikalleen?

Minun mielestäni on kyllä jokseenkin lapsellista ja ylimielistä leimata erilaiset ihmiset aina jotenkin itseä huonommiksi, tässä tapauksessa epävarmoiksi. Ikäänkuin ihmisessä pitäisi olla jotain vikaa toimiakseen erilailla kuin itse toimii.

Jos sinä toimit eri tavalla, voisit varmaan sitten valottaa, miksi toimit noin. Koetko tuntevasi ihmiset tarpeeksi hyvin heti alussa vai eikö sinua pelota mahdolliset virhearvioinnit ja sydänsurut?

Vierailija
22/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti etenevä mies ei joko ole kiinnostunut tai on liian erilainen kuin minä. Veikkaan, että jälkimmäisestä on aika monen muunkin kohdalla kyse. Tiedostetaan kyllä, että suhde voi lämmetä pikkuhiljaa, muttei yksinkertaisesti olla kiinnostuneita sellaisesta miehestä ja suhteesta, koska se on ristiriidassa oman tempperamentin ja "rytmin" kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset luulee" - nämä on niin yhtä tyhjän kanssa tällaiset yleistävät aloitukset. Miksi et kerro viimeisimmästä kerrasta, kun sinulle kävi noin; kun sinä halusit edetä hitaasti mutta nainen olisi halunnut naimisiin tai ainakin edetä nopeammin. Olisi paljon, paljon helpompi pohtia yhdessä, mitä silloin mahtoi tapahtua, mistä oli kyse, miten olisi pitänyt toimia jne.

Tuollaiseen naiset luulee -aloitukseen on ihan mahdotonta vastata, kun on naisia, jotka luulee ja naisia, jotka eivät luule.

Ne on niitä henkisesti vajaakehittyneitä miehiä, jotka luulevat naisten olevan kuin esineitä, kaikki samanlaisia, eivätkä tajua heidän olevan samanlaisia ihmisyksilöitä kuten miehetkin.Tuo täyttää rasismin määritelmän, että ajattelew jonkun ominaisuuden kuten ihonväri tai sukupuoli merkitsevän, että kaikki siltä näyttävät ovat samanlaisia eikä näe yksilöiden väkisiä eeoja. Vrt jos väittäisi, että kaikki mustaihoiset luulevat, että joulupukki on olemassa.

Kylläpäs nyt jollain meni sieluun. Aika viaton yleistys tässä nyt mielestäni oli. Ja tuo ilmiö on ihan selkeästi havaittavissa, joten miksi tuollainen raivo? Kysyyhän täällä monet esim miksi naiset leikkaavat hiukset, kun saavat lapsia eikä kukaan siitäkään (kai?) raivostu ja menee huutamaan, että en minä ainakaan leikannut. Jos asia ei itseä koske, asian voi vain ohittaa tai sitten liittyä keskusteluun aihetta pohtien.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta olen täysin väsynyt näihin "miksi naiset" -avauksiin. Miten pohtia ilmiötä, jota ei itse edes tunnista olevan olemassa? Olen aivan varma, että tässäkään tapauksessa aloittajalla ei edes ole ainuttakaan henkilökohtaista kokemusta tuollaisesta tilanteesta, mutta hänen piti vaan päästä tekemään jälleen yksi yleistävä miksi naiset -aloitus. JOS joku tehtailisi "miksi tummaihoiset" tai "miksi maahanmuuttajat" -avauksia päivästä toiseen, niin enpä usko, että sitäkään hyväksyttäisiin. Kuitenkin naisista pitäisi saada ihan koko ajan käydä jankkaavia miksikaikkinaisetainajakaikkiallasitätaitätä -keskusteluja, jotka eivät johda mihinkään.

Aloittaja voisi nyt laittaa jakoon sen oman kokemuksensa tuollaisesta tilanteesta. Jos hänellä ei sellaista edes ole, niin ehkä hän voisi avautua siitä, että miksi hän ylipäänsä halusi tehdä tällaisen miksinaiset-avauksen.

Vierailija
24/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen joka haluaa edetä nopeahkosti. Tämähän on suhteellista mutta esimerkiksi nykyinen tyyppi jota tapailen on ihan ok sen kanssa että tavataan 2 kertaa kuussa ja siinä välissä laitetaan kerran-pari viestejä. Sori mut ei!

Mun mielestä sopiva frekvenssi olisi tavata n. 1-2 kertaa viikossa alussa kun on ihastunut tai sitten ainakin viestitellä joitakin kertoja viikossa. Ei ole ok että juttelen jopa eksän kanssa säästä useammin kuin ton tyypin kanssa mistään. Tapaan jopa hierojaani useammin.... Prkl.

Ymmärrän siis ettei semmonen "muutetaan yhteen, ostetaan sormukset, jutellaan whatsapissa taukoamatta" -tyyli sovi useimmille mutta en kyllä tajua mitä tällä hidastelemisellakaan voitetaan. Jos kiinnostaa niin sitten kiinnostaa, muuten voi olla vaikka yksin.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että minulla ei ole aikaa ja energiaa kovin tiiviiseen suhteeseen. Voi tietysti olla, että jonkun mielestä en saisi edes etsiä suhdetta, mutta minun mielestäni parisuhde voisi myös olla sellainen, ettei nähdä kuin esim kerran viikossa. Haluan, että heti alusta on selvää, että en ole jatkuvasti käytettävissä, kun minulla on omakin elämäni. En vain ole kovin sosiaalinen ihminen ja aikoinaan avoliitossakin viihdyin paljon omissa oloissani ja jatkuva toisen huomioiminen oli vain väsyttävää ja ahdistavaa.

Vierailija
25/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti etenijät eivät ole tosissaan. Huomasin tämän kun etsin fuckbuddya nettideiteistä. Monet halusivat vain viestitellä eikä tavata henkilökohtaisesti. Eihän siinä ole mitään järkeä jos fuckbuddysuhteesta on kysymys. Ja niitä oli tooooodella paljon että turha väittää että yleistän vaan jonkun tapauksen perusteella.

Vierailija
26/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä. Yksi tekee jotain ja toinen tulkitsee sen ttavallaan. Ei se sukupuolesta kiinni ole.

Vierailija
27/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen joka haluaa edetä nopeahkosti. Tämähän on suhteellista mutta esimerkiksi nykyinen tyyppi jota tapailen on ihan ok sen kanssa että tavataan 2 kertaa kuussa ja siinä välissä laitetaan kerran-pari viestejä. Sori mut ei!

Mun mielestä sopiva frekvenssi olisi tavata n. 1-2 kertaa viikossa alussa kun on ihastunut tai sitten ainakin viestitellä joitakin kertoja viikossa. Ei ole ok että juttelen jopa eksän kanssa säästä useammin kuin ton tyypin kanssa mistään. Tapaan jopa hierojaani useammin.... Prkl.

Ymmärrän siis ettei semmonen "muutetaan yhteen, ostetaan sormukset, jutellaan whatsapissa taukoamatta" -tyyli sovi useimmille mutta en kyllä tajua mitä tällä hidastelemisellakaan voitetaan. Jos kiinnostaa niin sitten kiinnostaa, muuten voi olla vaikka yksin.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että minulla ei ole aikaa ja energiaa kovin tiiviiseen suhteeseen. Voi tietysti olla, että jonkun mielestä en saisi edes etsiä suhdetta, mutta minun mielestäni parisuhde voisi myös olla sellainen, ettei nähdä kuin esim kerran viikossa. Haluan, että heti alusta on selvää, että en ole jatkuvasti käytettävissä, kun minulla on omakin elämäni. En vain ole kovin sosiaalinen ihminen ja aikoinaan avoliitossakin viihdyin paljon omissa oloissani ja jatkuva toisen huomioiminen oli vain väsyttävää ja ahdistavaa.

Tuo ei ole silloin parisuhde.Se on vain kaveruutta.

Vierailija
28/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset luulee" - nämä on niin yhtä tyhjän kanssa tällaiset yleistävät aloitukset. Miksi et kerro viimeisimmästä kerrasta, kun sinulle kävi noin; kun sinä halusit edetä hitaasti mutta nainen olisi halunnut naimisiin tai ainakin edetä nopeammin. Olisi paljon, paljon helpompi pohtia yhdessä, mitä silloin mahtoi tapahtua, mistä oli kyse, miten olisi pitänyt toimia jne.
Tuollaiseen naiset luulee -aloitukseen on ihan mahdotonta vastata, kun on naisia, jotka luulee ja naisia, jotka eivät luule.

Ne on niitä henkisesti vajaakehittyneitä miehiä, jotka luulevat naisten olevan kuin esineitä, kaikki samanlaisia, eivätkä tajua heidän olevan samanlaisia ihmisyksilöitä kuten miehetkin.Tuo täyttää rasismin määritelmän, että ajattelew jonkun ominaisuuden kuten ihonväri tai sukupuoli merkitsevän, että kaikki siltä näyttävät ovat samanlaisia eikä näe yksilöiden väkisiä eeoja. Vrt jos väittäisi, että kaikki mustaihoiset luulevat, että joulupukki on olemassa.

Kylläpäs nyt jollain meni sieluun. Aika viaton yleistys tässä nyt mielestäni oli. Ja tuo ilmiö on ihan selkeästi havaittavissa, joten miksi tuollainen raivo? Kysyyhän täällä monet esim miksi naiset leikkaavat hiukset, kun saavat lapsia eikä kukaan siitäkään (kai?) raivostu ja menee huutamaan, että en minä ainakaan leikannut. Jos asia ei itseä koske, asian voi vain ohittaa tai sitten liittyä keskusteluun aihetta pohtien.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta olen täysin väsynyt näihin "miksi naiset" -avauksiin. Miten pohtia ilmiötä, jota ei itse edes tunnista olevan olemassa? Olen aivan varma, että tässäkään tapauksessa aloittajalla ei edes ole ainuttakaan henkilökohtaista kokemusta tuollaisesta tilanteesta, mutta hänen piti vaan päästä tekemään jälleen yksi yleistävä miksi naiset -aloitus. JOS joku tehtailisi "miksi tummaihoiset" tai "miksi maahanmuuttajat" -avauksia päivästä toiseen, niin enpä usko, että sitäkään hyväksyttäisiin. Kuitenkin naisista pitäisi saada ihan koko ajan käydä jankkaavia miksikaikkinaisetainajakaikkiallasitätaitätä -keskusteluja, jotka eivät johda mihinkään.

Aloittaja voisi nyt laittaa jakoon sen oman kokemuksensa tuollaisesta tilanteesta. Jos hänellä ei sellaista edes ole, niin ehkä hän voisi avautua siitä, että miksi hän ylipäänsä halusi tehdä tällaisen miksinaiset-avauksen.

Niin, kyllä minäkin tuollaisiin keskusteluihin menen kysymään, miten ja millaisissa yhteyksissä asia ilmenee, jos itsellä ei ole mitään havaintoa asiassa.

Tästä asiasta ja esim siitä, että naiset leikkaavat hiukset, kun tulevat tiettyyn ikään tai saavat lapsia, minulla on kyllä ihan omiakin havaintoja, joten en nyt tätä pitäisi minään kohtuuttomana yleistyksenä. Googlaa vaikka "mies haluaa edetä hitaasti" tai "mistä tietää, onko mies kiinnostunut", niin huomaat aika äkkiä, että yleinen mielipide on se, että hitaasti etenevää miestä ei olekaan. Ja jos joku on asiasta eri mieltä, häntä pidetään tyhmänä.

Vierailija
29/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kiinni sukupuilesta. Monesti miehet ovat noita yli-innokkaita. Kun tapailin nykyistä aviomiestäni, jouduin kerran kieltämään häntä ottamaan yhteyttä 2 viikkoon, kun ahdisti, että olisi pitänyt olla koko ajan tekemisissä.

Ja olla taas 2 viikkoa ilman seksiä?

Ei onnistuisi mun libidolla.

Kyllä mun pitää päästä lakanoihin pyörimään, keskustella voidaan sitten hommien jälkeenkin.

N33

Vierailija
30/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kiinni sukupuilesta. Monesti miehet ovat noita yli-innokkaita. Kun tapailin nykyistä aviomiestäni, jouduin kerran kieltämään häntä ottamaan yhteyttä 2 viikkoon, kun ahdisti, että olisi pitänyt olla koko ajan tekemisissä.

Ja olla taas 2 viikkoa ilman seksiä?
Ei onnistuisi mun libidolla.
Kyllä mun pitää päästä lakanoihin pyörimään, keskustella voidaan sitten hommien jälkeenkin.
N33

Oikeastiko sinkkunakaan et pysty olemaan kahta viikkoa ilman seksiä? :O

Vierailija
31/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olla taas 2 viikkoa ilman seksiä?Ei onnistuisi mun libidolla.Kyllä mun pitää päästä lakanoihin pyörimään, keskustella voidaan sitten hommien jälkeenkin.N33

Oikeastiko sinkkunakaan et pysty olemaan kahta viikkoa ilman seksiä? :O

Aivan järkyttävää kidutusta, hulluksi siinä tulee.

Vierailija
32/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on tyhjän kanssa niin mitä on 99% aloituksista koskien miehiä? Ainiin, sehän on ihan eri asia :)

Vierailija
33/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa edetä ryminällä, epäilen hänen olevan joko narsisti tai/ja vain seksin perässä. Itse kannatan kunnolla tutustumista ennen suhteeseen ryhtymistä.

Vierailija
34/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa edetä ryminällä, epäilen hänen olevan joko narsisti tai/ja vain seksin perässä. Itse kannatan kunnolla tutustumista ennen suhteeseen ryhtymistä.

Epäile rauhassa. Minä epäilen miehen olevan rakastunut.

Vierailija
35/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole silloin parisuhde.Se on vain kaveruutta.

Niin tätä juuri tarkoitinkin kun sanoin, että jonkun mielestä en ehkä saisi edes etsiä suhdetta. Sinun mielestäsikö parisuhteeseen on pakko kuulua yhteen muuttaminen ja perheen perustaminen? Seksi, uskollisuus ja tunteet eivät liity mitenkään parisuhteeseen, vaan ovat pelkän kaveruuden ominaisuuksia? Entäs esimerkiksi opiskelevat pariskunnat, eivätkö hekään seurustele, jos asuvat eri paikkakunnilla ja näkevät toisensa vain viikonloppuisin? He harrastavat seksiä keskenään ja ovat toisilleen uskollisia ja heillä on romanttisia tunteita toisiaan kohtaan, mutta he ovat mielestäsi vain kavereita, niinkö?

Vierailija
36/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elämäntilanteestakin. Joskus ei vain voi antaa vain mennä vaikka haluaisikin.

Vierailija
37/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää vain porttia itselleen auki eli ko. nainenkaan ei kiinnosta häntä riittävästi. Olen seuraillut muutaman miehen touhuja vierestä pidemmän aikaa jotka julistavat "hidasta etenemistä" kaikille naisille. Heillä on yksi vakkari ja lisäksi näitä naisia jolle selitellään ummet ja lammet hitaasta etenemisestä ja kaikki nämä naiset pysyvät siten pitkään hänen käytettävissään.

Vierailija
38/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on opettanut mulle, että ei kannata olettaa miehen olevan oikeasti kiinnostunut/ihastunut halusi mies sitten edetä hitaasti tai nopeasti.

Lopputulos kun on joka tapauksessa ollut se että mies on ollut ainoastaan vailla seksiä.

Vierailija
39/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut kaksi miestä, jotka ovat halunneet edetä hitaasti. Olen jo 35, joten olen kohdannut lukuisia miehiä, jotka haluavat edetä nopeasti.

Toinen näistä hitaasti etenevistä halusi kyllä tavata usein, mutta halusi edetä hitaasti sänkyasioiden suhteen. Pitkitti ja pitkitti yhteistä ekaa kertaa, ja sitten kun vihdoin vaatteet saatiin pois niin useampi kerta oli sitä että hän halusi edelleen edetä hitaasti sen itse aktin osalta eli tyydytti minut, mutta itse jättäytyi ilman mitään. Puhui nimenomaan, että hitaasti eteneminen on hänelle tärkeää, koska se henkinen puoli kehittyy niin paremmin. No lopulta selvisi, että oikea syy hänellä oli lääkkeiden aiheuttama impotenssi. Ei siis kyennyt ylläpitämään seisokkia edes minuuttia jos ylipäätään sai sen aikaiseksi. Eli halusi edetä hitaasti vain koska ei kyennyt suoriutumaan, muu oli ihan höpöhöpöpuhetta ja sen impotenssin peittelytarinaa.

Toinen hitaasti etenevistä halusi edetä hitaasti tutustumisen suhteen eli tavata vain kerran viikossa tai kahdessa jne... No hänestä paljastui, että viritteli samalla muitakin suhteita, vaikka muuta ensin väitti. Eli hitaus johtui siitä että hänellä meni aikaa muihinkin naisiin samalla eikä ylipäätään ollut minuun mitenkään äärirakastunut.

Nämä nopeaa etenemistä haluavat ovat olleet oikeasti ihastuneita ja rehellisiä miehiä. 

Hidasta etenemistä haluavaa miestä en enää halua kohdata, koska siinä on aina jotain hämärää taustalla. Ihastunut ihminen haluaa nopeaa tutustumista ja nopeaa läheisyyttä, koska on niin ihastunut.

Vierailija
40/71 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäile rauhassa. Minä epäilen miehen olevan rakastunut.

Ihmiseen jota ei vielä edes tunne? Minustakin kannattaa tutustua rauhassa ja jarrutella rakastumista, sillä rakastuneena toista ei useinkaan pysty analysoimaan ja arvioimaan realistisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän